מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
שופרסל דרשה להגדיל את עמלת ההפצה מחברת "השחר", וכשזו סירבה - הפסיקה שופרסל את ההתקשרות עמה ■ חברת "השחר", שמחזיקה 60% משוק ממרחי השוקולד, לא מספקת סחורה לשופרסל כבר חודשיים
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
בשוק ההון ציפו לרווח רבעוני של 68 מיליון שקל ■ שיעור הרווחיות הגולמית ירד קלות ל-25.7% - בהתאם לציפיות ■ סטגנציה בהכנסות החברה - הסתכמו ב-2.88 מיליארד שקל
בדיקת "גלובס" מגלה יתרון לאתר שופרסל בידידותיות ובעיצוב, אך מחירים נמוכים יותר באתר רבוע כחול ■ בשני האתרים המגוון דל יותר מאשר בחנויות הלא וירטואליות, והחיפוש הראשוני עלול להיות ארוך ומייגע מהצפוי
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"
כשרוב רשתות האופנה דורשות תשלום עבור החברות במועדון ובחלק מהמועדונים מאלצים את הלקוחות להנפיק כרטיס אשראי הכרוך בעלויות שנתיות קבועות, מומלץ לחשב היטב את מחיר הנאמנות לפני החתימה על הטפסים
שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%
הסדרה החדשה בטלוויזיה הטורקית מוכיחה שאנחנו ה"בד גייז" - וזו עובדה מוגמרת
רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים
על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"
רמי לוי לגלי צה"ל: "אני חברה בורסאית, וניתן לראות את התנאים אצלי - אי-אפשר לבוא אליי בטענות על ניצול עובדים" ■ כזכור, לוי וטיב טעם מתנגדים להסכם הקיבוצי בענף רשתות השיווק שיזמו שופרסל ורבוע כחול
טוענים בתלונה לתמ"ת: "ההסכם הקיבוצי לעובדים שיזמו שופרסל ורבוע כחול נועד לפגוע בנו" ■ "קשה להניח כי תנאי ההעסקה של עובדי הרשתות הפרטיות מדירים שינה מעיניהם של קברניטי שופרסל ורבוע כחול"
נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר