מנכ"ל הרכבת המתפטר, יוסי מור, לא מוותר ודורש להשיבו לתפקיד ולפטר את היו"ר ליאון, שלא רוצה אותו בצמרת הרכבת. השאלה היא אם מור ראוי להמשיך להיות הקטר שיוציא את הרכבת מהבוץ ששקעה בו תחת ניהולו > גל ניסים על מסילה של מחדלים
לפני שבוע פרסמה הרכבת מכרז ל-4 הפרדות מפלסים בקטע שבין נען לקרית גת, ומחר תפרסם מכרז נוסף ל-7 הפרדות בין קרית גת לב"ש
נתיבי איילון ביטלה הזכייה כיוון שמי ערד לא הסדירה את ההתקשרות עם קבלן המשנה לבניית גשרים
ביטלה את האישור שנתנה לו להשתמש בלשכת המנכ"ל בחיפה; מור צפוי לפנות לערכאות משפטיות
קבוצת עזריאלי, ידיעות אחרונות וחברת נתיבי איילון, חתמו לאחרונה הסכם משולש
מקורביו: מור אולץ לפני שבועיים להתפטר, ולא עשה זאת מבחירה אישית; גורמים בדירקטוריון: נראה שמור מנסה לשפר את תנאי הפרישה
פרויקט מנהרות הכרמל יחל לפעול, אם יתממשו התחזיות, באפריל 2010; סיפור על פרויקט בו נעשו טעויות מהותיות, ובו שותפות אינטרסים כיום צפויה להביא לסיומו
כמו בירושלים, גם בתל-אביב ובמקומות צפופים אחרים, אוטובוסים חדישים, נוחים, הממעטים לזהם את האוויר ומבטיחים גמישות במסלולי הנסיעה ובמיקום התחנות, יכולים לפתור במהרה בימינו את הבעיות שקווי הרכבת הקלה לא יפתרו גם בעתיד הרחוק
היקף הפרויקט 1.5 מיליארד שקל; אורך הכביש - 11 ק"מ ויכלול חמישה מחלפים בכניסה הצפונית לחיפה
איגוד המהנדסים והאדריכלים לשרת המשפטים: ביהמ"ש כבר קבע שחוק חופש המידע חל על הרכבת
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית