שיווק

כתבות אחרונות

 
כיצד הבינה המלאכותית תשפיע על עולמם של אנשי המכירות

ה-AI לא יעלים את אנשי המכירות, אבל הוא יכריח אותם להשתנות

בעקבות מהפכת ה-AI, בעתיד הקרוב לא יספרו כמה מיילים מנהל המכירות שלח, אלא כמה קשרים משמעותיים הוא יצר וכמה אמון נבנה • זו לא רק טכנולוגיה: זו מהפכה מקצועית ותרבותית, שבה הרלוונטיות גוברת על הכמות, והאנושיות חוזרת למרכז הבמה • דעה 

יוני צרויה 27.10.2025
דלית רביב, מנכ''לית ICR / צילום: רמי זרנגר

המהלך הנועז של הענקית הצרפתית והלקח

AXA הרחיבה את פוליסות ביטוח הדירה כך שיכללו אלימות במשפחה • דלית רביב, מנכ"לית ICR ישראל קנדה ו־ORC LAND, על השינוי בסדר העדיפויות שגלש לעולמות השיווק • מדד המותגים 2025

דלית רביב 23.09.2025
תסביר לי מה זה טרנד%2A / צילום: Shutterstock

ביקשנו ממנהלי השיווק של החברות הגדולות במשק לקבוע מה היה הטרנד המוביל בתשפ"ה (לא רק AI), ולבחור מה יהיה הטרנד המוביל בשנה הקרובה

גלית חתן 22.09.2025
צעירים בעבודה / אילוסטרציה: Shutterstock, ImageFoto

הצצה לראש של הצרכנים הבאים שיניעו את הכלכלה הישראלית

בני הדור ה־Z בישראל בגילאי 16-28 מעדיפים לבקר בחנויות פיזיות, נעזרים בכלי בינה מלאכותית כדי לקבל החלטות קנייה, ומאמינים למשפיענים לא פחות מאשר לחברים ולבני משפחה - כך עולה מסקר מקיף שערכה חברת ויזה • והכי חשוב: אל תגעו להם בסמארטפון

גלית חתן 15.09.2025
הדרכים החדשות לגרום לצרכנים להכיר מותג / צילום: Gemini

היום שבו הצרכנים הפסיקו לחפש תשובות, והתחילו לשאול שאלות

בעידן שבו גולשים מבקשים תשובות מכלי AI יותר משהם מחפשים בגוגל, מותגים חייבים לעבור שינוי תפיסתי • במקום להתעסק בעצמם, עליהם להתמקד במה שהלקוח רוצה לשאול

מידן צויבל 09.09.2025
קמפיין ה–vibe coding של פייבר / צילום: צילום מסך יוטיוב

המושג החדש שכל מנהל שיווק צריך להכיר: וייב מרקטינג

עידן הבינה המלאכותית מאפשר בניית אפליקציות ואתרים גם מבלי להבין בקודים ובתכנות, ובשיווק הוא מאפשר לייצר קמפיין, פיצ'רים או דפי נחיתה בעזרת מילים פשוטות ושפת דיבור • הצ'אטים, סוכני ה-AI ואפילו הוואטסאפ מחליפים את הצוות האנושי, אך האם זה באמת כה פשוט?

גלית חתן 04.09.2025
דגל ישראל. איך להיות מותג בישראל? / צילום: שלומי יוסף

סמנכ"לי השיווק מסבירים: איך להיות מותג בישראל 2025

ישראל מתמודדת עם מלחמה, עלייה ביוקר המחיה, גילויי אנטישמיות מוגברים, שוק ריכוזי ושסעים חברתיים • ביקשנו מסמנכ"לי השיווק של החברות הגדולות במשק לשתף במדד המותגים של גלובס מה מכל זה היווה את האתגר המשמעותי ביותר, ואיזה פתרונות עבדו עבורם

גלית חתן 27.08.2025
במבה מרשמלו על האש של אסם, משקה צמר גפן מתוק של טרה, קראנץ' שקדי מרק של גלידות נסטלה / צילום: גלית חתן, גל זהבי

כולם רוצים להיות קראנץ' פיסטוק: מה עומד מאחורי החטיפים החדשים

מדי קיץ יוצאות גרסאות חדשות ולא צפויות למוצרי מזון מוכרים, אך בשנים האחרונות הרשתות החברתיות האיצו מאוד את המגמה, ותקופת המלחמה הוסיפה רובד נוסף לביקושים • "במצב של חוסר ודאות, תחושות קשות והתשה ציבורית, יש רצון ליהנות מחוויות קטנות ומפנקות בלי מאמץ", מסביר אחד ממנהלי השיווק שאחראים לטרנדים הללו

שירה ספיר 23.08.2025
תמונה שנוצרה באמצעות chatGPT

כשכולם משתמשים בסטוריטלינג, הדרך לבלוט היא לעורר את התודעה

העתיד של הסטוריטלינג יהיה עיצוב חוויות כמו שמעצבים טקס - רעיונות מעולמות המיסטיקה שמתורגמים לעולם של מותגים וחדשנות

אייל לינור 13.08.2025
ארנון שפירא / צילום: שאולי לנדנר

בלי שיווק אגרסיבי או קמפיין מתוחכם: בהיינץ הקשיבו לקהל ויצרו להיט

ארנון שפירא, מנכ"ל יוניליוור ישראל, מסביר כיצד מחלקת השיווק של היינץ הגיבה במהירות לשיח במדיה החברתית והשיקה מהדורה מוגבלת • ומה הקשר לטיילור סוויפט? • מדד המותגים 2025

ארנון שפירא 12.08.2025
עמיר שאלתיאל, יו''ר קבוצת אלדר / צילום: איל יצהר

מותג הרכב הסיני שהצליח לטלטל את מעמדה של טסלה

עד לשנים האחרונות, טסלה האמריקאית הייתה המותג החזק בשוק הרכב החשמלי • יו"ר קבוצת אלדר, עמיר שאלתיאל, מסביר איך הקמפיין של BYD שינה את כללי המשחק • מדד המותגים 2025

עמיר שאלתיאל 03.08.2025
פרסומת של Vacation / צילום: צילום מסך מאינסטגרם

איך שלושה חברים בנו מותג ששווה מיליוני דולרים - פשוט על ידי כך שהם הפכו את קרם ההגנה למוצר מגניב

מקימי Vacation שאפו ליצור תוכן אטרקטיבי למשפיעני רשת, בתחום שלדבריהם נהיה משעמם מהרגע שהפך מוקד לחששות בריאותיים

The Wall Street Journal 02.08.2025
חגית אדלר, מנכ''לית מטרנה / צילום: שלומי יוסף

המשקה תוצרת בית מארה"ב שהפך לאקזיט של 2 מיליארד דולר

יזמית אמריקאית חיפשה פתרון לבעיית עיכול, אז היא יצרה את Poppi - סודה פרה־ביוטית שהפכה ללהיט • חגית אדלר, מנכ"לית מטרנה, על מותג הסודה שזיהה הזדמנות דווקא בצעירים • מדד המותגים 2025

חגית אדלר 01.08.2025
סת גודין / צילום: Brian Bloom

גורו השיווק מודה: "הצלחתי בלי להיות בפייסבוק, באינסטגרם או בטוויטר. אני לא מוכן לעבוד בשבילן"

אחת הטעויות של מנהלי שיווק היא שהם מנסים לרצות את הבוסים שלהם במקום את הלקוחות - כך אומר מומחה השיווק הגלובלי סת גודין, שכתב מעל 20 רבי-מכר ונכנס להיכל התהילה של ארגון השיווק האמריקאי • עם צאת ספרו "זוהי אסטרטגיה", הוא מסביר בראיון למדד המותגים של גלובס מדוע התנתק מהרשתות החברתיות, ולמה לא צריך לשלם למשפיענים

גלית חתן 29.07.2025
פאנל להיות מותג בישראל / צילום: שלומי יוסף

בין עסקת חטופים ל"הותר לפרסום": החשיבה מאחורי הקמפיינים ואלו שנגנזים

בפאנל שהתקיים בכנס MAD של גלובס בנושא "להיות מותג בישראל" השתתפו ירון טיקטין מחברת כאל, אבי לאופר משטראוס, טלי פולג מבזק ודודי בלסר ממקורות • הפאנל דן בשאלה כיצד משפיעה המלחמה על הפעילות השיווקית והפרסומית של מותגים

שירה ספיר 27.07.2025
יגאל ברקת / צילום: שלומי יוסף

יגאל ברקת: "בנק הפועלים מגדיר מחדש מה זו בנקאות יוזמת"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, הסביר בכנס MAD של גלובס כי המותגים כיום מבינים שעליהם להיות אקטיביים יותר במערכת היחסים עם הצרכן – לא רק להיות אחד מהמוצרים שהוא צורך, אלא להיות מוצר שהצרכן סומך עליו שיכוון אותו להתנהלות נכונה יותר

שירה ספיר 27.07.2025

   123456789101112131415   

   נמצאו 549 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 35