מדובר בפרויקט שלב א' בעלות של 1.6 מיליארד שקל. רכבת ישראל פרסמה היום (ב') בקשה לקבל התייחסות מהמציעים הפוטנציאלים לגבי המכרז
איך יודעים שהפרויקט יעלה 856 מיליון דולר, כאשר צריך עדיין להשקיע 100 מיליון שקל בתכנון המסילה? אם דרושים 100 מיליון שקל לתכנון, סימן שיש עוד הרבה נעלמים הטעונים בירור
לדעת אט"ד, התוכנית אינה בסמכות הות"ל, שכן היא נדונה בוועדות המחוזיות, ולכן הוועדה מנועה מלדון בה. יתר כל כן, הליך הכנת התסקיר היה פגום, לאור העובדה שהוא לא בדק חלופות, אלא החליט מראש על החלופה הצפונית
ריפמן ציין, כי התוכניות לביצוע הכביש בקטע הדרומי שלו, מגדרה לבאר שבע, מאושרות, אך הביצוע מתעכב עקב מחלוקות על מימון הביצוע, למרות החלטת הממשלה על סלילה תקציבית
משמעות ההחלטה, כי היקף הרישום בהוצאה בסעיף הוצאות הממשלה לשנת 2004 יגיע ל-1.9 מיליארד שקל, והשפעתו על הגירעון הכולל בתקציב תהיה כ-0.3%
תיצור חלופה יבשתית לתעלת סואץ ותגביר הסחר; משרד האוצר ייאלץ להוסיף לתקציב הרכבת
המנהיגים האמינו שהמדינה קטנה עבור רכבת - השנה מסתמן קצה מהפך
אומר מנהל חטיבת הרכבות בבומברדייה, פרסון אולוף; לטענתו הפרישה מהפרויקטים היו משיקולים כלכליים - שיעורי בית הוא לא עשה
לדברי רשות הנמלים, בכלל זה יושקעו 400 מ' שקל בפרויקט הכרמל שלב א`, תוכנית ההרחבה של הנמל
מנכ"ל נתיבי איילון, אריה בר, אמר ל"גלובס", כי "אין ספק שבתוך שנתיים העומסים באיילון בקטע הצפוני יפחתו באופן משמעותי
דרך ארץ תבעה פיצויים בהיקף של 400 מיליון שקל בגין עיכובים בפרויקט ועבודה נוספת
יקבע תקן חנייה לאופניים, ובשלב מאוחר יותר תקודם תב"ע שתאפשר הוספת שטחי אחסון לאופניים
היקף החריגות: 5.5 מיליארד ש'; ביקש גם רשימת ציוד שניתן לייצר בארץ כדי ליצור מקומות עבודה
זו השאלה המנסרת כיום בחללו של פרויקט נתב"ג 2000, שמאיים להפוך לפרויקט המתעכב ביותר בתולדות המדינה
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית