ענף הרשתות הקמעונאיות מתאפיין בסיכון נמוך מהממוצע, מה שהופך אותו למתאים במיוחד להשקעה בתקופות של משבר ■ אך לא כל הרשתות מתאפיינות באותה רמת סיכון, וגם כאן יש מוקשים שחייבים להיזהר מהם
רמי לוי בתגובה מוריד את מחיר הגבינה והלחם האחיד לחצי שקל ■ במקביל ממשיכה מגה בול למכור חלב, בגט, גבינה לבנה וק"ג עגבניות במחיר של 1 שקל ליחידה, כפי שנחשף אתמול ב"גלובס" ■ לוי למגזין "פירמה": "לא שוכח שבאתי משכונת הפחים"
הזירה הצפונית מתחממת, והרשתות נערכות לקרב מחירים חדש ■ סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול: "התחרות באזור נשר תהיה הפתיח לנקודות נוספות באזורי תחרות קשים" ■ לוי: "אחליט מחר על האסטרטגיה שלי בנשר"
רושמת שחיקה של 2.5% גם ברווח הגולמי, אך משפרת את הרווח הנקי ברבעון ב-19.4% ל-86 מיליון שקל, כתוצאה מהכנסות מימון ■ היו"ר רפי ביסקר: "'יש' היא הרשת השלישית בגודלה בארץ מבחינת מחזור מכירות"
בימים אלה עמלים בחברה על הכנתו של תשקיף מדף, שיאפשר לחברה את הגיוס בטווח הזמן של השנתיים הקרובות
בעקבות הראלי בשווקים צפויות יותר מ-20 מניות לצאת ולהיכנס למדד ת"א 100 אי.די.בי אחזקות ודלק ישראל צפויות לצאת מהמדד בגלל אחזקות ציבור נמוכות מהנדרש
יו"ר ניו-פארם אמר את הדברים היום בכנס התמרוקים של התאחדות התעשיינים לדבריו: "מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ואני, שהייתי מנכ"ל רבוע כחול, נכשלנו כישלון חרוץ בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון"
Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני
כך עולה ממשאל שערכה חברת גלברט כהנא בקרב 50 בתי השקעות ובנקים בישראל 70% חושבים כי יובל שטייניץ אינו השר המתאים ביותר לניהול ענייני האוצר בימים אלה 76% סבורים כי שכר הבכירים בישראל אינו פרופורציונלי להישגי החברות
כך עולה מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" לקראת יום העצמאות הסל הישראלי הזול - ברמי לוי ובמגה בול בחלק מהמוצרים נמצאו פערים משמעותיים - למשל פער של 125% בין שמפו קרליין הישראלי לשמפו דאב המיובא
נתח השוק הכספי של רבוע כחול נותר ללא שינוי, ואילו חצי חינם נחלשת המבחן האמיתי של השוק יתחיל מחודש מאי ואילך, כשהשפעת החגים תחלוף
בפשקווילים שהופצו בערב פסח נטען כי החברות בבעלות דנקנר - כמו סלקום, ישראייר וגולף אנד קו - מחללות שבת שופרסל: "הנושא הוא חלק מתחרות בלתי הוגנת של גורמים אינטרסנטיים בשוק המתקנאים בהצלחתנו"
בעקבות כך נדרשה רבוע כחול להכניס שינויים בקמפיין של מגה "הסל הזול ביותר לפסח" בשבוע שעבר התלוננה רבוע כחול, הבעלים של מגה, בפני הרשות השנייה כי שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים בקמפיין שלה
אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום
קטע הקריינות יצורף בעקבות תלונה שהגישה רבוע כחול, בה נטען כי קמפיין שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים לגבי מחיריה התלונה התייחסה לקמפיין המבוסס על סקר מחירים שהתפרסם בסוף השבוע ב"מעריב"
פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר