משרדי פרסום

כתבות אחרונות

 
נדב פרסמן - מקאן תל אביב /צילום: תמר מצפי

במקאן בונים את ההנהלה מחדש ומציגים את "מקאן 2025"; אמיר וייס ודן אלעזרי ישמשו כמשנים למנכ”ל

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הקבוצה עמית משיח צפוי להודיע לעובדים על תוכנית אסטרטגית שכוללת שורת צעדים ארגוניים, לרבות מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה וכניסה לתחומים חדשים, בהם עולם הדאטה • נדב פרסמן ימונה למנכ"ל משרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2019
מימין : ירון מרחב, בן סבר, אור גלייכר, חן ענבר, משרד פרסום ענבר מרחב G / צילום: איל יצהר, גלובס

ענבר-מרחב זכה בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה

על התקציב, בהיקף 5 מיליון שקל לשנה, התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ולעומק התודעה

 

 

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2019
מטוס בואינג 767, ארקיע / צילום: יואב יערי

ארקיע מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום ליאו ברנט

כפי שנחשף ב"גלובס", ארקיע נכנסה בתקופה האחרונה למהלך של התייעלות, קיצוצים והפחתת שכר, כמו גם החלפת היו"ר • בשלב זה עדיין לא ברור האם ליאו ברנט יוחלף במשרד פרסום אחר או שיימצא פתרון אחר במטרה לייעל את ההוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2019
קופת חולים כללית / צילום: בר אל

הולכים על כל הקופ"ח: תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית בגובה כ-10 מיליון שקל - בדרך למכרז

מדובר באחד מתקציבי הפרסום האטרקטיביים בענף • בשונה ממכרזים קודמים, התקציב יכלול הפעם את האונליין ואת האוף-ליין של החברה כמקשה אחת

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2019
ערן ניר / צילום: יח"צ

מנהל הקריאייטיב הראשי בגיתם, ערן ניר, פורש מתפקידו

זאת פחות משנה לאחר שקודם לתפקיד • פרישתו מגיעה במקביל לשינוי ארגוני שנערך במשרד הפרסום • בשלב הזה לא ימונה לו מחליף

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2019
קק"ל / צילום: איל יצהר

אלו חמשת משרדי הפרסום שמתמודדים על תקציב קק"ל

ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, בלנקו וגל-אורן עלו לשלב הסופי • לפי מסמכי המכרז, תקציב הפרסום של קק"ל עומד על 7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.11.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

אמיר גיא יקים עבור אדלר-חומסקי משרד פרסום בארה"ב

גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2019
אוניברסיטת בר אילן / צילום: איל יצהר

ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן

המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2019
האוניברסיטה העברית / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית

לפחות בשלוש אוניברסיטאות (בר-אילן, הפתוחה והעברית) מתנהלים בימים אלה מכרזים לבחירת משרד פרסום • הדרישות שהציבו חושפת את השינוי העצום שעובר שוק ההשכלה הגבוהה באופן ההתנהלות התקשורתית ובקהלי היעד החדשים, וגם בבעיות המותגיות שלהן

ענת ביין-לובוביץ' 06.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

רק אדלר-חומסקי מתמודד על תקציב הפרסום של חברת החשמל

משרדי הפרסום הגדולים האחרים - ביניהם מקאן ת"א, גיתם, באומן-בר-ריבנאי, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגליקמן-שמיר-סמסונוב - בחרו שלא להתמודד • היקף התקציב: כ-15 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 03.11.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

מסתמן: רוב משרדי הפרסום הגדולים לא יתמודדו על תקציב חברת החשמל

תקציב הפרסום של חברת החשמל עומד על כ-15 מיליון שקל בשנה – היקף שאמור היה לגרום לכל המשרדים הגדולים לרצות להתמודד עליו, אולם במשרדים חשים כי בחברה יש העדפות לגבי זהות הזוכה – אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב

ענת ביין-לובוביץ' 30.10.2019
מועדון זאפה  / צילום: יחצ

לאחר ההשתלטות: תקציב הפרסום של קבוצת זאפה יוצא למכרז

לאחר השינוי במבנה הבעלות, קבוצת זאפה מחפשת משרד פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2019
אדם פולצ'ק / צילום: איל יצהר

הפתעה בקבוצת פובליסיס: אדם פולצ'ק, מנכ"ל ליאו ברנט, פורש

פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט בארבע השנים האחרונות, במהלכן הפך אותו למשרד שמזוהה עם חדשנות קריאטיבית ועסקית • יסיים את תפקידו בסוף השנה לטובת תפקיד בכיר בצד הלקוח • טרם מונה לו מחליף

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2019
קמפיין הקארפול של משרד התחבורה / צילום: צילום מסך, גלובס

בלפ"מ זועמים: קמפיין משרד התחבורה לקידום הקארפול הועבר ללא מכרז למשרד פרטי

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר שלח מכתב זועם לשר התחבורה סמוטריץ', בו טען כי התנהלות המשרד פוגעת בלפ"מ ואינה תקינה • גם בענף הפרסום התפלאו לגלות מהלך פרסומי של משרד ממשלתי מבוצע ע"י משרד LEAD • ומי עומד מאחורי מימון הקמפיין?

ענת ביין-לובוביץ' 06.10.2019
אמיר גיא / צילומים: איל יצהר

איגוד חברות הפרסום יפרסם קול קורא לבחירת יו"ר

הסיבה לפרסום הקול הקורא מגיעה לאחר שאף מנהל בכיר בענף הפרסום לא הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום, ובאיגוד נואשו מהניסיונות להביא לבחירת יו"ר בהסכמה

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019
שקע ותקע מתוך הקמפיין של חברת החשמל לישראל / צילום: מתוך יוטיוב

שקע ותקע על המדף: תקציב הפרסום של חברת החשמל יוצא למכרז

התקציב, שטופל ב-6 השנים האחרונות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, יוצא למכרז מתוקף חוק חובת מכרזים, לאחר שההתקשרות עם המשרד הוארכה למספר השנים המקסימלי המותר • היקף התקציב: 15 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.09.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 1573 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 99

צרו איתנו קשר *5988