רשתות חברתיות

כתבות אחרונות

 
צום דיגיטלי / צילום: Shutterstock

האנשים שנפרדו מהניידים - ובטוחים שזה הדבר הכי טוב שקרה להם

אלעד מאחסן את הנייד לארבע שעות ביום כי הבין שהוא לא מצליח להיות גם אבא, סביון התנתק לשבוע וחווה תסמיני גמילה, צבי עבר לטלפון טיפש, ויעל מרגישה שרק ככה היא מצליחה להתחבר לעצמה • כשברקע החשש התמידי שלנו מ־FOMO, הכירו את האנשים שהחליטו לעשות צום דיגיטלי, וסבורים: שום דבר מרגש לא קורה במקום אחר

אלה לוי-וינריב ונבו טרבלסי 11.09.2025
הפקולטה. למה חשוב לשאול שאלות דווקא כשנדמה לנו שיש ודאות / צילום: Shutterstock

מהנחתת מטוס לתיאוריות קונספירציה: למה חשוב לשאול שאלות דווקא כשנדמה לנו שיש ודאות

מה הקשר בין שקי רוח בשדה תעופה לבין התפשטות של פייק ניוז, ואיך זה משפיע על קריאת דוחות כספיים וקבלת החלטות? • מודעות להטיית האישוש ואימון בחשיבה ביקורתית ישפרו את הביצועים שלנו, גם אם זה פחות נוח

פרופ' יניב שני 06.09.2025
חזית ההסברה / צילום: Shutterstock

המוחות הכי מבריקים והכלים הכי מתקדמים נמצאים כאן, אז איך ישראל בכל זאת מפספסת בחזית ההסברה

התעמולה האנטי־ישראלית הפכה לאפקטיבית במיוחד במלחמה - החל מקמפיין ההרעבה שזכה לחשיפה רבה ועד הטענות לטבח מכוון נגד תושבי עזה • על היעדר ההסברה מחפים חברות ויזמי הייטק מתחת לרדאר, בין היתר באמצעות מערכות להפצת מסרים בעולם, ניטור רשתות בוטים וניסיון להשפיע על הנרטיב השלילי שנוצר לישראל • אז למה המדינה לא ממנפת את העליונות הטכנולוגית להסברה?

אסף גלעד ונבו טרבלסי 15.08.2025
עמודי האינסטגרם של ''מתחת לרדאר'' ו־yominews / צילום: צילומי מסך

ממים ופתיונות זעם: האינסטגרם החליף את המהדורה המרכזית

מדי יום, וביתר שאת מתחילת המלחמה, עמודי חדשות אלטרנטיביים עם מאות אלפי עוקבים מתווכים את המציאות לדור הצעיר כמעט באופן בלעדי • הם משתמשים בהומור ובשפה יומיומית ולרוב גם ללא פילטרים או צנזורה • אלא שהמהפכה הזו אינה חפה מסכנות: האלגוריתם נוטה להציג בעיקר תכנים שמעוררים תגובה רגשית ומחריפים את הקיטוב - ומעל לכל מרחפת השאלה מי, אם בכלל, אחראי לאמינות המידע

יובל פסו וסמדר כלאב 09.08.2025
מייסד פייסבוק, נשיא ומנכ''ל חברת מטא (פייסבוק) מארק צוקרברג / צילום: Associated Press, Alex Brandon

מטא מציגה דוחות חזקים ומעלה תחזיות לרבעון השלישי

הכנסות מטא עמדו על 47.5 מיליארד דולר לעומת צפי של 44.7 מיליארד • הרווח היה 7.14 דולר למניה וב-22% מעל הצפי • החברה מעלה את התחזית לרבעון השלישי וצופה שההשקעות ההוניות שלה יהיו בין 66 ל-72 מיליארד דולר השנה, עלייה מהתחזית הקודמת

מיטל וייזברג 30.07.2025
סת גודין / צילום: Brian Bloom

גורו השיווק מודה: "הצלחתי בלי להיות בפייסבוק, באינסטגרם או בטוויטר. אני לא מוכן לעבוד בשבילן"

אחת הטעויות של מנהלי שיווק היא שהם מנסים לרצות את הבוסים שלהם במקום את הלקוחות - כך אומר מומחה השיווק הגלובלי סת גודין, שכתב מעל 20 רבי-מכר ונכנס להיכל התהילה של ארגון השיווק האמריקאי • עם צאת ספרו "זוהי אסטרטגיה", הוא מסביר בראיון למדד המותגים של גלובס מדוע התנתק מהרשתות החברתיות, ולמה לא צריך לשלם למשפיענים

גלית חתן 29.07.2025

"מהכללים הנוקשים בעולם": הצעד של רשות ני"ע נגד פיד ההשקעות עורר סערה - ובצדק

ברשות מקדמים הצעת חוק שתאפשר למשפיענים המייעצים ברשת לגבי השקעות להמשיך ולפעול ללא רישיון - אך תחייב אותם להזדהות ולהימנע מניגודי עניינים • משפטנים סבורים כי על אף ההנחיות, עדיין ניתן יהיה לפעול באנונימיות • בדיקת גלובס מגלה כי מדובר ברגולציה מהמחמירות בעולם שלא נהוגה במדינות אירופה ובארה"ב

עמירם גיל 28.07.2025
גדעון תדמור / צילום: דניאל קמינסקי

תגובת נאוויטס לפרסומים ברשתות ממחישה את השפעתן על השוק

תגובה חריגה של שותפות הנפט לפרסומים ברשתות החברתיות, מפנה זרקור להשפעתן הגדלה של הרשתות על שוק ההון ולניסיונות הרגולטור לפקח עליהן

עמירם גיל וחזי שטרנליכט 24.07.2025
צילום: מה יקרה לפייסבוק שלנו אחרי שנמות?

מה יקרה לפייסבוק שלנו אחרי שנמות? עכשיו אפשר להחליט

חוק חדש שנכנס לתוקף מאפשר לבעלי חשבונות בפלטפורמות הדיגיטליות להגדיר מה יעלה בגורל החשבונות אחרי המוות • בנק הפועלים יוצא בקמפיין חדש עם הפרזנטוריות ליאת הר לב וד"ר הילה קורח • דירוג מעלה לאחריות תאגידית הוצג בבורסה בת"א • ו-yes הציגה את הפקות המקור החדשות שלה לעונת 2025-2026 • אירועים ומינויים

עמירם גיל וגלית חתן 23.07.2025
לינדה יאקרינו

כהונה קצרה, הרבה טלטלות: לינדה יאקרינו פורשת מתפקיד מנכ"לית X

לאחר שנה סוערת בצמרת הפלטפורמה של אילון מאסק, יאקרינו הודיעה על עזיבתה, על רקע מיזוג X עם חברת הבינה המלאכותית xAI

מיטל וייזברג 09.07.2025
ממים שרצו בווטסאפ וברשתות החברתיות / צילום: צילומי מסך מהרשתות החברתיות

יצירתיות תחת אש: הממים שכיכבו במערכה האיראנית

חוש ההומור תיפקד ככלי הישרדותי גם בזמן המערכה האיראנית והוביל ליצירת ממים ש"רצו חזק" ברשתות החברתיות • וגם: בחברת ICL מובילים יוזמה לגיוס תרומות עבור בית החולים סורוקה וכבר גייסו כ-9 מיליון שקל • אירועים ומינויים

גלית חתן 24.06.2025
מהדורת חדשות 12 / צילום: צילום מסך

המערכה האיראנית מרתקת את ישראל למסכים. האם זה הזמן לפרסם יותר?

הגידול המשמעותי ביותר הוא בצפייה בערוצי החדשות בטלוויזיה, ואחריו בגלישה באתרי חדשות - כך עולה מסקר שנערך עבור גלובס; הרשתות החברתיות רק במקום השלישי • בניגוד לאירועי קיצון בעבר, בענף הפרסום מסבירים כי הרייטינג הגבוה לאורך שעות היום מהווה הזדמנות

גלית חתן 24.06.2025
רגש הנקמה קפץ ודעך מיד. שלט בטהרן עם תמונות הבכירים שחוסלו בתקיפה הישראלית / צילום: ap, Vahid Salemi

מה מחפשים האיראנים בגוגל, ומה חושב על זה חוקר של מגמות חברתיות

ד"ר ניל צור, חוקר של מגמות חברתיות, מגלה ש"מהפכה" היא אחת המילים שהאיראנים הכי מחפשים אחרי המתקפה - מה זה אומר על הלך הרוח במדינה?

גלי וינרב 19.06.2025
OnlyFans / צילום: Shutterstock, Konstantin Savusia

בעלי OnlyFans נמצא במגעים למכירתה לקבוצת משקיעים בשווי של כ-8 מיליארד דולר

על פי דיווח ברויטרס, בעליה של הפלטפורמה המקוונת בוחן את מכירת החברה לחברת ההשקעות Forest Road • לפי הדיווחים, השיחות בנוגע למכירת החברה החלו כבר בחודש מרץ

שירות גלובס 23.05.2025
אילוסטרציה: Shutterstock

התחרות של המותגים היא על 6 שעות מדיה ביום. כך הם יוכלו לנצח

צפייה בטלוויזיה, גלישה ברשתות החברתיות ובאינטרנט לצד האזנה למוזיקה - כל אלה מתכנסים כיום לשש שעות בממוצע של צריכת מדיה, שבהן למפרסמים יש הזדמנות להגיע לכיס של הצרכנים • הדוח השנתי של חברת הייעוץ דלויט מציע כיצד לעשות את זה

גלית חתן 08.05.2025

   123456789101112131415   

   נמצאו 2350 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 147