הגשר, שאורכו יהיה 130 מטר ורוחבו 5 מטרים, תוכנן על-ידי האדריכל אמנון רכטר והוא ייבנה בעלות של מיליון וחצי שקל. הגשר מהווה חלק מתוכנית הבנייה המקורית של המגדל
מדובר במכרז בשיטת BOT שבו היזם מקים את הפרויקט במימון פרטי, מתפעל אותו לתקופת זיכיון של 25 שנה ובתום התקופה מוסר אותו למדינה
הצו הוצא משום שלא הושלמו כל התנאים בהיתר ובכללם מפרטי הביצוע. מדובר בהתפתחות משמעותית, שכן חיבור תחנת הכוח ברידינג לגז טבעי נחשב פרויקט מרכזי במסגרת כניסת המשק לעידן הגז
בסיור הקבלנים לביצוע עבודות הקמת התחנה השתתפו 19 חברות בנייה ותשתיות. עם בחירתו של הקבלן הזוכה, יחל ביצוע העבודות. תכנון התחנה נעשה על-ידי האדריכל אלי ארמון, ממשרד התכנון ארמון אדריכלים
לצורך קידום התוכנית הופקעו מקרקעין, ביניהם מקרקעין המצויים בבעלות העותרים. אלה טענו, כי את תוכנית הכביש ניתן היה לבצע באמצעות הקצאת המקרקעין לצורכי ציבור במהלך
התקבלה דעה מנוגדת של יו"ר ועדת הערר; חברה טענה כי חויבה בהיטל ביוב ללא הפרדה לשלביו
לדבריו הבעיה הקשה מכולן היא זיהום האוויר, שנגרם משימוש בדלק מחצבי; הזיהום הורג 1,000 בני אדם בשנה והנזק מוערך במיליארד דולר
לדברי המנכ"ל אריה בר, רק פיתוח תשתיות הכבישים במקביל להשקעה בתחבורה ציבורית תפתור את בעיית העומסים; בינתיים נמשיך לעמוד בפקקים
הריבית והסכום שיימכר, מתוך אשראי של 850 מיליון דולר, ייקבעו בהתאם למו"מ עם הרוכשים
במקום שתהיה נגישות מהירה ונוחה אל התחנה הענקית - יש שם מערכת כבישים צרה, סתומה ולא נוחה, עובדה העומדת ביסוד חוסר ההצלחה של איזורי המסחר שבתוך התחנה
המומלצותהרכבת הקלהישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה