שתי חברות ממשלתיות - הרכבת והחברה הלאומית לדרכים - מצוידות בתוכניות רב-שנתיות להשקעה של למעלה מ-40 מיליארד שקל
הוויכוח על אורך התחנות התת-קרקעיות ברכבת הקלה אומנם ראוי, אך אסור שסכסוך מבית יביא לבריחת המשקיעים והחלום
המו"מ בין דרך ארץ למדינה נמשך כבר יותר משנתיים וחצי; בין המדינה לבין דרך ארץ התבררו מחלוקות רבות ומהותיות לעניין ההסכם
משרד התחבורה כינס מסיבת עיתונאים לטקס החתימה על ההסכם לבניית הקטע הצפוני בכביש חוצה ישראל, למרות שעוד לא הושגה הסכמה לגבי מספר מחלוקות משפטיות
"נחסוך 100-110 מיליון שקל בלבד" * ועדת המכרזים החליטה להקטין את גודל התחנות ב-35 מטר
חברת הבקרה קבעה, כי חסרים 10 מיליארד שקל ליישום תוכנית הפיתוח; באוצר יש נכונות לאשר את הסכום; "מדובר בליקויים וחריגות פוטנציאליים"
בניגוד לגוף עסקי, הממשלה אינה מאופיינת ביכולת ראייה לטווח הארוך, כלומר בתכנון כולל ומקיף של כל חיי הפרויקט, היות ותכנונו ע"י הממשלה מושפע משיקולי התקציב של השנה השוטפת
דווקא עכשיו, זמן בו המכרז הגיע לנקודה שבה המתמודדות יגישו הצעה ב-27 לפברואר, טורפת הודעת העירייה את הקלפים
"בהחלטה להקטין את התחנות התת-קרקעיות הופר הסכם"; "ההחלטה מונעת את הרחבת הקו בעתיד"
חברת הייעוץ פי.בי: החריגות נובעות מאומדנים לקויים ותוספת של פרויקטים * האוצר ומשרד התחבורה תומכים במתן התוספת
קבוצת מרחב מנפ ניהול פיננסים וחברת מליבו פנו באחרונה לוועדת המכרזים
פרופ' מהלאל, אחראי תת-הוועדה לתשתיות, אומר כי בחוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לא נקבע שפרויקטים חדשים יחוייבו לקבל את אישור הרשות
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית