חצי חינם המשיכה לצמוח הצמיחה של רבוע כחול עמדה על 1% בלבד, והצמיחה של שופרסל על 6.3% - פחות מצמיחת השוק כולו שוק מוצרי הצריכה כולו רשם בשנה החולפת צמיחה של 9% והסתכם ב-31.1 מיליארד שקל
בהמשך לפגישת הנהלת האיגוד, שפרטיה נחשפו ב"גלובס", יפנה היועץ המשפטי של האיגוד לשופרסל בבקשה להחזיר את המותגים שהוסרו הפגישה נערכה מחשש שחקירת הרשות להגבלים תתמשך ומכירות המותגים ייפגעו
טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת
הנהלת איגוד המזון התכנסה אמש כדי לבחון את מהלכיה מול שופרסל, זאת בעקבות פרשת הורדת המותגים מהמדפים ע"י הרשת - שטרם הוחזרו
(עדכון) - זאב וורמברנד בכנס איגוד השיווק הישראלי: "אם מה שכתוב בעיתון על הורדת המוצרים בשופרסל נכון - זו רעידת אדמה" מנכ"ל אסם, גזי קפלן: "לא אתייחס לסוגייה. למדתי שיש מצבים שזכות השתיקה יפה להם"
תשלם עבור 2 הסניפים 10.5 מיליון שקל טיב טעם החליטה לסגור את הסניפים לאחר שבית המשפט אסר להפעילם בשבתות
היקף שיתוף-הפעולה מוערך בכ-2 מיליון שקל במסגרת שיתוף-הפעולה יימכרו ברשת מסכים מסדרת מסכי מחשב LCD - Cream
רמי לוי עדיין מציע את הסל הזול ביותר, אך בפער זניח - כך עולה מהשוואה שביצע אתר "פרייסל" עבור "גלובס" בין רשתות המזון הזולות בדו-קרב בין שופרסל לרבוע כחול - מגה בול אטרקטיבית יותר מהמתחרה שופרסל דיל
הצעד שעשה אפי רונזהויז לאחרונה הוא צעד אחד רחוק מדי, והוא עלול לשלם עליו ביוקר
שוק המזון בוער על רקע החקירה: הספקים מאשימים את שופרסל בשימוש בכוח לא סביר מאז רכישת קלאבמרקט - ואילו באי.די.בי, בעלת השליטה, טוענים כי כוח היתר נמצא דווקא אצל הספקים ספק גדול בשוק המזון: "שופרסל היא רשת כוחנית - ורוזנהויז לא רואה אף אחד ממטר"
שמש החליף את ירון דור שכיהן כסמנכ"ל השיווק ברשת, ונאלץ לסיים את תפקידו לדברי שמש, הוא בוחן בימים אלה מספר יוזמות פרטיות בשוק, ולפי שעה אין בכוונתו להשתלב בקבוצה קמעונאית אחרת
חוקרים מטעם הממונה על הגבלים עסקיים פשטו היום על משרדי שופרסל ההחלטה להסיר מהמדפים את המותגים התקבלה לאחר שרזיט החלה לייצר עבור רבוע כחול מוצרי ביסקוויטים תחת המותג "מגה", וזאת באמצעות החברות פפושדו והדר
ערב המיזוג ראו את הנולד ולכן הציבו תנאים מפורשים עכשיו הוחלט למצות את הדין
הפשיטה נעשית בהמשך לחקירה שפתחה אמש הממונה בעקבות חשיפת "גלובס", לפיה שופרסל החליטה להסיר מהמדפים מוצרים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד במלחמתה ברבוע כחול המנכ"לים של אסם, ויסוצקי וקוקה-קולה מסרו אתמול עדות בפרשה
החברה הודיעה בנוסף כי קיבלה אישור מרשות המסים למיזוג עם קלאבמרקט
היום בשעות הבוקר זימנה הממונה על ההגבלים העסקיים את כל נציגי הספקים המעורבים בפרשה אתמול דווח כי שופרסל הורידה מהמדפים את מותגי של קוקה-קולה, אסם ו-ויסוצקי בכיר בשופרסל ל"גלובס": "אנו לא עושים צעדים אלה כצעדי תגובה, אלא מתוך התייעלות ושימוש מושכל במדפים"
איציק אברכהןדוחות כספייםהמומלצותהעלאת מחיריםיוסי אמירקמעונאותקרפוררמי לוירשתות שיווקשלומי אמיר