תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מה בין איכות היין, שנת הבציר וקרן השקעות?

לתקופת ההשקעה של קרן נדל"ן יש חשיבות מכרעת. הרכישות והמימושים מושפעים מ"מזג האוויר" ולאיכות הבציר (המימוש) יש קשר ישיר לתיזמון האופטימלי • בפרופימקס, העוסקת בהשקעות נדל"ן גלובלי, מסבירים כי הדרך להקטנת סיכונים ויצירת פוטנציאל לתשואה עודפת, עוברת בפיזור מובנה • כך למשל, קרן הנדל"ן הגלובלית של פרופימקס, שמנצלת את ההזדמנויות שנוצרו לאור משבר Covid-19 באמצעות שותפיה האסטרטגיים למודי הניסיון

מהשקעותיה של קרן הנדל"ן הגלובלית של פרופימקס: Profimex CircleOne V – Series II / צילום: Profimex
מהשקעותיה של קרן הנדל"ן הגלובלית של פרופימקס: Profimex CircleOne V – Series II / צילום: Profimex

הכתבה בשיתוף פרופימקס

הקרן החמישית של פרופימקס (Profimex CircleOne V) החלה לגייס הון עוד לפני תחילת הקורונה. עם פרוץ המגיפה זיהו בחברה, על פי ניסיון העבר, כי בתקופת משבר ואחריה, השקעות פרייבט אקוויטי נדל"ן, מניבות תשואות עודפות משמעותיות וכמו כן ששוק משברי מייצר הזדמנויות. לפיכך, ועל מנת לאפשר למשקיעי הקרן החמישית ליהנות באופן המיטבי מהתשואות העודפות שבפרופימקס מאמינים שתהיינה, הוחלט לפתוח סדרה נוספת לקרן זאת, Profimex CircleOne V - Series II. בחברה מסבירים כי בהתחשב במצב השוק, בצירוף הניסיון רב השנים של פרופימקס ושותפותיה האסטרטגיות בהשקעות נדל"ן גלובלי, הסדרה השנייה של הקרן החמישית צפויה ליהנות משוק מוטה הזדמנויות ומפוטנציאל לתשואה עודפת.

עוד הם מציינים כי לקרן מספר מאפיינים חשובים שמקטינים סיכונים ויוצרים פוטנציאל לתשואה עודפת כמו: פיזור בין אסטרטגיות השקעה, פיזור בין נכסים וסקטורים, בחינת השקעות באופן פרטני על ידי הנהלת הקרן כמו גם פיזור בין מנהלי השקעה שונים, שמעניק מאפיין נוסף וחשוב: פיזור-על.

קרן הנדל"ן הגלובלית Profimex CircleOne V - Series II השקיעה כבר ב-14 השקעות שונות בתחומי הלוגיסטיקה, המשרדים, מקבצי דיור להשכרה (Multifamily) ואנרגיה מתחדשת. רוב ההשקעות בוצעו בארה"ב כמו גם במערב-אירופה. הקרן פועלת באסטרטגיה של גידור סיכונים באמצעות פיזור וגיוון בין השקעות, שילוב בין תשואה שוטפת שמתבטאת בחלוקות רבעוניות והוספת ערך, שמתבטאת בעת המימוש. כל זאת, בהלימה מלאה עם המשקיעים - כלומר התגמול של פרופימקס ושותפיה מבוסס על הצלחה: דמי ההצלחה ישולמו רק לאחר שהמשקיעים קיבלו את ההון המושקע בחזרה בנוסף לתשואה השנתית המועדפת הצפויה.

משקיעים כשירים, להשתתפות בוובינרים הקרובים שיציגו את קרן הנדל"ן הגלובלית Profimex CircleOne V- Series II וההשקעות שכבר בוצעו בה, מלאו הצהרת כשירות וקבלו פרטי התחברות>>

בנוגע לקבלת החלטות השקעה, מסבירים בחברה כי ועדת ההשקעות של הקרן כוללת נציגים בעלי ידע וניסיון מתחומים שונים - נדל"ן, מימון, משפט, כלכלה, רגולציה וחשבונאות. הוועדה בוחנת את נתוני ההשקעה באמצעות מודל ייחודי שמנטרל את השפעות המימון והעמלות ובוחן את ההגיון הכלכלי של ההשקעה ואת הביצועים שלה נטו. כמו כן, נבחן היחס בין הסיכון לתשואה ומתקבלת החלטה - האם התשואה מצדיקה את הסיכון ותואמת את סוג ההשקעה. אישור ההשקעה יתבצע רק בתמימות דעים מלאה של חברי הוועדה שגם משקיעים בקרן.

בפרופימקס מבקשים להדגיש כי שנת הבציר (המימוש) היא נתון חשוב, אך יש חשיבות גדולה בהרבה למנהלי הקרן, לניסיון שלהם, למוניטין, ליושרה, למקצועיות ולשקיפות שלהם וכן, לניסיון שרכשו בתקופות משבר קודמות. לדבריהם, חשוב לזכור כי בתקופות מאתגרות, מנהלים בעלי ניסיון יצליחו יותר מאחרים באיתור וניצול של הזדמנויות השקעה בנדל"ן וניהולן עד למימוש מוצלח.

הם מסכמים ואומרים כי הקרן ביצעה כבר מספר לא מבוטל של השקעות בשיאו של המשבר ולאחריו והמצטרפים כעת לסדרה השנייה של הקרן החמישית, יוכלו להנות מפורטפוליו מגוון של השקעות אלו שכבר בוצעו, ומאלו שתבוצענה בחודשים הקרובים.

למידע נוסף על קרן הנדל"ן הגלובלית Profimex CircleOne V - Series II או לתיאום פגישת הכרות, לחצו כאן>>

* פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

לכתבות נוספות של פרופימקס הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988