שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
חיים רומנו | לפני כולם

רומנו נכנס לפרטנר: ההנהלה תקשיב לשיחות לקוחות

מנכ"ל פרטנר הנכנס, חיים רומנו, עצר את מדיניות נתח השוק והורה על חזרה למדיניות של שמירת הלקוחות הקיימים ■ מקבל דיווחים שוטפים על כמות הפניות למרכזי השירות

גד פרץ 31.10.2011

איך תוכלו להאזין לשיחה שלכם עם נציג שירות הלקוחות?

החברות מקליטות את השיחות של נציגיהן עם הלקוחות, אך בעת מחלוקת הן מסרבות להשמיע להם אותן ■ "גלובס" בודק מתי החוק מתגייס לעזרת הצרכן - ומגלה שהוא נמצא בעמדת נחיתות

מיכל רז-חיימוביץ' ואפרת אהרוני 24.10.2011

10 סיבות שבגללן חברות הסלולר צריכות לבקש סליחה

על לא מעט דברים ראוי היה שחברות הסלולר יבקשו סליחה מהצרכנים - כמו המחיר הגבוה של שליחת SMS, קשיי ההתנתקות או אפילו המצב האבסורדי שיוצר התמחור המסובך

אפרת אהרוני 06.10.2011

פרויקט מיוחד: מקומות העבודה הכי נחשקים בישראל

מיוחד למגזין Leaders: איזו חברה נתפסת כאטרקטיבית ביותר בקרב העובדים בענפי המשק? ■ הרצוג-פוקס-נאמן - במקום הראשון אצל עורכי הדין ■ בשירות לקוחות: פרטנר מעל כולם

עינב בן-יהודה 05.10.2011

שירות לקוחות: 27% רוצים לעבוד בפרטנר - בגלל התנאים

התמודדות עם לקוחות זועמים היא משימה לא פשוטה ■ בחברות מבינים כי שביעות-הרצון של העובדים משליכה על שביעות-הרצון של הלקוחות, ולכן מפנקים את נציגי השירות שבקו החזית

ספיר פרץ 05.10.2011

סמנכ"ל השירות בהוט: "זמן ההמתנה - פחות מדקה; אנחנו אמיתיים כשאנחנו אומרים שיש לנו שירות טוב"

חברת התקשורת היא אחת המושמצות בישראל בכל הקשור לשירות הלקוחות, על רקע יחס אגרסיבי ומזלזל ■ בשנתיים האחרונות היא ביצעה מהלכים שאם יצליחו, יוכלו להילמד בבתי ספר לעסקים ■ אילן צחי: "90% מהלקוחות שלנו מדרגים את השירות כטוב או טוב מאוד"

אפרת אהרוני 26.09.2011

האסטרטגיה הטובה ביותר

טיפוח לקוחות הוא האמצעי הטוב ביותר לצמיחה יציבה

ליאורה ליפץ 09.09.2011

הנך מועבר לנציג שירות אוטומטי

פתרונות המבוססים על בינה מלאכותית מבצעים מהפך בשירות הלקוחות בארץ ובעולם

שמחה סיגן 01.09.2011

"012 פתחו לי 2 חשבונות אינטרנט - אף שבכלל אין לי אינטרנט"

לקוחה שנרשמה ל-012 כדי לקיים שיחות לחו"ל טוענת כי בלי שביקשה החברה פתחה שני חשבונות אינטרנט על שמה - מבלי שתהיה כלל מחוברת לאינטרנט בפועל

אפרת אהרוני 31.08.2011

"סלקום שכחה לעדכן את החבילה לפי ההטבה שהובטחה לי"

לקוחה שעברה מפלאפון לסלקום טוענת כי הובטחה לה הטבה של 3,500 דקות שיחה בתוך סלקום וגלישה ללא הגבלה - אך ההטבה לא עודכנה, מה שהוביל לחריגה גדולה בתשלום

אפרת אהרוני 31.08.2011

שריג: המוסדיים נדרשים למנות מנהל בכיר לשירות לקוחות

הממונה על שוק ההון: על דירקטוריון גוף מוסדי לקבוע מדיניות שירות מסודרת, שעיקרה, יצירת תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותיו, מענה ללקוחותיו בזמן סביר, ומסירת מידע מלא

יעל גרונטמן 08.08.2011

למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?

אחת הבעיות הכואבות של מנהלים בארגוני שירות היא תחלופת עובדים גבוהה ■ למה קשה לשמר עובדי שירות ואיך בכל זאת עושים זאת?

ענת כהן 02.08.2011

שיא החליבה: לקוח סלקום נדרש לשלם על קבלת מידע

הלקוח התקשר למוקד השירות של סלקום כדי לברר מידע על חבילות שיחות מחו"ל - והתבקש לשלם 4.90 שקלים כדי לקבל את המידע

דפנה הראל-כפיר 28.07.2011

בדיקת השירות בחברות הסלולר: אורנג' בראש מצעד התלונות

חברות הסלולר מתקשות להתמודד עם התיקונים שהוכנסו לטובת הצרכנים: זמני ההמתנה ארוכים, וחיובי היתר חוגגים ■ באורנג' המצב בעייתי במיוחד עם תלונות על טעויות בחשבון ועוד

אפרת אהרוני 28.07.2011

סנונית ראשונה: כאל פותחת נקודות שירות ומכירה בקניונים

הנציגויות, שיוקמו תחת השם Cal Store, יאפשרו ללקוחות לקבל אישור מיידי על הנפקת כרטיס אשראי, הצטרפות להוראות קבע על גבי כרטיס האשראי ומתן הלוואות חוץ-בנקאיות

עירן פאר 05.07.2011

הקוטג' של הסלולר

כך תייעלו את עלויות השיחות למרות מערכת החליבה המשומנת של מפעילות הסלולר

דובי בן גדליהו 02.07.2011

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 337 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 22

צרו איתנו קשר *5988