דוח אמון
2019
עמוד הבית > תגיות כלליות > הלבשה תחתונה

הלבשה תחתונה בחדשות

סוכן חדשות
 
אייזיק דבח / אילוסטרציה: יח"צ
"רצינו לקנות חברה שיש לה ידע בחזיות, חדשנות ותשוקה לגדול בתחום שבו נתח השוק שלנו קטן"
אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל דלתא, על רכישת יצרנית החזיות בוגרט תמורת דולר אחד בלבד: "ענף ההלבשה התחתונה לנשים בארה"ב מוערך ב-12 מיליארד דולר, 62% מתוכו זה חזיות. יש לזה פוטנציאל אדיר בפלטפורמה של דלתא" • בעשור תחת ניהולו של דבח, זינקה מניית דלתא בכ-1,000% לשווי חברה של 2.7 מיליארד שקל
  
 
אייזיק דבח/ צילום: ראיל יצהר
הכול בדולר: דלתא רוכשת את מניות קבוצת ההלבשה התחתונה בוגרט
קבוצת Bogart מייצרת מוצרי הלבשה תחתונה, בעיקר חזיות ובגדי ים, עבור מותגים פרטיים • דלתא תשלם סכום סמלי של דולר אחד בלבד על העברת המניות לידיה, על רקע מצבה הפיננסי של החברה הנרכשת, שהתחייבויותיה מוערכות ב-105 מיליון דולר
  
 
מחלקת בגדים, חנות טארגט / צילום: רויטרס
קוראת תיגר על ויקטוריה'ס סיקרט: טארגט משיקה ליין חדש של לבני נשים ובגדי שינה
בחודש הבא צפויה החברה להשיק 3 מותגים חדשים של חזיות, לבני נשים ופיג'מות, שמכירותיהם יגיעו להערכתה ליותר מ-1 מיליארד דולר תוך שנה • לדברי טארגט, החזיות החדשות יעלו פחות מ-22 דולר ויכללו גם מידות גדולות
  
 
שינויים בעולם התחתון / צילום:Knix
שינויים בעולם התחתון: כן, זה אפשרי - למכור הלבשה תחתונה עם ערכים
ג'ואנה גריפיתס רצתה שהבגדים התחתונים של Knix יגרמו לנשים לדבר בחופשיות על הפלות, כריתות שד, בריחת שתן וסימני מתיחה • אז במקום לייצר את התחתונים והחזיות ואז לקוות שנשים ירצו לקנות אותם, היא הלכה לדבר עם נשים, ואז ייצרה את הפריטים • זה השתלם
  
 
אייזיק דבח / צילום: תמר מצפי
למרות צמיחה בישראל: דלתא ירדה בהכנסות, ברווחים ובתזרים
את השחיקה בתוצאות חברת הטקסטיל ברבעון הובילו המכירות בארה"ב ואירופה • המנכ"ל אייזיק דבח: "אנו צופים שההשקעות שביצענו במפעלינו ישפיעו לחיוב על תוצאותינו החל מהמחצית השנייה של 2018"
  
 
החנות הפיזית הראשונה של אדור מי, ארה"ב / צילום: פרנק אודמן, יח"צ אדור מי
מותג ההלבשה המקוון Adore Me יפתח 10 חנויות בארה"ב
המותג, שעד כה הפעיל רק פלטפורמה מסחר מקוונת תוך שיתוף-פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי יוטפו, יפתח לראשונה חנויות פיזיות במהלך השנה הקרובה • מדוע זה קורה, והאם ענקית הלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט צריכה לחשוש?
  
 
אייזיק דבח / צילום: תמר מצפי
דלתא סוגרת רבעון: קפיצה של 40% ברווח הנקי
המנכ"ל אייזיק דבח: "ההשקעות שביצענו בשנתיים האחרונות הביאו אותנו לעמדת חוזקה, ואנו עדים לצמיחה יציבה ומגוונת"
  
 
אייזיק דבח / צילום: תמר מצפי
דלתא: הסכם אופציה לרכישת Eminence מצרפת ב-125 מ' אירו
Eminence הוא מותג צרפתי של הלבשה תחתונה לגברים הנמכר ללקוחות בפלח שוק עליון • הרכישה עתידה לכלול את המותג ATHENA, את מותג ההלבשה האיטלקי Liabel וכן מספר חברות-בת באירופה
  
 
אייזיק דבח / צילום: תמר מצפי
תגובה צוננת לדוחות דלתא, למרות עלייה ברווח הרבעוני
הגידול ברווחים הוא בעיקר בשל הכנסות של 700 אלף דולר שנרשמו בזכות הפרשי שער חליפין, לעומת הפסד ברבעון המקביל המניה ירדה היום כ-3%
  
 
חנות של ויקטוריה/ס סיקרט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
נגד הזרם: מייסד ויקטוריה'ס סיקרט פותח עוד ועוד חנויות
לסלי וקסנר, אחד מוותיקי עולם הקמעונאות, מאמין שאנשים משתוקקים לאינטראקציה חברתית, ולכן ממשיך להמר על חנויות פיזיות ואף השקיע כ-70% מההשקעות ההון של החברה בכך ■ אולם המכירות של החברה בירידה, וכך גם המניה שלה
  
 
מכנסי ג'ינס של קלווין קליין
דלתא: הסכם רישיון עם קלווין קליין להפצת בגדי ילדים בארה"ב
חתמה על הסכם לפיתוח, ייצור והפצה של הלבשה תחתונה, הלבשת שינה וגרביים לבנים ולבנות עבור המותג Calvin Klein לתקופה של 5 שנים
  
 
אייזק דבח / צילום: אמיר לוי
ממש לא "חברה של תחתונים וגרביים": מנכ"ל דלתא מדבר
עם לקוחות כמו נייקי ואנדר ארמור, טכנולוגיה מתקדמת ושווי של 2.5 מיליארד שקל, חברת הטקסטיל הוותיקה הפכה לאחת מהחדשניות בעולם בתחומה ■ ראיון בלעדי
  
 
אורית חשאי / צלם: רמי זרנגר
הסטארט-אפ ששואף להיות "אמזון לנשים" גייס 5 מיליון דולר
את סבב הגיוס הנוכחי של חברת בריולה הובילה קרן Firstime אשר מנוהלת על ידיי אילן שילוח, ניר טרלובסקי ויונתן בן-ארצי ■ בריולה פועלת בשוק שמוערך ב-32 מיליארד דולר בשנה, ומאפשרת לנשים למצוא חזיות שמתאימות להן באופן מקוון
  
 
דלתא סוגרת שנה חזקה: גידול בהכנסות ורווח נקי של 52 מ' ד'
צופה צמיחה של 13%-16% בהכנסות ב-2017 ל-1.33-1.37 מיליארד דולר ■ המנכ"ל אייזיק דבח: "נמשיך לצמוח בפעילות הממותגת ולהרחיב הנוכחות הגיאוגרפית"
  
 
חנות של פיקס / צילום: ליה שוורץ
דלתא ישראל תפתח 7 חנויות של רשת פיקס ב-2017
המטרה: להכפיל את המכירות ל-40 מיליון שקל ■ קהל היעד של הרשת הוא צעירות בנות 15-25, והיא מתמקדת בהלבשה תחתונה ■ בחברה גם בוחנים אפשרות לפתח למותג רשת בחו"ל
  
 
מנכ"ל אילץ את עובדיו לענוד משקולות המדמות חזיות, חברת פרימה דונה, הלבשה תחתונה, חזיות / צילום: וידאו
צפו: מה קרה כשמנכ"ל חברת חזיות דרש לעבוד עם חזה ענק
מנהל חברת פרימה דונה הבלגית שעוסקת מוצרי הלבשה תחתונה טען שגברים לא יכולים לעצב ולייצר חזיות, אם אינם מכירים את החוויה של חיים עם חזה נשי, ולכן הוא עיצב זוג משקולות הנתלות על הצוואר ומדמות שדיים גדולים ■ צפו בניסוי המשעשע
  
 

   123456    >

   נמצאו 94 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6