גיאוקרטוגרפיה בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה
  
 
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
  
 
קמפיין מילקי מוס / צילום: יח"צ
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה, ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
ללא שינוי: הוט - הפרסומת הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45, אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה ■ הפרסומת ללוטו, שהיא המושקעת ביותר השבוע, לא נכנסה לדירוג
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
  
 
קמפיין חלבה בארכה / הדמיה: RESPECT
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; חלבה בארכה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע
  
 
קמפיין ביטוח ישיר/ הדמיה בית פוסט מונואבולו
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - עדיין הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה גבוהה ושימוש בפרזנטורים מבטיחים, הפרסומת של פוקס הגיעה למקום נמוך, ואילו הפרסומת לרנואר לא נכנסה לדירוג
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ טובי הוכשטיין
סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ שוקה כהן
9 מיליון חוזרת לראש האהובות; קוקה-קולה שוב בראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
טמבור - הפרסומת הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה בראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 568 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988