בקלאווה בחמאה ומלבי לא שגרתי: פינוקים מושחתים ששווים את הקלוריות

הטירמיסו הנדיר שיכול להגיע אליכם הביתה, חטיפי בקלאווה בנצרת והמעדנייה של איגרא רמא • פינוקים שלא כדאי לפספס

המלצות קינוחים
המלצות קינוחים

טירמיסו מהטובים בארץ, ועד הבית

פטיסרי טולי יקותיאל

טולי יקותיאל הייתה הקונדיטורית המוערכת של כמה ממסעדות השף המובילות בישראל - "טוטו", "סיטארה" ו"יפו תל אביב", למשל. לפני כמה חודשים, ובחסות הקורונה, הקימה מותג פטיסרי חדש הנושא את שמה. בתפריט: קלאסיקות צרפתיות, איטלקיות ומקומיות, בפרשנות אישית. הטירמיסו הוא מהטובים בארץ, ופס המלבי הלא שגרתי ועוגת הפיסטוק הירוקה (שמשובצת בדובדבני אמרנה) משלבים בין טעמים אהובים להגשה לא שגרתית, שעושה חשק. יש משלוחים לאזור חדרה וגם לתל אביב. להזמנות: 050-3230079 (בוואטסאפ).

פטיסרי חדרה / צילום: טולי יקותיאל
 פטיסרי חדרה / צילום: טולי יקותיאל

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

עונג צרוף בלב נצרת

גלילוני בקלאווה בזיגוג חמאה, ממתקי הידידות, נצרת

"ממתקי הידידות" היא אחת מיצרניות הקינוחים הארטיזנליים הטובות בבירת הגליל - וכמו שמשתמע משמה, גם אחת הידידותיות והנעימות שבהן. לצד כנאפה מצוינת, מוגשים כאן גם גלילים קטנטנים ומושקעים, בגודל חצי זרת ממש, של בקלאווה - במתיקות מעודנת. זיגוג חמאה מזוקקת בסגנון הסורי מחליף את הסירופ המתוק והמסורתי. התוצאה: עונג צרוף. ממתקי הידידות (אל סדאקה). רחוב 4011 פינת יום אל ארד 1, נצרת.

בקלוואה / צילום: Shutterstock
 בקלוואה / צילום: Shutterstock

המעדנייה הסודית בלב רמת השרון

אלטער, סוקולוב 79 רמת השרון

איגרא רמא נחשבה בזמן הקצר שבו פעלה, לאחת המסעדות המבטיחות בתל אביב. הגלגול החדש של אחד משני השפים, ענר בן רפאל, נפתח במרכז הרחוב הראשי סוקולוב ברמת השרון, ומחזיר עטרה ליושנה למושבה החקלאית לשעבר: מאחורי המסעדה בוסתן, שלא לומר שדה ממש, שבו גדלים מרכיבים רבים שמגיעים היישר לצלחת. אפשר לשבת לאכול או לקנות הביתה, כמו גם גבינות ויינות מיצרני בוטיק. שווה נסיעה מיוחדת? שווה. 077-724-2100.