אם המכרז יפורסם בשבועות הקרובים ישולבו עבודות הסלילה עם עבודות רכבת הפרברים והעלות תקטן
אווירת הדיכאון אצל קבלני התשתית מובנת לחלוטין לאור העובדה, שמע"ץ תוציא השנה רק 3 מכרזי כבישים משמעותיים, ונראה שאפילו שנת 2006 אינה מסתמנת ככזו שתוציא את התחום מהקפאה
התשלום בגלל מספר נסיעות קטן מהתחזית; תשלם 72% פיצוי מההפרש בין התחזית למספר בפועל
במקום להשקיע 15 מיליון שקל בכבישי הרוחב, תשלם המדינה לפחות סכום זה לזכיין - האשמה בה
ועדת המכרזים צפויה לא לאשר הארכת מועד נוספת לזכיינית של קו הרכבת הקלה בירושלים
נערים אלה מעורבים עד פי 4 בתאונות דרכים בהשוואה לבני גילם; בישראל אין התייחסות ממלכתית לבעיה
מודריק דחה עתירה שהגישה חופרי השרון בע"מ, לבטל את החלטת ועדת המכרזים בנתיבי איילון, שבחרה בשפיר הנדסה ובחברת טר-ארמה לבצע שני מכרזים ב-228.6 מיליון שקל.
עלות הפרויקט 55 מיליון שקל, והוא ימומן ברובו באמצעות תקציב הרכבת
היקף העבודות 125-135 מ' ש'; ועדת המכרזים תכריז בעוד שבועיים על הזוכה
ייפתח ברבעון האחרון של 2008 במקום בינואר 2008; נתיבי איילון: ההתייקרות - בגלל תוספת עבודה
מדובר בפרויקט המשך לסלילת כביש איילון דרום, לכיוון צפון; בקטע זה הושקעו 170 מיליון שקל וצפויים לנסוע בו 20 אלף רכב ביום
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית