אם משווים את הסדרי המקרקעין בהפרטת הנמלים להסדרים בהפרטות גדולות קודמות, כמו הרכבת, בזק או רשות שדות התעופה, בהפרטת הנמלים המדינה היתה נדיבה יותר * האוצר דוחה את הביקורת: הקרקע לא היתה אף פעם קרקע של המדינה
דירקטוריון רכבת ישראל החליט על שינוי המבנה הארגוני
שנה לאחר התפטרותו של מנהל פרויקט הרכבת הקלה בירושלים, ד"ר משה הירש
למדו מניסיון דיסקונט במנהרות הכרמל וחוששים מעיכובים * סיטי-פס תממן התכנון והיתרי הבנייה
למרות מחקר של פרופ' הקרט וד"ר גיטלמן מהטכניון, הקובע שטיפול בתשתיות כבישים ברשויות המקומיות תוביל לירידה ניכרת בתאונות הדרכים
לטענתה, בפריטים מסוימים שונה המצב בפועל מהמצב המתוכנן באלפי אחוזים
לחילופין, החלטותיהם נקבעות ללא בדיקה ובסיס; הפרויקט קודם נגד דעתם של מומחי תחבורה
חברי הוועדה נענו לאוצר ואישרו עדכונים בחוזה הזיכיון * היועצת אלחנני: לא ניתן להבין השינויים
החברה העירונית לתשתית של חיפה: ביטול ההסכם עם כרמלטון יעכב המיזם ב-3-2 שנים לפחות
עשויה להחליף את החברה הספרדית דרגדוס המחזיקה ב-40% מהמניות; הפרויקט מעוכב 7 שנים
מכרז בהיקף כספי כה גדול לא פורסם 3 שנים; זכיית שפיר הנדסה במכרז הראשון בוטלה בגלל המחיר
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית