פריצקי: לראשונה ההשקעות הפרטיות באספקת מים ובטיפול בשפכים, עולות על ההשקעה הציבורית
נציג המדינה בפרויקט: התקבלו אינדיקציות חיוביות מבנק המזרחי, מרכנתיל דיסקונט והבינלאומי
אדנים לא הצליחה למצוא חברת רכבות אחרת עד תחילת יוני וועדת המכרזים הודיעה לאדנים כי לא תוכל להמשיך ולהתמודד במכרז הקו האדום בת"א
לדברי גורמים בענף, מאבקי כוח ואגו מעכבים פרויקטים - תקן החניה כמשל
עדיין חסרים מיליארד מ"ק השנה הסתיימה עם כמויות משקעים ממוצעות
ארגון ידידי כדור הארץ ביקש מידע בנוגע לאקוויפר החוף; הנציבות: הנתונים יפגעו במו"מ עם הרשות
על-פי התחזיות, אמור היה המתקן לייצר 50 מיליון מ"ק מים מותפלים בראשית 2005, ולהגדיל את הייצור ל-100 מיליון מ"ק עד לאוקטובר 2005. בשל העיכובים יתחיל המתקן ליצר מים מותפלים רק באמצע 2005, כאשר מלוא פעולתו תדחה לסוף השנה
הצינור החדש יעבור בתוואי בו עובר הצינור הקיים, כאשר העבודה תתבצע בשלבים. בתחילה ישודרג הצינור המזרחי, ואחריו הצינור המערבי. עבודות השדרוג יתנהלו בלילה, כדי שלא להפריע למהלך החיים
מדובר בפרויקט שלב א' בעלות של 1.6 מיליארד שקל. רכבת ישראל פרסמה היום (ב') בקשה לקבל התייחסות מהמציעים הפוטנציאלים לגבי המכרז
איך יודעים שהפרויקט יעלה 856 מיליון דולר, כאשר צריך עדיין להשקיע 100 מיליון שקל בתכנון המסילה? אם דרושים 100 מיליון שקל לתכנון, סימן שיש עוד הרבה נעלמים הטעונים בירור
פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחנות כוחתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה