מבקשת ארכה שלישית עד אוקטובר * התקדמות במגעים בין המדינה לבנקים
רכבת ישראל טוענת, כי עניינו של ארגון המהנדסים והאדריכלים העצמאים בישראל בעתירתו לחשוף בפניו מידע הנוגע למכרזי הרכבת, נועד לטובת האינטרסים הכלכלים העסקיים של חברי הארגון
פריצקי: לראשונה ההשקעות הפרטיות באספקת מים ובטיפול בשפכים, עולות על ההשקעה הציבורית
נציג המדינה בפרויקט: התקבלו אינדיקציות חיוביות מבנק המזרחי, מרכנתיל דיסקונט והבינלאומי
אדנים לא הצליחה למצוא חברת רכבות אחרת עד תחילת יוני וועדת המכרזים הודיעה לאדנים כי לא תוכל להמשיך ולהתמודד במכרז הקו האדום בת"א
לדברי גורמים בענף, מאבקי כוח ואגו מעכבים פרויקטים - תקן החניה כמשל
עדיין חסרים מיליארד מ"ק השנה הסתיימה עם כמויות משקעים ממוצעות
ארגון ידידי כדור הארץ ביקש מידע בנוגע לאקוויפר החוף; הנציבות: הנתונים יפגעו במו"מ עם הרשות
על-פי התחזיות, אמור היה המתקן לייצר 50 מיליון מ"ק מים מותפלים בראשית 2005, ולהגדיל את הייצור ל-100 מיליון מ"ק עד לאוקטובר 2005. בשל העיכובים יתחיל המתקן ליצר מים מותפלים רק באמצע 2005, כאשר מלוא פעולתו תדחה לסוף השנה
הצינור החדש יעבור בתוואי בו עובר הצינור הקיים, כאשר העבודה תתבצע בשלבים. בתחילה ישודרג הצינור המזרחי, ואחריו הצינור המערבי. עבודות השדרוג יתנהלו בלילה, כדי שלא להפריע למהלך החיים
מדובר בפרויקט שלב א' בעלות של 1.6 מיליארד שקל. רכבת ישראל פרסמה היום (ב') בקשה לקבל התייחסות מהמציעים הפוטנציאלים לגבי המכרז
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה