נטישת הנחלה במושב מהווה עבירה על הוראות החוק העשויה לגרור אחריה הפקעת זכויותיו של העבריין בקרקע
עבודות התשתית לא תפתורנה את הבעיות לנצח אלא רק השלום, אבל מאחר שהממשלה הנוכחית כנראה לא תביא את השלום בקרוב, דווקא ממשלה זו צריכה לדרבן את ההשקעה בתשתית, באין פתרון אחר לבעיות הצמיחה והתעסוקה
אורכו של הקו כ-2 ק"מ, והוא עובר מהכניסה הצפונית לעיר לאורך כביש עוקף מזרחי ועד לאזור החמאם התורכי
האמנית יעל פורטוגז תבצע ציור פסיפס בנושא "שבעת המינים" על גבי קיר הניצב לאורכו של כביש דרך הסנהדרין. החומרים בהם נעשה שימוש הם זכוכית, פסולת בניין, שברי קרמיקה, אבן ועוד. במקביל תבצע העירייה פיתוח סביבתי של המקום
במעלות מזהירים, כי המשך המגמה השלילית בענף הנדל"ן תמשיך לפגוע באיתנות הפיננסית של מרדכי אביב וביחסי הכיסוי של החברה
אהוד סביון, מנכ"ל דרך ארץ: "ב-BOT לא אומרים 'פוס' ועוצרים את הפרויקט. אם אנחנו לא היינו והפרויקט לא היה רץ, כנראה שכל חברות התשתיות וחברות הבנייה לא היו עושים כלום וכל מגזר התשתיות היה פושט רגל"
לטענתה, הצעת איכות ב.צ הנדסה לא עמדה בתנאי הסף ולקתה באי בהירות
הגשר, באורך 280 מ', יהיה תלוי על מיתרים שאורכם 120 מ' * יורכב מפלדה, זכוכית ואבן ירושלמית
שמעון הייבלום, מנכ"ל סולל בונה, מסביר את הפסדי החברה במחצית הראשונה של השנה: "בשנתיים האחרונות הורע המצב, בעיקר בגלל המחסור בעובדים, שהביא לעליה חדה בסעיף השכר"
איטונג אולי מראה שיפור-מה בהכנסותיה, אולם הדבר נובע בעיקר מגורמים טכניים, וגם בנשר ובנגב קרמיקה העניינים יגעים
אין ספק, כי דרך ארץ מחזיקה בשטחי כביש האגרה. החברה זכתה במכרז להקמתו של כביש האגרה ולהפעלתו, היא מנהלת את פעילות הכביש, וברור כי היא מחזיקה בו
מנכ"ל מודלים כלכליים, יעקב שיינין: "יש כאן פוטנציאל אדיר שאינו ממומש; אם היינו הולכים להשקעות, בתוך שנה היינו בעולם אחר לחלוטין"
אשליה היא לחשוב שזירוז התהליכים הביורוקרטיים יאיץ את הבנייה, אבל מדובר כאן גם בשקר לא לבן: בנימין נתניהו, כמו אפי איתם, יודעים שהביקוש למבנים יוסיף לרדת גם ב-2004
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס) התאחדות הקבלנים בוני הארץזאב אלקיןחוק מכר דירותמחירי הדירותמשרד הבינוי והשיכוןנדל"ן: בנייהענף הבנייהקבלניםרוכשי דירות