תשתיות תחבורה

כתבות אחרונות

 

אין הפתעות במכרז לנתיבי האגרה בכניסה לת"א וירושלים: שלוש קבוצות יתמודדו על ביצוע הפרויקט

היקף הפרויקט - 500 מיליון שקל; הנתיבים יהיו לתחבורה הציבורית ועודף המקום יימכר לפרטיים

גל ניסים 08.03.2006

תושבי לוד נגד מחלף אחיסמך

יצחק דנון 07.03.2006

"הרכב הפרטי הוא עדיין כלי התחבורה הדומיננטי וכך זה גם יישאר בעתיד"

אומר המישנה למנכ"ל משרד התחבורה; לדבריו, כיום אין מצב שבו פרויקט שקשור לפיתוח התחבורה הציבורית ייתקע בשל מגבלה תקציבית

גל ניסים 05.03.2006

מלרג וטר-ארמה צפויות לפרוש מהתמודדות במכרז נתיבי האגרה בכניסה לת"א ולירושלים

במכרז ישארו 3 קבוצות; המכרז הוא בשיטת BOT ועלות הפרויקטים מוערכת ב-500 מיליון שקל

גל ניסים 01.03.2006

בינת שוורץ - סמנכ"ל תכנון וביצוע בחברה הלאומית לדרכים

מנכ"ל החברה, אלכס ויזניצ'ר, אמר כי "הרקורד של שוורץ מדבר בעד עצמו"

גל ניסים 01.03.2006

מנכ"ל יפה נוף נגד השיטה: בעולם המגמה ברורה - הרכבות הקלות הן לא מתחת לקרקע

ספידן: הבנקים לא ייתנו שקל בלי היתרי בנייה; "קבלת ההיתרים מ-5 רשויות תהיה מורכבת וארוכה"

גל ניסים 27.02.2006

כצפוי: שלוש קבוצות הגישו את ההצעות הכספיות במכרז הרכבת הקלה בתל-אביב

ע"פ הלו"ז של נתיבי תחבורה עירוניים, תתחיל העבודה באוקטובר 2007 והקו הראשון יופעל ב-2012

גל ניסים 27.02.2006

הרכבת הקלה בת"א: קבוצת MTS ניסתה להפעיל לחץ פוליטי לדחיית מועד ההצעות

פנתה ללשכתו של אולמרט - שלא התערב * אפריקה-ישראל: אנו שקופים, לא הפעלנו לחץ פוליטי

גל ניסים 26.02.2006

הרכבת תתחשב בשיקולי הסביבה כבר בשלבי התכנון הראשוניים

ליאון: אני מבטיח שהמקרה המצער של הקו המשודרג לא יחזור; לינצ'בסקי: נקדם את איכות הסביבה בתכנון הסטטוטורי, וייקבע מנגנון לטיפול שוטף

גל ניסים 26.02.2006

רכבת קלה בדרך הכי קשה

בטרם יקדחו פטישי האוויר ברחובות תל-אביב, ולאור הלקחים של הרכבת הקלה בירושלים, כדאי לחשוב על פתרון גלגלי לבעיות התנועה, אם רוצים להקל על התחבורה בגוש דן לפני בוא המשיח: דווקא מסלול אוטובוסים מהיר וידידותי לסביבה מציע יתרונות מכריעים

יצחק טישלר 26.02.2006

   686970717273747576777879808182   

   נמצאו 2727 כתבות   |   עמוד 75 מתוך 171