בין המלצות הוועדה, שימור התחנה ההיסטורית בקיבוץ נען, למרות שאינה מיועדת לשרת נוסעים, וקביעת תחנה עתידית שתשרת את עקרון, מזכרת בתיה ויישובי גזר
בירוקים טוענים, כי הכביש מתוכנן כאוטוסטראדה נוספת במקביל לכביש 2, ומתוכנן לעבור כקילומטר אחד בלבד מזרחית לכביש החוף
פרויקט נמל הכרמל מוקם על-ידי רשות הנמלים ויושקעו בו מאות מיליוני דולר - מדובר בנמל השני שמקימה רשות הנמלים, מלבד נמל היובל באשדוד. שני הנמלים החדשים נדרשים כדי לענות על הביקושים הגוברים של שירותים נמליים בארץ
3 ק"מ מהמסילה נמצאים מעבר לקו הירוק; אישור היועץ המשפטי לממשלה נדרש כדי להבטיח את יכולת המדינה להגן על הפרוייקט בבג"ץ מול התנגדות פלשתינית
יתרונות השיטה הם במחירה הנמוך יחסית לשיטות המקובלות, מהירות הביצוע, חוזק המערכת לקריעה, והידבקות לתשתית בחוזק של 2 מגה פסקל. יתרון נוסף של המערכת הוא עמידות גבוהה להתקפות בקטריליות
על-פי ההחלטה, המדינה תתחייב לתת פיצוי לכל מתמודד שעבר את שלב המיון המוקדם במידה ויוחלט על ביטול המכרז; שמירת האופציה להשתמש בהצעת המתמודד שהגיע למקום השני; ודחיית מועד ההגשה ל-18 באוגוסט
מסקנות המחקר קובעות, כי הבעיה של נהיגה תחת השפעת אלכוהול בישראל החמירה ביחס ל-2001. רוב האנשים שנוהגים לפאב גם נוהגים הביתה לאחר הבילוי, כלומר לא מתחשבים בכמות האלכוהול שנצרכה
לדברי, nנכ"ל מע"ץ, אלכס ויזניצר, החברה כחברה ממשלתית נערכת לפרסם באופן מסיבי מכרזים חדשים. מע"ץ הקפיאה את פעילותה כבר למעלה משנה ולא פרסמה אף מכרז
כיום יש עומסי תנועה בתוך מודיעין שמקורם בתנועה העוברת מהשכונות הדרומיות ליציאה מהעיר. משך העבודות יהיה שנתיים. מנכ"ל נתיבי איילון, אריה בר, אמר כי בתכנון מערכת הכבישים הושם דגש על פתרון למניעת מטרדים אקוסטיים
מעכב הכרזה של 8 פרויקטים כפרויקטי תשתית לאומית; על-פי החוק דרושה חתימתו
ב-2003 חלה עלייה של 2.6% בסך הקילומטרז' השנתי של כל כלי הרכב בישראל - מדובר בגידול של 1.6% במספר כלי הרכב ובעלייה של 1% בקילומטרז' הממוצע לרכב פרטי, שהגיע ל-16,200 ק"מ בשנה
האוצר: לא הודענו שלא נשלם שכר; העובדים יקבלו שכר על יולי-אוגוסט
בשנת 2000 אישרו המועצה הארצית והממשלה את קטע 18 להקמה. מדובר בקטע שבין צומת ברקאי בצפון לצומת עין תות, באורך של 17 ק"מ ובעלות של כ-600 מיליון שקל
דרך ארץ דורשת 175 מיליון דולר (כולל עלויות המימון) מתוכם מענק הקמה של 45 מיליון דולר * האומדן של חוצה ישראל הוא 129.5 מיליון דולר
ביוני 2002 הודיע הבנק, כי אינו רואה עצמו כבול בהסכם וטען כי זכותו לדרוש הצגת תוכנית עסקית מעודכנת לפרויקט
ב"כ המתנגדים, עו"ד מרדכי ורטהיימר, פנה לחותה והודיע כי החלטתו אינה חוקית, אינה סבירה ומהווה חריגה מסמכות
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית