3 התנגדויות פופולריות לפרויקטים בירושלים ובת"א זוכות לכינוי הגנאי "בורגניזם", מכיוון שהמתנגדים השקיעו הרבה זמן, ידע, כסף וקשרים ■ ומי שאין לו? "פחות מתייחסים אליו, פחות מתקשרים איתו"
וגם: מהו התפקיד החדש של אשת התקשורת של מיילן?
התוכנית כוללת גם 74 אלף מ"ר שטחי תעסוקה, 23 אלף מ"ר שטחי מסחר ו-350 יחידות דיור מוגן
על שולחן הממשלה מונחים הפתרונות לפקקים, אבל הם תקועים בגלל הישרדות פוליטית, שמרנות ביורוקרטית וחוסר דמיון מקצועי ■ דוח G: כל ההזדמנויות שהוחמצו לטיפול בפקקים
הצעתה של אלסטום, שעמדה על 390 מיליון שקל, הייתה נמוכה במקצת מהאומדן הפנימי של נת"ע ונמוכה משמעותית מהתמחור שניתן לה במסגרת הצעתה של אלסטום במכרז המערכות שבוטל
עם 2.5 קילומטרים חפורים, יהודה בר-און מפתיע בנתונים על התרומה של עבודות הרכבת הקלה לחיי הלילה בת"א ומסביר מדוע אין סיבה לחשוש מהתערבות סינית בפרויקט
ראש עיריית ת"א: "לא ניתן להפעיל פרויקט בסדר גודל כזה מבלי למצוא את הדרך להפעיל אותו 7 ימים בשבוע ולספק מענה לתושבים גם בשבת"
על רקע הביקורת ומכיוון ששפיר צפויה להתמודד במכרז להקמת קווים נוספים בעיר - נדב מרוז לא יוכל להיות מעורב בהליך "בשום אופן"
ממוצע כלי הרכב בנתיבי איילון באוגוסט השנה היה כ-700 אלף ליום - ירידה מזערית לעומת מאי, וזאת בניגוד לשנים קודמות ■ התחזית: יהיה צפוף - לפחות עד שתחל לפעול הרכבת הקלה
חברת מוריה צפויה לפרסם היום את המכרז להכנת תשתיות לקראת הקמת "הקו הירוק" של הרכבת הקלה בירושלים
ליאור מנצר, מנהל תחום מימון פרויקטים ותשתיות בבנק הפועלים: "אם יגידו 'רוצים לפתור את בעיית הכניסה לת"א עכשיו' - זה יקרה ב-2023. איך נגיע לעבודה? אופניים מראשל"צ? מחולון?"
שמאי מכריע שמינתה ועדת ערר קבע כי מעבר הרכבת הקלה על הגשר וחריקות המסילה יוצרים רעש חריג ■ העירייה טענה כי מהדירות נשקף "מונומנט אדריכלי עולמי"
מערכת האיתות כוללת את רכיבי הבקרה והשליטה ברכבת - תיאום עם מערכת הרמזורים ומעבר לניהוג אוטומטי במנהרות ■ מדובר במערכות שמותקנות בקרונות, במסילות ובחדרי התשתית
מפעיל הקו האדום יהיה אחראי לכל מערך התפעול השוטף של הרכבת הקלה – החל מהכשרה והשמה של נהגים וכרטיסנים ועד לניהול קבלני התחזוקה שיבצעו את הטיפול בקרונועים, במערכות ובתשתיות הרכבת
החשב הכללי באוצר, רוני חזקיהו, החליט השבוע לסיים את סאגת המגעים בין המדינה למפעילת הרכבת הקלה בירושלים, קבוצת סיטיפס, בנושא הארכות הקו האדום, הפועל בירושלים מסוף 2011
התושבים טוענים כי בשלב ההתנגדויות עדיין לא ידעו על הפינוי הצפוי ולכן לא התנגדו, וכי עדיין לא סוכם אם יקבלו פיצוי או נכס חלופי
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה