שופרסל

כתבות אחרונות

 

הרשתות נערכות לפסח: רמי לוי מחליף את העוף בחבילת מצות וקוטג' בשקל

זאת לאחר שמספר רשתות מזון החליטו להעניק חבילת מצות בחינם או בשקל, בהתניית קנייה ; לוי לעומת זאת אינו מתנה את המבצע בקנייה ; שוק המזון נמצא במגמת ירידה כתוצאה מהמיתון, וברשתות מחכים לקניות לחג

אילנית חיות 26.03.2009

סקר מובילי השירות - רשתות מזון: שופרסל דיל מובילה, מגה וטיב טעם מאכזבות

בסקר, שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", רשת מגה הסתפקה בציון הנמוך ביותר ; בין הרשתות הפרטיות - מיסטר זול מובילה וטיב טעם מדורגת הכי נמוך ; רמי לוי מוביל בשביעות-הרצון מרמת המחירים

אורלי פלג-מזרחי 25.03.2009

רשות ההסתדרות לצרכנות: מוצרי צריכה בסיסיים "מוחבאים" על מדפי רשתות השיווק

טוענת כי רשתות השיווק ממקמות לחם וביצים תחת פיקוח במקומות שאינם בולטים על המדף

אורלי פלג-מזרחי 22.03.2009

נתוני רשתות השיווק לחודש פברואר: רבוע כחול עולה, שופרסל יורדת

המיתון ממשיך להכות ברשתות השיווק: בפברואר נרשמה ירידה של 5.2% במכירות ; רבוע כחול והרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי, מתחזקות על חשבון שופרסל

אילנית חיות 22.03.2009

מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 369 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של 241 אלף דולר ; רשתות השיווק מגדילות את ההשקעה בפרסום לקראת פסח

נתי יעקובי 22.03.2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות שיווק: מגה מאבד את המקום הראשון לטובת שופרסל דיל

המותג מגה מתחזק עקב השקת מגה בול ; מגה בעיר עוקף את שופרסל שלי ; בזירה החרדית "יש" נהנית מהחרם על שפע שוק ; עוד מתחזקים: שופרסל ביג, רמי לוי ויינות ביתן ; חצי חינם וטיב טעם נחלשות

אילנית חיות 11.03.2009

שופרסל נקנסה ב-450 אלף שקל בגין הטעיית צרכנים בנוגע למבצעי הוזלה וסימון מחירים

כמו כן חויבה הרשת לחתום על התחייבות בסך 150 אלף שקל להימנע מעבירות אלה ; יחד עם החברה הורשעו גם 5 מנהלי סניפים, שנקנסו ב-1,000 שקל כל אחד

אורלי פלג-מזרחי‏ 09.03.2009

נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל

כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג

אילנית חיות 01.03.2009

המיתון הגיע לרשתות בינואר: שופרסל עולה, רבוע כחול יורדת

לפי נתוני נילסן, בחודש ינואר ירד היקף המכירות בשוק המבורקד ב-2.5% יחסית לאשתקד והסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל ; הרשתות הפרטיות, חצי חינם ורמי לוי ממשיכות להתחזק ולהגדיל את נתחי השוק שלהן

אילנית חיות 26.02.2009

דירוג שכר המנהלים ל-2008: מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז בראש הרשימה עם עלות שכר של 412 אלף שקל בחודש

בקיץ האחרון מימש אופציות למניות ברווח של 9.4 מיליון שקל ; רוזנהויז מתמקם בראש דירוג "ליגת העל", אך לא ירחק היום שבו יפנה את מקומו לאחר: רוב החברות הציבוריות עדיין לא פירסמו את הדו"חות השנתיים ; במקום השני: רפי ביסקר, יו"ר משותף בשופרסל, עם 318 אלף שקל בחודש

טלי ציפורי 25.02.2009

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 337 אלף דולר

yes במקום השני עם השקעה של 317 אלף דולר - ובמקום הראשון בפרסום ברשת עם השקעה של 104 אלף דולר

‎‎נתי יעקובי‏ 12.02.2009

מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז יקבל בונוס של 2 מיליון שקל בגין ביצועי 2008

המענק לא הופרש עדיין בדו"חות שופרסל לשנת 2008, ולכן לא נכלל בעלות שכרו של רוזנהויז ; מדובר בירידה של 20% בהשוואה למענק שקיבל רוזנהויז עבור ביצועי שנת 2007 - 2.5 מיליון שקל

רועי ברגמן 11.02.2009

נוחי דנקנר באיתות ברור לחברות המרוויחות בקבוצה: היו"רים המשותפים בשופרסל ועובדי הרשת יוותרו על 20% מהבונוסים - בנוסף לקיצוץ של 10% בשכרם

שופרסל סיימה את 2008 עם גידול של 19% ברווח ל-282 מיליון שקל ורווחיות תפעולית שוטפת בשיעור 5.2% ; המכירות גדלו בשנה שעברה ב-10.3% ל-10.96 מיליארד שקל ; הרשת תחלק דיבידנד בסך 108 מיליון שקל

אילנית חיות וארז וולברג 09.02.2009

פסגות: שנת 2008 תיזכר כשנת השיא של שופרסל

בפסגות חזרו על המלצת "קנייה" למניית החברה עם מחיר יעד של 18 שקל למניה, המגלם פרמיה של כ-32% על מחיר השוק שלה בבורסה בת"א ; ערן יונגר מהראל פיננסים: התחרות בשוק הקמעונאי צפויה לגבור ב-2009

שרון ביידר 04.02.2009

בדיקת "גלובס": רמי לוי היא הרשת הזולה ביותר בסל מוצרי התינוקות

מוצרים לתינוקות הם דבר לא זול, וההורים מחפשים כל דרך להוזיל את הקנייה ; מבדיקה שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" עולה כי מבין הרשתות בתוך העיר - סופר-פארם זולה יותר מניו-פארם, מגה בעיר ושופרסל שלי

מיכל רז-חיימוביץ' 02.02.2009

24% מהקונים החרדיים ברשת "אלף" עברו למתחרים עקב ההסבה ל"יש"

מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי ; שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"

אילנית חיות 27.01.2009

   808182838485868788899091929394   

   נמצאו 1492 כתבות   |   עמוד 90 מתוך 94