הרשת תיפתח ע"י השותפים לשעבר של שופרסל ברשת "אלף" - אברום-משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו ■ הסניף הראשון ייפתח בקרוב במגדל-העמק, ובהמשך ייפתחו סניפים גם בלוד ובירושלים
האם במלחמה הכוללת בין רשתות השיווק לספקים נכון להאשים רק אדם אחד?
אנחנו אולי בדרך לעידן שבו החזקים יפסיקו לפחות להשתמש בכוחם כדי לחסל תחרות
שחקן חדש בשוק רשתות המזון: הרשת החדשה של תפתח סניפים עם כשרויות גבוהות במגדל-העמק, לוד וירושלים, ותחדד את התחרות מול רשת "יש" של שופרסל ומול יתר רשתות הדיסקאונט
מנכ"לי חברות המזון עמם דיבר רוזנהויז העידו כי הוא דרש מהם באופן כוחני להוריד את המוצרים המשתתפים במבצע ברבוע כחול ■ השבוע הודיעה רשות ההגבלים שתגיש כתב אישום נגד רוזנהויז בכפוף לשימוע
מיזוג שופרסל וקלאבמרקט היה תקוע כמו עצם בגרון של רשות ההגבלים העסקיים ■ השבוע היא הודיעה על כוונתה להעמיד לדין בכפוף לשימוע את מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ואת סגנו, אלי גידור, על הפרת תנאי המיזוג
רשת כמעט חינם פתחה זירת מחירים חדשה: הוזילה מוצרים כגון כרעיים ושניצלים - ובתגובה הוזלו מוצרים אלה גם בחלק מסניפי מגה בול ■ סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול: "ההאטה תחריף את התחרות, במיוחד ביוני-יולי"
כולן נרטבו: רשתות השיווק וחברות התקשורת, באגרוכימיה יש מי שנרטבה קצת פחות
רוזנהויז וסמנכ"ל הסחר אלי גידור יועמדו לדין בפרשת הורדת המוצרים מהמדפים בכפוף לשימוע ■ חקירת הפרשה החלה לפני חצי שנה עקב חשיפת "גלובס", לפיה שופרסל הורידה מהמדפים מוצרים שנמכרו במבצע ברבוע כחול
"גלובס" חשף בדצמבר כי שופרסל הסירה מהמדפים מותגים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד של לחץ על הספקים במסגרת מאבקה ברבוע כחול ■ ספקים שונים נחקרו בימים האחרונים על מעורבות רוזנהויז בפרשה
בהשוואת סלי המוצרים המשלימים לשבועות (פסטות, גלידות וכו'), נמצא כי הסל הזול נמכר דווקא ברשת העירונית מגה בעיר ■ גם הרשת העירונית שופרסל שלי מפתיעה לטובה, וסל מוצרי החלב בה היה זול מזה של שופרסל דיל
נתח השוק של שופרסל נשחק מ-37.5% במארס ל-37.3% באפריל ■ נתח השוק של רבוע כחול עלה מ-21.2% במארס ל-21.7% באפריל ■ רמי לוי וחצי חינם התחזקו על חשבון קו-אופ ישראל והרשתות העצמאיות האחרות
מגה בול הוזילה את מחיר העוף ל-3.90 בלבד בכל הסניפים בארץ ■ בנוסף תמכור מלפפונים, עגבניות ובצל יבש ב-80 אגורות בלבד לק"ג בכל הסניפים ■ כל הרשתות התנו את ההטבה בקנייה של 150 שקל
מדובר בהמשך למלחמת המחירים שמתנהלת בימים האחרונים במתחם המסחרי בנשר בין הרשתות שופרסל, מגה בול של רבוע כחול ורמי לוי ■ במחסני להב מעריכים כי שופרסל תרחיב את מלחמת המחירים לאזורים נוספים
התובעים: שופרסל מכרה מוצרים הנחזים להיות גבינות - בעוד שלמעשה מדובר בתחליפי גבינה המכילים שומן צמחי ולא שומן מן החי ■ ההטעיה המשמעותית היא בתחליפי הגבינה הנמכרים במשקל בין גושי הגבינה האמיתית
אתמול ירד מחיר ק"ג עוף לחצי שקל במגה בול ובשופרסל דיל ■ מגה בול ממשיכה גם למכור חלב, באגט וגבינה לבנה במחיר של שקל ליחידה; ואילו רמי לוי מוכר גבינת סקי, גבינה לבנה ולחם אחיד בחצי שקל
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר