שירות לקוחות הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
אוליבייה אלבז, ד"ר דנה טבת, איתי אהרונוב, אורי באור, דן אבלגון / צילום:  יח"צ, המרכז הבינתחומי, שי הנסב

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

תוצאות לא טובות בבדיקה של זמני המענה במוקדי חברות התקשורת

הליך פיקוח של המשרד מצא כי רוב חברות התקשורת לא עמדו בזמני המענה הטלפוני (6 דקות) ויידרשו לשלם קנסות במיליוני שקלים • שמות החברות טרם פורסמו, מכיוון שההליך נמצא בעיצומה של בדיקה

גד פרץ 15.06.2020
מורה בבית ספר יסודי בארה"ב מעבירה שיעור באפליקציית זום / צילום: Amanda Inscore, רויטרס

דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית

הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש

צחר רותם 18.05.2020
עופר מרום / יחצ דוברת המועצה לצרכנות

המועצה לצרכנות: להחזיר לעבודה מלאה את מוקדי חברות התקשורת

המועצה לצרכנות קוראת למשרד התקשורת לבטל את ההקלות שניתנו לחברות התקשורת על רקע משבר הקורונה ולהחזיר את כל הפעילות לעבודה מלאה מהר ככל הניתן • ל"גלובס" נודע כי המשרד עומד לקבל בקרוב החלטה ברוח זו

גד פרץ 06.05.2020
דוד אמסלם / צילום: יוסי זמיר

אמסלם החליט סופית: מפעילי הסלולר יחזרו לתת מענה בתוך 6 דקות

המפעילים טענו כי כל עוד מערכת החינוך לא חוזרת לתפקוד מלא, הם יתקשו להחזיר העובדים לפעילות מלאה • ההסתדרות מנגד דרשה להחזיר לעבודה כמה שיותר עובדים כמה שיותר מהר

גד פרץ 30.04.2020
שוק הסלולר / צילום: שאטרסטוק

הערכות: אלפי עובדים בשוק התקשורת ייצאו לחופשה ללא תשלום

ועדי העובדים וההסתדרות מנהלים מגעים עם הנהלות חברות התקשורת למציאת פתרון לעובדה שפעילות המכירות והשירות כמעט ונעצרה כליל ולכן הערכה היא שלא יהיה מנוס מחל"ת

גד פרץ 15.03.2020
העומס הרגשי של עובדי שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

בוטים לא היו עומדים בזה: העומס הרגשי של עובדי שירות לקוחות

מחקר שמובילה פרופ' ענת רפאלי מהטכניון בדק כיצד משפיעים רגשות הלקוחות על עבודת נותני שירות בשיחות צ'ט, וואטסאפ ומסרונים • הממצאים: רגשות שליליים, אף שהם מיעוט מהשיחות, מאטים באופן משמעותי את העבודה • האם בוטים יכולים להיות פתרון?

דפנה ברמלי-גולן 27.02.2020
דיילת אוויר מגישה מים לנוסע  / צילום: שאטרסטוק

מי הנוסעים הכי מעצבנים ומה באמת קורה בשירותים של המטוס: הדיילים חושפים את כל הסודות

מה המקום הכי מזוהם במטוס ומי הם הנוסעים הכי מעצבנים? דיילים בעבר ובהווה גילו ל"גלובס" 10 סודות אוויריים מפתיעים במיוחד • נא להדק חגורות

מיכל רז-חיימוביץ' 11.01.2020
משכנתא / צילום: שאטרסטוק

הצרכנים הישראלים לא מרוצים מהשירות - בעיקר בענף תיווך הנדל"ן

לפי סקר שערכה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הישראלים לא מרוצים מהשירות שהם מקבלים, לא מרוצים מאי-היכולת להשוות מחירים, לא מרוצים מרמת התחרות ומהיכולת לעבור בין חברות באותו ענף

מיכל רז-חיימוביץ' 05.01.2020
עמית בנדוב, מנכ"ל גונג / צילום: חברת גונג

גונג מהרצליה מגייסת 65 מיליון דולר על פי שווי של 750 מיליון דולר

בין לקוחות החברה, שמפתחת מערכת בינה מלאכותית לשיפור הביצועים של מערכי שירות לקוחות נמצאות פייסבוק, ג'נרל אלקטריק, פייפאל, בורסת נאסדא"ק • סך הכל גייסה החברה 134 מיליון דולר

אורי ברקוביץ' 03.12.2019
אילוסטרציה / צילום: שאטרסטוק

משרד התקשורת שתל שיחות למוקדים לצורך פיקוח על חוק 6 דקות

הודיע לחברות התקשורת שהוא יזם שיחות שהוקלטו למוקדים וזאת על מנת להזהירן מפני העברת נתונים כוזבים

גד פרץ 03.12.2019
לירי הלפרין, מנכ״לית ומייסדת ליאו / צילום: יח"צ

הצ'אטבוט של LeO ימכור ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס

מנכ"לית ומייסדת ליאו היא לירי הלפרין-סגל • לליאו הסכמים להפעלת צ'אטבוטים עם סוכנויות ביטוח ובהן עם סוכנות ניהול ההסדרים הפנסיוניים שקל, שבבעלות הפניקס

רון שטיין 13.11.2019
מחכים בתור לביטוח לאומי / צילום: תמר מצפי

משרדי הבריאות והמשפטים נותנים את השירות הגרוע ביותר; מי המשרד הממשלתי המצטיין?

בדוח של רשות התקשוב במשרד רה"מ, הציון הממוצע שהעניק הציבור לרמת השירות שהוא מקבל מיחידות הממשלה מסתכם ב-65 בלבד • את הציון הגרוע ביותר קיבל משרד המשפטים (האפוטרופוס הכללי והכנ"ר) • רשות הגבייה והאכיפה קיבלה ציון מספיק בקושי • ומה הכי מעצבן את האזרח?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.08.2019
מרכז מכירות טלפוניות / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

מיום חמישי חברות יצטרכו לתת מענה טלפוני אנושי תוך 6 דקות. מי לא נכלל בחוק?

ביום חמישי ייכנס לתוקפו תיקון לחוק מענה טלפוני לצרכנים: המענה האנושי יוגבל לטווח זמן של 6 דקות ויינתן גם בפניות במקרים של טיפול בתקלות, בירור חשבון וסיום התקשרות • התיקון אומנם מכליל עוד חברות שעד כה לא נכללו בחוק מענה של עד 3 דקות, אך עדיין מחריג לא מעט גופים ובראשם המוסדות הציבוריים ומשרדי הממשלה

מיכל רז-חיימוביץ' 21.07.2019
קארן קווינטוס, סמנכ"לית הלקוחות של חברת Dell / צילום: שלומי יוסף

רוצים חברות שאכפת להם: דור ה-Z נכנס לשוק העבודה ומחפש מעסיקים ערכיים

קארן קווינטוס, סמנכ"לית הלקוחות של חברת Dell והאישה הבכירה בארגון, מספרת בראיון ל"גלובס" על השינויים האסטרטגיים שעוברת החברה, על החשיבה לטווח ארוך ועל המעורבות של מייקל דל בנושאים של גיוון והכלה • "למה נושאי גיוון הם באחריות של סמנכ"לית הלקוחות? כי ללקוחות שלנו אכפת מהם"

יסמין יבלונקו 20.07.2019
חנות איי דיגיטל / צילום: יח"צ

מנפלאות השירות: מסר סמאטרפון להחלפת סוללה באיידיגיטל וקיבל לידיו חזרה מכשיר "מת"

הסמארטפון נמסר לחנות בראשון לציון • כשבא לקחת את המכשיר חזרה, ניסו להחתים אותו על מסמך שכלל תקלות ש"התווספו" למכשיר • תגובת החנות: "כשהמכשיר הגיע למעבדה הוא כבר לא עבד ולא קיבל מתח"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 332 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988