על רקע דיון על יישום לקחי דו"ח מבקר המדינה לגבי שדרוג המסילה בקו
משרד התחבורה מבקש לתכנן את תוואי הרכבת הקלה בחיפה בצידי הכביש ולא באמצע הכביש; הערכות: הבדיקה תעכב את פרסום המכרז בחצי שנה
ההפרדה בין דרך עפר למסילה חייבת להיות מוחלטת וברורה - שילוט אינו מספיק, ולעיתים קרובות גם המחסום אינו הרתעה מספקת
לואיס ברגר: לתת לזוכה במכרז ערבות תנועה; ממליצה להשתמש בחלק מהקו לפני סיום כל הפרויקט
היקף העבודות - 180 מ' ש' * מנכ"ל נתיבי איילון: לא נוכל לקחת סיכונים בפרויקטים בהיקפים כאלה
התכנון החדש מבטיח כיסוי תחבורתי מלא מגן יבנה ואליה מכל הכיוונים. הכניסה הראשית אל גן יבנה היא מכביש 4 אשדוד-אשקלון, 300 מטר מצפון לצומת עד הלום
מנכ"לי הרכבת האחרונים לא סיימו קדנציה מלאה בתפקיד; עופר לינצ'בסקי, המגיע מאגד, היה מעורב בפרויקטים תשתיתיים רבים; בשבילו התפקיד הוא אתגר - האם זה יספיק?
בר יחליף את סלמן בן-ציון שמכהן בתפקיד שבע שנים ואשר הודיע באחרונה על כוונתו לפרוש
לדברי מחברי דו"ח פנימי ברכבת, המפגשים הקיימים לא הותאמו לצרכים המשתנים של תנועת הרכבות, נפחי התנועה של כלי רכב והפיתוח המסילתי
תוכנית רב שנתית ראשונה לתשתיות תחבורה, בדרך לראיית מערכת הכבישים והרכבות כרשת ולא תלאי על תלאי
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית