הערכות: האוצר יסכים לדחות המועד לסוף דצמבר * הקיבולת: 1,600 מכוניות ו-100 אוטובוסים בשעה
הרקע להחלטה היא החלטת הוועדה המחוזית מהשבוע שעבר שהעדיפה את התוואי התת קרקעי במרכז העיר ת"א מרחוב לוינסקי ועד נחל הירקון
לדבריו, ההחלטה לפרוש מהמכרזים בת"א ובירושלים התקבלה על בסיס כלכלי-עסקי וכעת החברה נמצאת בישראל לטווח הארוך
הקטע הדרומי בתל-אביב יהיה תת-קרקעי - משדרות הר ציון עד לרחוב קרליבך
במקום מתוכנן כביש משוקע בן 9 נתיבים; התושבים מאיימים לתבוע פיצויים בגין רעש, זיהום וסתימת השכונה בכלי רכב
שטרית מסר עוד, כי הורה לצוותי התכנון של השדה החדש להאיץ את עבודות התכנון
הביקורת הנוקבת של מבקר המדינה על התנהלות פרויקט הקו המשודרג לירושלים מהווה נורת אזהרה גם לאוצר ולרשות החברות
גשר קלטראווה הוא חלק מפרויקט הקו הראשון של הרכבת הקלה בירושלים
כביש 431 הוא לא רק מכרז לכביש, הוא דוגמא לדרך ההתנהלות המכרזית החדשה שמבקש משרד האוצר להטמיע
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית