בפרשה הזו שיחקו ומשחקים שיקולים כלכליים כמו מחיר, ודאות אספקה ארוכת טווח וגודל רווח, לצד שיקולים מדיניים, עם מי מדינת ישראל מעדיפה להתקשר בעסקים כלכליים, עם המצרים או עם הפלשתינים
היום נחקרו באזהרה יוסי מימן ושבתי שביט * גורמי אנרגיה: "מסתובבות בשוק קלטות נוספות"
אתמול אחה"צ (א') הגיע יוסי מימן, בעל השליטה בקבוצת מרחב, הקשורה בפרויקט הגז עם מצרים, למשרדו של עו"ד רם כספי
כולם תהו במהלך החדשים האחרונים באשר למוטיבציה הלוהטת שלו בפרשה. מדוע היה מוכן לסכן את יחסיו עם ראש הממשלה בקשר לזה? מדוע ניהל מלחמת עולם למען חברה בריטית שחברה לגז הפלשתיני? מדוע נלחם עד טיפת דמו האחרונה למענה?
מדובר בעיסקה ששוויה 2 מיליארד דולר ל-15 השנים הקרובות. אישורה הסופי יהיה רק אחרי שהיא תחזור שוב - בעוד מספר חודשים - לדירקטוריון חברת החשמל, כאשר ההסכם המפורט והסופי מונח בפני הדירקטורים
מי שמובילים כרגע את הדיבורים על ביטול העיסקה הם מתנגדיה הוותיקים בדירקטוריון, תוך שהם מסתמכים על העובדה שהעסקה טרם הושלמה ונחתמה, וכי האישור שנתן הדירקטוריון להסכם במאי השנה היה אישור עקרוני בלבד
מדינת ישראל החליטה באמצע שנות ה-90 לפעול לקליטת גז טבעי, מקור אנרגיה חדש, הידידותי לסביבה מדלקים אחרים ובעל יתרונו בייצור החשמל. לצורך כך הוקם בשנת 1996 מינהל הגז הטבעי 1996 בכדי לטפל בקליטת מקור האנרגיה החדש
שביט, המקורב מאוד למימן, והמועסק על ידו ב-EMG, דחה את הטענות וטען, כי שאב מידע זה מכתבה שפורסמה בעבר במעריב. תחילה נזף מזוז בשביט, אך בעקבות ערעור של שביט הוא חזר בו מהנזיפה
על-פי ההחלטה, המדינה תתחייב לתת פיצוי לכל מתמודד שעבר את שלב המיון המוקדם במידה ויוחלט על ביטול המכרז; שמירת האופציה להשתמש בהצעת המתמודד שהגיע למקום השני; ודחיית מועד ההגשה ל-18 באוגוסט
אס.די.אי טוענת, כי ברשותה פטנטים בינלאומיים במסגרתם בנתה שמונה מודלים להפקת חשמל מגלי-ים. לטענתה, עלות הקמת תחנה של מגוואט היא 300 אלף דולר, לעומת פי שלושה ויותר בטכנולוגיות אחרות
מסקנות המחקר קובעות, כי הבעיה של נהיגה תחת השפעת אלכוהול בישראל החמירה ביחס ל-2001. רוב האנשים שנוהגים לפאב גם נוהגים הביתה לאחר הבילוי, כלומר לא מתחשבים בכמות האלכוהול שנצרכה
לדברי, nנכ"ל מע"ץ, אלכס ויזניצר, החברה כחברה ממשלתית נערכת לפרסם באופן מסיבי מכרזים חדשים. מע"ץ הקפיאה את פעילותה כבר למעלה משנה ולא פרסמה אף מכרז
מנכ"ל מבנה דרום, ירי דגן, מסר כי החברה מעורבת כיום בפרויקטים בעיריות ובמועצות מקומיות להחלפה של 15 אלף מ"ר של גגות אסבסט בפנלים המבודדים
כיום יש עומסי תנועה בתוך מודיעין שמקורם בתנועה העוברת מהשכונות הדרומיות ליציאה מהעיר. משך העבודות יהיה שנתיים. מנכ"ל נתיבי איילון, אריה בר, אמר כי בתכנון מערכת הכבישים הושם דגש על פתרון למניעת מטרדים אקוסטיים
מעכב הכרזה של 8 פרויקטים כפרויקטי תשתית לאומית; על-פי החוק דרושה חתימתו
הקרבה למוביל מסוכנת במיוחד, שכן קיים חשש ממשי לחלחול השפכים לתוך מי המוביל. על-פי הערכות, תיקון התקלה יארך כ-10 ימים, בהם ימשיכו השפכים לזרום ולזהם את סביבתם
המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה