שיווק

כתבות אחרונות

 
צ'אטבוט. מייחס חשיבות למקורות תוכן איכותיים / צילום: Shutterstock

כולם למדו את האלגוריתם של גוגל, ואז הגיעו הצ'אטבוטים

מפרסמים ומו"לים מתחבטים בימים אלה בשאלה כיצד לייצר בולטות במנועי החיפוש של ה-AI, כדי לא לאבד כניסות והכנסות • מאזכורים בוויקיפדיה ועד הוספת מידע כמו המתחרים - אלה השיטות

גלית חתן 26.06.2025
שי דר, ניר בן-יקיר, הדס גרוסמן ויוסי לובטון / צילום: פובליסיס

פובליסיס ישראל מקימה חברת שיווק מבוסס דאטה, בשיתוף Braze

קבוצת פובליסיס מקימה את Mate - חברת שיווק מבוסס דאטה בשיתוף Braze הגלובלית • מטרת החברה היא לאפשר למותגי הקבוצה לייצר קשרים פרסונליים, חכמים ורלוונטיים יותר עם לקוחות, ולבנות מסעות לקוח דינמיים ומבוססי תובנות

גלית חתן 25.06.2025
שרת התחבורה מירי רגב / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

ד"ש ליעל בר זוהר: תקציב השיווק של מירי רגב נחשף

תעריפי התחבורה הציבורית צפויים לסיים עלייה של כ-50% בתוך חודשיים, ובמקביל משרד התחבורה זכה לתקציב חריג של 40 מיליון שקל לשנים 2025-2026 כדי לשווק את פעילותו • לשם המחשה, בתקציב כזה ניתן לסלול רשת הכוללת כ-8 ק"מ של שבילי אופניים, הקצאה שיכולה לרשת עיר בינונית בישראל כמו בת ים או אופקים

אסף זגריזק 09.06.2025
מיטל שירן-הראל, מנהלת השיווק של לאומי / צילום: דרור סיתהכל

סמנכ"לית השיווק של לאומי: "לפני המהלך החדש פנו 400 איש בכל לילה ולא ענו להם"

בשנים האחרונות שינה בנק לאומי את המיקוד השיווקי מנגישות דיגיטלית לשירות אישי ואנושי • בראיון ראשון מסבירה מיטל שירן–הראל את הרציונל מאחורי מוקד השירות שזמין 24/6 ("כעת יותר מ–1,000 לקוחות פונים מדי לילה"), האתגר הגדול ביותר שלה והטעות שתוקנה

גלית חתן 28.05.2025
אילוסטרציה: Shutterstock

התחרות של המותגים היא על 6 שעות מדיה ביום. כך הם יוכלו לנצח

צפייה בטלוויזיה, גלישה ברשתות החברתיות ובאינטרנט לצד האזנה למוזיקה - כל אלה מתכנסים כיום לשש שעות בממוצע של צריכת מדיה, שבהן למפרסמים יש הזדמנות להגיע לכיס של הצרכנים • הדוח השנתי של חברת הייעוץ דלויט מציע כיצד לעשות את זה

גלית חתן 08.05.2025
הפיתוחים הישראלים שעשויים לשנות את עולם השיווק והפרסום / אילוסטרציה: Shutterstock

הפיתוחים הישראלים שעשויים לשנות את עולם השיווק והפרסום

הבינה המלאכותית נתנה בוסט משמעותי לתחרות בין חברות, מותגים ומוצרי תוכן על תשומת-הלב והכיס של הצרכנים בעולם • הנה ארבע חברות שמנסות לחולל שינוי באופן שבו השוק הגלובלי עובד

גלית חתן 02.05.2025
מימין עופר בלוך יו''ר איגוד השיווק ומנכ''ל ממן, אילן סיגל יו''ר תחרות האפי ומנכ''ל פלאפון YES / צילום: פאביאן קולדרוף

תחרות האפקטיביות בשיווק: "ביום ש-AI יגיש עבודות, לא יהיו אמוציות"

לגמר תחרות האפי, שמדרגת מהלכים שיווקיים ופרסומיים של מותגים, הגיעו השנה 51 מהלכים שהתחרו ב-20 קטגוריות • הזוכים הגדולים: טורנדו, מותג הרכב ORA ומשרד הפרסום מקאן ת"א

גלית חתן 01.04.2025
צוות כלמוביל וצוות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי / צילום: פביאן קולדורף

הזוכים הגדולים של טקס פרסי האפי: כלמוביל וטורנדו

תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת המזגנים טורנדו זכתה בזהב בקטגוריית הפלטינום, ומותג הרכב ORA זכה בזהב בקטגוריית רכב ותחבורה וכן בפרס הגרנד אפי היוקרתי

גלית חתן 31.03.2025
מימין: איתן יוחננוף, לוי הלוי ויניב שיראזי / צילום: איל יצהר, ענבל מרמרי, כלמוביל

משלוחים יגיעו ברחפנים, ורכבים חשמליים יאבדו מכוחם: תחזיות המנהלים ל־2025

קשה לדבר היום על שיווק בלי להתייחס לפיתוחים טכנולוגיים, אך קצב ההטמעה בענפים השונים אינו אחיד • מנהלים ביוחננוף, אלקטרה, הפניקס, שטראוס, כלמוביל וכאל משרטטים את מפת החידושים במשק בשנה הקרובה, ומספקים הצצה לנקודות הכשל של 2024

גלית חתן 26.02.2025
הינשוף המת של דואולינגו

"הינשוף מת": ההודעה המפתיעה של אפליקציית השפות הפופולרית

בתרגיל שיווקי ברשתות החברתיות, הודיעה חברת דואלינגו על מותו של הקמע האייקוני שלה, הינשוף "דאו" • הינשוף הפך בשנים האחרונות לדמות מוכרת ברשת, שמגיבה לאירועים גלובליים ומשתתף בטרנדים ברשתות החברתיות • תוך פחות מ-24 שעות, הפוסט המודיע על מותו בטוויטר הגיע ל-50 מיליון משתמשים

סמדר כלאב 12.02.2025
מנכ''ל d-id והאווטאר ההיפר-ריאליסטי שלו / צילום: צילום מסך מיוטיוב

דמות משוכללת תוך 24 שעות: כך יהפכו סוכני ה-AI לפרזנטורים החדשים

האקסיומה המקובלת היא שפרסומת עם פנים אנושיות מעוררת יותר אמון, אבל הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת לדלג על בני האדם וליצור דמויות היפר־ריאליסטיות, שמייצרות תקשורת דו־סטרית עם הלקוחות • הסוכנים האוטונומיים בעולם הפרסום, כתבה שנייה בסדרה

גלית חתן 06.02.2025
צילום: גיל גיבלי

בלי להתעייף ובלי הפסקת קפה: הסוכנים האוטונומיים משתלטים על עולם השיווק

סוכני בינה מלאכותית הם מערכות חכמות ואוטונומיות שמתפקדות כמו "חבר צוות" ויכולות לבצע שורה של משימות - מיצירת קמפיין פרסומי בדיגיטל ועד סגירת עסקאות בחנות פיזית • חברות הטכנולוגיה הגדולות בשוק כבר במרוץ להפיכתם לאנושיים יותר • כתבה ראשונה בסדרה

גלית חתן 30.01.2025
התוכנית של מקדונלד'ס ליציאה מהמשבר / צילום: ap, Richard Drew

רשת בת 80 שנה מחפשת חילוץ מהמשבר. ומוכנה לשלם 100 מיליון דולר

בספטמבר האחרון מגפת אי־קולי התפשטה בסניפי מקדונלד'ס וגרמה למותו של בן 88 ולתחלואת 104 לקוחות ב־14 מדינות • המניה ירדה, המכירות נפגעו, והרשת איבדה את ההובלה שלה בשוק • כעת היא מנסה להחזיר את אמון הציבור בהשקעה של 100 מיליון דולר

יובל פסו ושירה ספיר 11.01.2025
הקמפיינים ההומוריסטיים של מילקי, ביטוח 9 ו–am:pm שעלו השנה / צילום: צילומי מסך מיוטיוב

הומור במלחמה הוא לא גילטי פלז'ר, הוא תרופה אפקטיבית

הפרסומות ההומוריסטיות שעלו השנה על מסך הטלוויזיה סיפקו לישראלים הפוגה מהמלחמה • מחברות ביטוח ועד רשתות מזון, מחלחלת ההבנה שהצחוק הוא לא למרות המצב - אלא בגללו

עטרה בילר 09.01.2025
איור: גיל ג'יבלי

כל השיטות של חברות הצריכה לגרום לנו להמשיך לקנות גם כשהמחירים עולים

ההתייקרויות במשק מרתיעות לא מעט צרכנים, אבל אנשי השיווק ערוכים עם פתרונות • מהקטנת אריזות תוך שמירה על המחיר, דרך פנייה לרגש ולרצון לפצות את הילדים - ועד יצירת תחושה שאם לא נקנה עכשיו, כנראה נפסיד • "מפעילים עלינו מניפולציות", מזהירים המומחים

שירה ספיר 08.01.2025
ברייק הפרסומות הפך לבזאר סופרלטיבים רעשני / צילום: Shutterstock, צילומי מסך מתוך פרסומות

סמנכ"ל השיווק לשעבר של חברות הביטוח נתקל בפרסומת לביטוח רכב, וכעס

ברייק הפרסומות הפך לבזאר סופרלטיבים רעשני, שבו כולם הכי זולים, מהירים וטובים, יעלימו לך את הקמטים ואת המינוס בבנק. הגיע הזמן לחזור לשקיפות

גיל שגיב 01.01.2025

   123456789101112131415   

   נמצאו 531 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 34