תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

פיזור בתיק ההשקעות: "השקעה בנדל"ן היא לא רק במגורים"

התנודות בריבית הכניסו את שוק הנדל"ן בארה"ב לעמדת המתנה ושלחו את המשקיעים לחפש הזדמנויות חדשות • כך אומרים בחברת Safe Future ומפנים זרקור לפוטנציאל הקיים בשוק אתרי הנופש היוקרתיים לרכבי פנאי (RV) - אשר צמח בעשור האחרון מעל ל-82%, ומאפשר למשקיעים ישראלים להרוויח מהאהבה האדירה שיש לכ-25 מיליון אמריקאים לנופש מסוג זה

צילום: ISTOCK
צילום: ISTOCK

הכתבה בשיתוף Safe Future

עבור הישראלי הממוצע, חופשה ברכבי פנאי (RV) היא משהו שעושים אולי פעם בחיים. אך מי שמכיר וחי את השוק האמריקאי מקרוב יודע לספר על החיבה הגדולה של האמריקאים לנופש שכזה, והנתונים תומכים בכך: לפי אתר טיולי רכבי הפנאי ונופש  Condor מעל 25 מיליון איש נופשים מדי שנה עם רכבי ה-RV שברשותם. בעשור האחרון, שוק זה בארה"ב נמצא בצמיחה של מעל ל-82%, כך על פי נתוני איגוד המחנאים של אמריקה. על פי הנתונים הוא אף צפוי להמשיך ולצמוח באותו הקצב בעשור הקרוב.

בחברת Safe Future, שפועלת בשוק הנדל"ן בארה"ב כבר 12 שנים ומציעה מגוון השקעות לישראלים, מזהים את הצמיחה ואת התשוקה האמריקאית לחופשה על גלגלים, כהזדמנות להרוויח ממנה.

"אנו מציעים כיום למשקיע עסקת רכישה שבה הוא מקבל זכות עצמאית וישירה בקרקע בריזורט נופש יוקרתי לרכבי פנאי, אשר מושכרת למטיילים החונים במקום בסכומים של 100-200 דולר ליום", אומר אמיר פלג, מייסד משותף של החברה. "רק כדי לסבר את האוזן: ב-2022, כאמור, כ-25 מיליון איש נפשו ב-RV. בפועל מדובר בשוק תיירות יציב עם קהל נאמן שרוצה לנצל את ההשקעה".

האם אמריקאי שנופש ב-RV ישלם 200 דולר ללילה?

"מיליוני אנשים משקיעים עשרות אלפי דולרים ועד מיליון דולר ברכבי פנאי מסוג זה. זהו שוק עם צמא אדיר לריזורטים באיכות גבוהה, עם תשתיות טובות ושירותים נלווים ברמה של 5 כוכבים".

צילום: ISTOCK
 צילום: ISTOCK

למה להשקיע כיום בריזורט לנופש יוקרתי לרכבי פנאי ולא בנדל"ן למגורים?

"עליית הריביות בשנה האחרונה ייקרה את המשכנתאות וההלוואות והכניסה חלק משוק הנדל"ן לדיור לעמדת המתנה. כך הגענו לתחום הזה, כחלק מהשאיפה לגוון ולפזר את הסיכון של פורטפוליו ההשקעות - עם השקעה שמניבה תשואה גבוהה ושאינה דורשת הוצאות על תחזוקה בכל כמה שנים בהיקף שמאפיין השקעה בדירות".

"רף כניסה של 75 אלף דולר"

ישראלים רבים מכירים את הפארקים הלאומיים בארה"ב (דוגמת ה"גרנד קניון"), אשר נמצאים בבעלות פדרלית; אבל הריזורט של Safe Future משתייך לתעשייה גדולה של אתרים פרטיים.

"בריזורטים בבעלות פרטית, כמו שלנו, ניתן לקבל חווית נופש ברמת 5 כוכבים ומעלה, בהם נהנים גם ממתקנים ושירותים כמו בריכה, מגרשי טניס וספורט, ספא ומסעדות. לכן, אנשים מגיעים לריזורט, לא רק בשביל מקום החנייה, אלא בשביל חוויה עליה הם מוכנים לשלם אפילו סכומים של 150 ו-200 דולר ללילה", אומר פלג ומציין כי איל הנדל"ן היהודי-אמריקאי, סם זל, היה אחד מהמשקיעים הבולטים באתרי נופש לרכבי פנאי בארה"ב.

ההשקעה שמציעה Safe Future היא נכס בריזורט בשם Nickajack שאותו היא מקימה, מפתחת ומתחזקת בעצמה. למשקיע תהיה בעלות מלאה על שטח החנייה, והוא יוכל ליהנות מתשלום על כל יום השכרה. פלג מרחיב: "המתחם שייך לנו ואנחנו מפתחים אותו גם ברמת המתקנים שבו. לא מדובר בעסקת תיווך עם גורם שלישי. אנחנו דואגים לתשתיות ולחברת ניהול שאחראית לגבות את הכסף, לנכות את עלויות התחזוקה, הביטוח והמסים, ולהעביר למשקיע את הסכום שמגיע לו נטו".

ההשקעה המינימלית היא 75 אלף דולר והיא יכולה לעלות בהתאם למיקום שטח החנייה או לרכישת מספר שטחים. "יש שטחי חנייה שיותר קרובים למרכז העניינים, אחרים שיותר מבודדים ושקטים וכן הלאה. לכל אחד מהם יש מחיר שונה וגם עלות השכרה אחרת", אומר פלג.

הכירו את Nickajack Resort

האזור הספציפי שבו מציעה כיום Safe Future למשקיעים לרכוש שטח חנייה לקרוואנים ממוקם כ-25 דקות נסיעה בטנסי מעיר תיירותית בשם צ'טנוגה. "מעל 15 מיליון תיירים אמריקנים מגיעים לאזור מדי שנה", מבהיר פלג את פוטנציאל ההשקעה.

אגם Nickajack, שנמצא במרחק דקות הליכה מהריזורט, משתרע על שטח של 40,000 דונם, על נהר הטנסי, לכן יש במקום גם המון פעילויות מים - כולל דיג, שהוא פופולארי מאוד בארה"ב, ומייצר פעילות בריזורט גם בחודשי החורף, לדברי פלג.

"האזור ממוקם כשתי דקות נסיעה מהירידה מהכביש הבין-מדינתי. זהו יתרון גדול עבור אותם לקוחות נאמנים שיש ברשותם רכבי פנאי יוקרתיים", הוא אומר ומוסיף כי  "Nickajack נמצא בהרי טנסי לצד שמורת טבע, אגם ונהר טנסי המרהיב, לכן ישנם במקום גם הרבה מסלולי הליכה בטבע ופעילויות מים. מבחינת מתקנים אנחנו בונים שם בריכה, אמפי תיאטרון, מועדון, מגרשי ספורט, מגרשי משחקים לילדים, ג'ימבורי ועוד.

"מדובר בשוק שנמצא בצמיחה מתמשכת בצד הביקוש, בעיקר הפרימיום שמושך יותר ויותר קהלים אליו. מצד שני, ההיצע לא מצליח להדביק את הביקוש כי יש חסמים גדולים מאוד להקמת אתר איכותי חדש", מסכם פלג לפני סיום. "ההזדמנות שיצרנו עבור המשקיע הישראלי תאפשר לו ליהנות מהשקעה שונה, שאינה במגורים, אך אטרקטיבית במיוחד וליהנות מתשואות גבוהות שיכולות להגיע עד פי 2 מנדל"ן למגורים".

"הולכים עם המשקיע לאורך כל הדרך"

ב-Safe Future מציינים כי יותר מ-1,200 משקיעים ישראלים כבר נהנו משירותי החברה. "אנחנו פועלים מתוך תחושת שליחות: לאפשר לישראלים ליהנות מהזדמנויות הנדל"ן בארה"ב. הפכנו לגורם ייחודי בתחום בזכות העובדה שאנו יוזמים ומנהלים פרויקטים מלאים בעצמנו. כך שהמשקיע יודע בדיוק מה הוא מקבל, ויש גורם שהולך איתו לאורך כל חיי ההשקעה, מבחירת גיוס משכנתה בארה"ב, דרך בחירת ההשקעה המתאימה ביותר לפורטפוליו שלו, ועד למינוף ומחזור ההשקעה". 

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988