שופרסל

כתבות אחרונות

 

לא נופלים ברשת: איך מתמחרים את סיכוני האשראי באג"ח של הרשתות הקמעונאיות

ענף הרשתות הקמעונאיות מתאפיין בסיכון נמוך מהממוצע, מה שהופך אותו למתאים במיוחד להשקעה בתקופות של משבר ■ אך לא כל הרשתות מתאפיינות באותה רמת סיכון, וגם כאן יש מוקשים שחייבים להיזהר מהם

טלי מורן 19.05.2009

מלחמת ההנחות בנשר: מחיר ק"ג עוף במגה בול ושופרסל דיל ירד ל-49 אגורות; רמי לוי חותך את מחיר הגבינה והלחם

רמי לוי בתגובה מוריד את מחיר הגבינה והלחם האחיד לחצי שקל ■ במקביל ממשיכה מגה בול למכור חלב, בגט, גבינה לבנה וק"ג עגבניות במחיר של 1 שקל ליחידה, כפי שנחשף אתמול ב"גלובס" ■ לוי למגזין "פירמה": "לא שוכח שבאתי משכונת הפחים"

אילנית חיות 18.05.2009

לידיעת רמי לוי: מלחמת המחירים עוברת לנשר - מגה בול תמכור עוף בשקל לקילוגרם

הזירה הצפונית מתחממת, והרשתות נערכות לקרב מחירים חדש ■ סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול: "התחרות באזור נשר תהיה הפתיח לנקודות נוספות באזורי תחרות קשים" ■ לוי: "אחליט מחר על האסטרטגיה שלי בנשר"

אילנית חיות 17.05.2009

רבעון פושר לשופרסל: הרווח התפעולי נשחק ב-18% ושיעורו ירד ל-4.1%

רושמת שחיקה של 2.5% גם ברווח הגולמי, אך משפרת את הרווח הנקי ברבעון ב-19.4% ל-86 מיליון שקל, כתוצאה מהכנסות מימון ■ היו"ר רפי ביסקר: "'יש' היא הרשת השלישית בגודלה בארץ מבחינת מחזור מכירות"

אילנית חיות 14.05.2009

שופרסל מתכוונת לנצל את חלון ההזדמנויות: נערכת להנפקת אג"ח בשנתיים הקרובות

בימים אלה עמלים בחברה על הכנתו של תשקיף מדף, שיאפשר לחברה את הגיוס בטווח הזמן של השנתיים הקרובות

רועי ברגמן 05.05.2009

היכונו לחילוף הגדול במדדים: כור וקבוצת דלק צפויות לחזור למעו"ף, הראל, גזית גלוב ושופרסל מועמדות לצאת

בעקבות הראלי בשווקים צפויות יותר מ-20 מניות לצאת ולהיכנס למדד ת"א 100 ; אי.די.בי אחזקות ודלק ישראל צפויות לצאת מהמדד בגלל אחזקות ציבור נמוכות מהנדרש

רון שטיינבלט ועירית אבישר 05.05.2009

גיל אונגר: "הרווח הגולמי של רשתות הפארם נמוך מזה של רשתות המזון"

יו"ר ניו-פארם אמר את הדברים היום בכנס התמרוקים של התאחדות התעשיינים ; לדבריו: "מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז, ואני, שהייתי מנכ"ל רבוע כחול, נכשלנו כישלון חרוץ בניסיון למכור קוסמטיקה ברשתות המזון"

אילנית חיות 03.05.2009

סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו

Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני

מוריס כהונאי 01.05.2009

76% מהאנליסטים סבורים כי המדינה לא צריכה להציל טייקונים; מעריכים כי מדד ת"א100 יעלה ב-7% עד סוף השנה

כך עולה ממשאל שערכה חברת גלברט כהנא בקרב 50 בתי השקעות ובנקים בישראל ; 70% חושבים כי יובל שטייניץ אינו השר המתאים ביותר לניהול ענייני האוצר בימים אלה ; 76% סבורים כי שכר הבכירים בישראל אינו פרופורציונלי להישגי החברות

מיכל יושאי 27.04.2009

משתלם להיות פטריוט: סל מוצרים כחול-לבן זול בכ-25% מסל מוצרים תוצרת חוץ

כך עולה מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" לקראת יום העצמאות ; הסל הישראלי הזול - ברמי לוי ובמגה בול ; בחלק מהמוצרים נמצאו פערים משמעותיים - למשל פער של 125% בין שמפו קרליין הישראלי לשמפו דאב המיובא

מיכל רז-חיימוביץ' 27.04.2009

נילסן לחודש מארס: שופרסל ורמי לוי מתחזקות על חשבון הרשתות העצמאיות וחצי חינם

נתח השוק הכספי של רבוע כחול נותר ללא שינוי, ואילו חצי חינם נחלשת ; המבחן האמיתי של השוק יתחיל מחודש מאי ואילך, כשהשפעת החגים תחלוף

אילנית חיות 23.04.2009

פשקווילים נגד נוחי דנקנר בקרב החרדים: "נוחי דנקנר, בעלי רשת 'יש' - גדול מחללי השבת בדורנו"

בפשקווילים שהופצו בערב פסח נטען כי החברות בבעלות דנקנר - כמו סלקום, ישראייר וגולף אנד קו - מחללות שבת ; שופרסל: "הנושא הוא חלק מתחרות בלתי הוגנת של גורמים אינטרסנטיים בשוק המתקנאים בהצלחתנו"

אילנית חיות‏ 12.04.2009

שופרסל משיבה מלחמה: התלוננה לרשות השנייה על הטעיה לכאורה בקמפיין של מגה בול

בעקבות כך נדרשה רבוע כחול להכניס שינויים בקמפיין של מגה "הסל הזול ביותר לפסח" ; בשבוע שעבר התלוננה רבוע כחול, הבעלים של מגה, בפני הרשות השנייה כי שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים בקמפיין שלה

‎‎מירב אנקורי‏ 05.04.2009

אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום בשבוע החולף עם השקעה של כ-706 אלף דולר

אורנג' הוביל בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-135 אלף דולר ; שבוע לפני פסח - סופר-פארם, שופרסל דיל והום סנטר נותנות "פוש" אחרון ומגדילות את ההשקעה בפרסום

נתי יעקבי 05.04.2009

הרשות השנייה: שופרסל תצרף קטע קריינות מסייג לפרסומת בטלוויזיה

קטע הקריינות יצורף בעקבות תלונה שהגישה רבוע כחול, בה נטען כי קמפיין שופרסל דיל מטעה לכאורה את הצרכנים לגבי מחיריה ; התלונה התייחסה לקמפיין המבוסס על סקר מחירים שהתפרסם בסוף השבוע ב"מעריב"

מירב אנקורי 01.04.2009

פלאפון ופרטנר - המותגים המושקעים ביותר בפרסום השבוע

פלאפון השקיעה השבוע כ-672 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-117 אלף דולר בפרסום באינטרנט ; פרטנר השקיעה השבוע כ-447 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-123 אלף דולר בפרסום באינטרנט

נתי יעקובי 29.03.2009

   808182838485868788899091929394   

   נמצאו 1492 כתבות   |   עמוד 89 מתוך 94