שירות לקוחות בחדשות - עמוד 15

סוכן חדשות
 
שוב בכותרות: זינוק של 37% בתלונות נגד חברות הסלולר
בוועדה לפניות הציבור נערך דיון מיוחד בעקבות ריבוי תלונות שהצטברו נגד חברות הסלולר ■ נציגי אורנג' סירבו למסור פרטים על זמני ההמתנה אך הודו: "הזמנים כיום גבוהים מבעבר"
  
 
חודשיים אחרי ההודעה על התקלה - חיתולי האגיס עדיין דולפים
לקוחות רבים מתלוננים על חיתולים פגומים והיעדר מענה בשירות הלקוחות של החברה - ואילו חוגלה קימברלי מתעקשת: התקלה תוקנה והצרכנים פוצו
  
 
ד
יניב לויתן
שירות לקוחות 3.0
פייסבוק מלאה בשלדים עמוסי "לייקים" וחסרי תנועה - קופ"ח מכבי עשתה זאת אחרת
שלב ההתלהבות מערוצי הרשתות החברתיות מתקרב לסיומו. לקראת המעבר לשלב הבא, אנו יכולים לראות כי הרשת מלאה ב"שלדים", עמודי פייסבוק שכשל...המשך
  
 
לקוח הוט: חויבתי על ערוצים שניתנו לי כהטבה חינמית
במשך חודשים שילם לקוח הוט 50 שקל בחודש על ערוצים שניתנו לו כהטבה חינמית זמנית ■ בעקבות פניית "גלובס" הבטיחה החברה למתלונן כי יקבל חזרה את מלוא התשלום שנגבה ממנו
  
 
מה עושה לקוח סלולר שחויב על שיחות שלא ביצע?
תלונות שטופלו ב"גלובס" חושפות את דרך הייסורים עד לקבלת הזיכוי מאורנג' ומסלקום
  
 
לשכת רו"ח מחדשת את משוב השירות במשרדי מס הכנסה
במסגרת המשוב יתבקשו רואי החשבון לדרג את איכות השירות ב-3 תחנות מע"מ ו-5 משרדי שומה לבחירתם ■ יוזם המהלך הוא רו"ח מנירב, יו"ר ועדת הקשר עם רשות המסים של הלשכה
  
 
כיצד מתמודדות חברות עם תלונות של לקוחות ברשת?
הפורומים באינטרנט הפכו לערוץ שימושי במיוחד עבור לקוחות שנפגעו מחברות מסחריות, ואלה מעסיקות נציגי שירות שמיירטים את התלונות ומנסים למזער נזקים תדמיתיים
  
 
ערוץ 10 הפסיק את ההתקשרות של עובדיו עם סלקום
במקביל, מזה תקופה ארוכה סלקום אינה מפרסמת בערוץ 10 ■ ערוץ 10: "אנו עוזבים בעקבות תלונות של עובדים על השירות" ■ סלקום: "החלטת ערוץ 10 אינה קשורה לשירות המצוין שלנו"
  
 
לקוח פלאפון: חויבתי מעבר למה שהובטח ע"י סוכן המכירות
לטענת ה‎לקוח, סוכן מכירות של פלאפון החתים אותו על עסקה - אך החשבון החודשי היה גבוה יותר ממה סוכם עמו
  
 
לקוח: yes סירבה לתת לי yesMax בלי פרטי כרטיס אשראי
ב-‏yes‏ סירבו בעקביות לחבר מנויים בהוראת קבע בנקאית ■ תגובת yes בעקבות פניית "גלובס": "זו רק טעות של נציגת השירות"‏
  
 
זהירות, אהבה: גל תלונות נגד אתרי היכרויות ומשרדי שידוכים
החיפוש אחר זוגיות הפך כבר מזמן לעסק מסחרי משגשג, אך דוח שהפיק ארגון "אמון הציבור" מגלה כי העסק כואב לא רק בלב - אלא גם בכיס
  
 
HOT תפצה לקוח ב-7,750 שקל על "חוסר תום-לב וזלזול בוטה"
הפיצוי - בגין בזבוז זמן, המתנות ממושכות לטכנאי והפרת חוזה ■ HOT התחייבה לאינטרנט במהירות 1.5 מגה אף שלא היתה מסוגלת לכך, וכשהלקוח רצה להתנתק - דרשה קנס יציאה
  
 
מה מציק לכם? זינוק של 60% בתלונות נגד HOT ו-yes
חיובים לא מוצדקים, שירות מאכזב, תוכן לא ראוי והורדת ערוצים: שורה של נושאים הטרידה השנה את מנויי HOT ו-yes - כך עולה מסיכום מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2010
  
 
"איסתא ביטלו לי טיסה, קראו לי שקרנית וכעת מעכבים את הפיצוי"
כך קרה שבאיסתא לא רק הרסו ללקוחות את החופשה - אלא גם העליבו אותם והעבירו אותם מסע ייסורים לפני שהודו בטעות
  
 
חברת HOT מציגה: מי חידש את החשבון שלי?
שבועיים לאחר הניתוק מ-HOT חיברה יד נעלמה את השירות מחדש והמשיכה לחייב את חשבונה של הלקוחה ■ ב-HOT ניאותו לזכות את הלקוחה רק בעקבות פניית "גלובס"
  
 
החוזה עם הלקוחה הסתיים, מי עדן לא אספה את הבר. מי ישלם?
‎לקוחה של מי עדן סיימה את החוזה עם החברה, אך מי עדן לא אספה את בר המים ותבעה את הלקוחה על הציוד ■ רק בעקבות פניית "גלובס" הודיעו נציגי החברה על ביטול התביעה
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 321 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988