גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
אמיר שורוש בקמפיין אלונית / צילום: צילום מסך

קנייה חכמה: רמזי מ"קופה ראשית" רושם שיעורי אהדה יוצאי דופן

הפרסומת של דור אלון מתמקדת במסר, אך בזכות השימוש המדויק בהומור, ברמזי ובאחיין, היא זוכה לאהדה חוצת גיל ומגדר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של דיסקונט עדיין הזכורה ביותר הודות להרעשה הבלתי פוסקת במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2022
רותם סלע בקמפיין לדיסקונט / צילום: צילום מסך

שלושה בנקים מובילים את הברייק, בהשקעה של מיליוני שקלים בשבוע

המלחמה התקשורתית בין הבנקים מתקיימת גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חילופי הפרזנטורים שביצעה שופרסל, טל פרידמן במקום אילן פלד, עדיין לא מוכיחים עצמם בשלב זה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

הקסם של רותם סלע רחוק מלהתפוגג: הפרסומת לדיסקונט היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע

שלושה בנקים גדולים נמצאים עם קמפיינים באוויר, מה שמאפשר לבחון אילו קהלים אהבו את השפה הפרסומית שלהם • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי שיעורי האהדה לדיסקונט עולים עם הירידה בהכנסה, ואילו במזרחי טפחות ולאומי הכיוון הפוך

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

הפרסומת של דיסקונט ורותם סלע היא הזכורה ביותר בשנת 2021. האם זה בהכרח חיובי?

הרעשה חסרת תקדים בכל מדיה אפשרית ושיח תקשורתי ער לא אפשרו להתחמק משיתוף הפעולה של דיסקונט ורותם סלע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזכות ארבע פרסומות שונות, טבע השתחלה השבוע לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2021
אגם רודברג בקמפיין Be של שופרסל / צילום: צילום מסך

פשוט ועובד: הומור מדויק ונוכחות קבועה ואינטנסיבית במדיה מביאים תוצאות

הפרסומות של ליברה וביטוח ישיר מדגימות השבוע את חשיבות ההתמדה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של יונדאי היא המושקעת ביותר השבוע, אך היא נותרה מחוץ לרשימה

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2021
אגם רודברג בפרסומת ל־Be / צילום: יוטיוב

מסר ברור לכולם? הפרסומת של אגם רודברג ל-Be נמצאת על הגבול בין מתוחכמת למתחכמת

הקהל הרחב עדיין לא לגמרי הבין את המסר של הפרסומת ה"מודעת לעצמה" של Be, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי ממשיכים לשמור על המקומות הגבוהים עם נועה קירל ל-yes ושחקני קופה ראשית לבזק

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2021
נועה קולר בקמפיין בזק / צילום: צילום מסך

עם כל הכבוד ל"פרובוקציה" של נועה קירל, מהפרסומת של yes מרוויחים כולם. גם מרגי

הסערה התקשורתית סביב הפרסומת החדשה של yes עשתה לה רק טוב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי, משרד הפרסום של חברת התקשורת, מטפל גם בקסטרו - שמרגי הוא הפרזנטור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2021
נועה קולר בקמפיין שטראוס / צילום: צילום מסך

בזכות ההומור, קמפיין בזק מצליח גם בלי שכולם מכירים את כוכבי "קופה ראשית"

החשש שההומור של קמפיין בזק לא יתפוס את מי שאיננו צופה ב"קופה ראשית" התבדה ובגדול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • נועה קולר רושמת הצלחה גם אצל שטראוס, ושיעור האהדה לפרסומת של ביטוח ישיר עם ליאור רז עלה השבוע משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2021
ליאור רז מחליף את היונים בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך

לפעמים ההתעקשות "להעמיס" כוכבים כדי לבלוט על המסך לא משתלמת

הפרסומת עמוסת הכוכבים של בנק הפועלים מתקשה לחדור לתודעה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומת זאת, הניסיון של בזק להצדיק את הליהוק של כוכבי "קופה ראשית" עובר את מבחן האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2021
משרדי Seebo בתל אביב / צילום: Aviad Fuchs

עד כמה ההייטקיסטים באמת משפיעים על מחירי הדיור?

לפי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עובדי ההייטק מתחילים לצבור הון, אך כרגע הם עדיין לא שחקן משמעותי בענף הנדל"ן • הממצאים תואמים את דוח הכלכלנית הראשית באוצר, שלפיו דווקא עובדי המגזר הציבורי מתדלקים את השוק

הדס מגן 18.11.2021
העיר ירוחם / צילום: איל יצהר

מצורן ועד לירוחם: הביקוש לצמודי קרקע זינק בעשרות אחוזים

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מראה כי 55% ממשקי הבית בגילאים 30-50 החלו לבחון חלופות דיור שונות

גיא נרדי 17.11.2021
אילן פלד בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

ההימור הצליח: קמפיין נובמבר של שופרסל לא נפגע משמעותית למרות המשבר התקשורתי

הצופים מודעים לפרסומות העוסקות בקניות ברשת, אך לא יודעים לשייך אותן לחברות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר, ביטוח ישיר - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2021
רן דנקר בקמפיין רנואר / צילום: צילום מסך

המתעמלות התאומות הפסידו באולימפיאדה, אבל בהפסקת הפרסומות נרשם ניצחון

הנוכחות הקבועה של מזרחי טפחות על המסך משתלמת, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אם עד לפני שנים ספורות התמלא הברייק בכל חילופי עונה בפרסומות אופנה, כעת רק רנואר בתמונה

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2021
סטטיק ובן אל בקמפיין מילקי / צילום: צילום מסך

רעיון טוב, הפקה קטנה: קונספציית המינימליזם מנצחת בברייק הפרסומות

פעמים רבות זכירות של פרסומת מושגת ע"י השקעה גדולה במדיה, אולם השבוע בלטו שלוש עבודות של משרדים קטנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות הוא המפרסם המשמעותי היחיד שמתייחס לרפורמת המעבר בקליק של הבנקים

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2021
דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

בזכות ההתמדה, גם קמפיינים קצרים מצליחים לכבוש את הברייק

בנק מזרחי טפחות ופריגת מצליחים להתברג בראש הטבלה גם בלי הפקה גדולה מדי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומתם, הפרסומת המושקעת במיוחד של אמדוקס מתקשה להיחרת בזיכרון

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2021
שלום מיכאשווילי בקמפיין פריגת / צילום: יוטיוב

כשהולכים עם פרזנטור דרך ארוכה, אפשר להשקיע פחות באפקטים

שתי פרסומות שעושות שימוש בפרזנטורים מוכרים ובהומור מצליחות לתפוס השבוע את הצופים - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אלא שבין השתיים יש הבדל גדול: בעוד שרהיטי קאזה מציגים הפקה מושקעת - הפרסומת של פריגת היא למעשה גג קטן, בדיחה הנשלפת כמעט כהרף עין

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2021

   34567891011121314151617   

   נמצאו 820 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 52