בנוסף תחנוך הרכבת את קו רמלה-ת"א. הקו החדש יאפשר להגיע לתל-אביב בתוך 15 דקות, ויאפשר נסיעה ישירה מרמלה לבאר שבע
כביש 45 בין א"ת עטרות והחיבור לכביש 443 לכיוון מודיעין היה מוכן לתנועה כבר לפני ארבעה חודשים, אך מטעמים ביטחוניים והוראות של המשטרה נדחתה פתיחתו. אורך הכביש 10 ק"מ ועלותו 210 מיליון שקל
מדובר במכרזים ראשונים מסוגם, שהתפרסמו בעקבות תקנה חדשה שתיכנס לתוקפה בתוך כשנה, ותחייב נהגים חדשים לעבור השלמות נהיגה חד יומית שתכלול מצבי נהיגה לא צפויים
החלטה תקדימית של ועדת הערר מרכז קובעת, כי התוכנית אינה מזכה בפיצויים לפי חוק התכנון והבנייה לאחר שהקרקע כבר הופקעה
לטענת שגב, הוראת ביצוע שפרסמה הנהלת מע"מ רואה בהתקשרות בשיטת PFI רכישה של מבנים על-ידי הממשלה באשראי מהיזם, ולכן יש להטיל על העיסקה תשלום מע"מ מראש על כל שנות הקמת הפרויקט
למרות לחצי משרד רה"מ להקים את המתקן על אדמות הברון, דנה ועדת ההיגוי של תמ"א 34 בחלופת חדרה, בה תומכים הארגונים הירוקים
מפלס הכינרת החל לעלות בראשית השבוע שעבר, כתוצאה מהשיטפונות. לפי שעה, נחשב חודש דצמבר 2002 לחודש ברוך גשמים - 150% מעל הממוצע. על-פי הערכה, אם החורף הזה יתאפיין בימי גשם צפופים ובנגר עילי רב - יעלה המפלס עוד יותר
באוקטובר השנה פנתה עיריית ת"א לבית המשפט המחוזי בת"א, בבקשה להתיר לה לתפוס חזקה בשטח הדרוש בדחיפות לנתיבי איילון, לשם הרחבת גשרי מחלף איילון דרום
טוענים: המתקן עלול לפגוע באתר טבע ייחודי, אינו כלכלי ומטרתו - תשלומים לעיריית דימונה
מתביעה שהוגשה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בת"א, עולה כי בין עיריית חולון לנתיבי איילון נחתמו בשנתיים האחרונות הסכמים לביצוע פרויקטים תחבורתיים בתחומי העיר חולון בעלות מצטברת של 13 מיליון שקל
מספר קבלנים פנו לוועדת המכרזים לשנות את ההגדרה של קבלן ראשי, כך שיאפשר לגשת למכרז בשותפות. הועדה קיבלה את הדרישה אך ציינה, כי קבלן ראשי שיגיש הצעה כיחיד יזכה לניקוד גבוה יותר
היועץ המשפטי של הועדה, עו"ד אבי פורטן, ומתכננת הוועדה, בינת שוורץ, סבורים, כי אין מניעה משפטית או כל מניעה אחרת לשתף מגיש תוכניות בכל שלב הדיונים, מלבד בשלב הדיון בהתנגדויות וההכרעה בהם
מדובר במכרז שפירסמה מע"ץ בנובמבר לשירותי בדיקות מעבדה למחוזות מע"ץ. המכרז כלל בין היתר בדיקת ייצור תערובות אספלט, קידוח ליבות משכבות אספלט מוגמרת ובדיקת צפיפותם ועוביין של שכבות האספלט בכבישים
מדובר בין היתר במסילת ירושלים-מודיעין בעלות של 4 מיליארד שקל; רכבת העמק מחיפה לבית שאן, 70 ק"מ בעלות של כמיליארד שקל; קו רכבת בין עכו-כרמיאל, 22 ק"מ בעלות של כ-500 מיליון שקל;
לדבריהם, החומר שהציגה רכבת ישראל מעיד על הליכה של כמה צעדים אחורה. "הרכבת מתעלמת מהוראות והנחיות לתכנון שקיבלה ממשרד הפנים והמשרד לאיכות הסביבה שעמלו במשך שנתיים להכינם"
ועדת המכרזים אפשרה למפסידה להגיש הצעה משופרת - אם הסגירה הפיננסית מול סיטי פס תיכשל
המומלצותהרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה