17 שנה אחרי פרסום מכרז ראשון וחמישה חודשים לפני לוח הזמנים, תפתח השבוע כרמלטון את המינהרות הארוכות בארץ ■ הצצה למבנה המורכב של הבעלות, ההוצאות והמימון, רגע לפני שהקופות מתחילות לרשום הכנסות
שר התשתיות עוזי לנדאו יוצא במתקפה חריפה נגד שר האוצר שטייניץ ■ טוען בראיון בלעדי ל"גלובס": "בסוף יעשו את מה שהצעתי מלכתחילה, רק נשלם מחיר גבוה"
הפרויקט, שתוכנן להקל משמעותית את העומס בכניסה לת"א בשעות הבוקר, תוכנן להיפתח בתחילת דצמבר - ויידחה לתחילת 2011
שר התקשורת משה כחלון רואה במיזם הפס הרחב של חברת החשמל את גולת הכותרת של הקדנציה שלו - ובצדק רב ■
ראש הממשלה החליט לאמץ את ההצעה של האוצר והתחבורה ולהעבירה לאישור הממשלה ■ לנוסח ההצעה יוכנסו מספר שינוים שיאפשרו את זירוז הפרויקט והסרת חסמי ביורוקרטיה
מדובר בארבעה פרויקטים להקמת תחנות סולאריות בנגב בהיקף כספי כולל של מעל 4 מיליארד שקל
זכיינית הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן פנתה לרה"מ: ביצוע הפרויקט על-ידינו יכול להתחיל מיידית, להסתיים מהר יותר מכל חלופה אחרת, ולהיות זול בהרבה מהחלופה התקציבית
כפי שנחשף ב"גלובס נדל"ן", המעבר מסוכן למעבר כלי רכב וקטלני בפוטנציה ■ ייסגר עד 7 בדצמבר
במשרד התשתיות אומרים כי מדובר במכרז מורכב אשר זכה להתעניינות רבה מצד גופים משמעותיים בענף ומוערך בלמעלה מ-100 מיליון שקל
אמש חוברה יחידת ייצור חדשה ברמת חובב שתוסיף עוד כ-250 מגוואט למערך הייצור ובזה מסתיים שלב א' של תוכנית החירום בה הוספו מעל ל-1000 מגוואט למשק החשמל בישראל
בתום מאבקים ודיונים שנמשכו כשנתיים החליטה היום המועצה הארצית לתכנון ולבנייה להמליץ לממשלה לאשר את תוכנית המתאר הארצית
כך מדווחת "איי.פי" ■ משרד התחבורה, כפי שצוטט בסוכנות הידיעות, נכתב כי ההחלטה נועדה להבטיח שבעתיד גם האוכלוסייה הפלסטינית תוכל להרוויח מהיתרונות של הרכבת המהירה
קטע 7 של הכביש, שאורכו 5 ק"מ, מתחיל ממבואות יקנעם ועד מחלף תל קשיש ■ קטע 3 של הכביש, באורך של 12 קילומטר מתחיל ממחלף תל קשיש ומגיע עד מחלף סומך
המערכת בעלות של 16 מיליון שקל תהיה בהספק של 1.1 מגה-ואט, כששיכון ובינוי סולאריה תשכור את השטח מרבוע כחול נדל"ן ב-440 אלף שקל לשנה בהסכם ל-20 שנה
בדיונים פנימיים באוצר הביעו באגף החשב הכללי ספקות לגבי המתכונת המוצעת של הפרויקט ודרשו לערוך שינויים שיביאו לחיזוק יכולותיה של נת"ע
בימים האחרונים התרבו הקולות בממשלה הקוראים לשקול מחדש את ההחלטה להלאים את פרויקט הרכבת הקלה ולהטיל על חברת נת"ע את האחריות לביצועו
הרכבת הקלהחברת החשמלישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה