בין ההוצאות: תמלוגים בסך 11 מיליון שקל לממשלה; דמי ניהול בשיעור 3% מההכנסות; דמי שימוש בנכסים בסך 7% מיתרת עלות הנכסים. בסה"כ העביר הנמל לרשות הנמלים 26 מיליון שקל
ההוצאה הצפויה של המגזר הציבורי בפרויקט בירושלים תהיה גדולה פי 2.5 מהסכום שנכלל באומדן המקורי
ההפרש בין ההתחייבויות שניתנו לבין ההרשאה להתחייב היה 2 מיליארד שקל בשנת 2003
שר התחבורה אישר את הפרסום ב"גלובס" מינואר השנה על סכומי החריגה בפרוייקים של מע"צ
לדבריו, בתחומים מסוימים רק במאה ה-21 מתחילים לפתח בארץ את מה שעשו בארה"ב במאה ה-19
לטענתם, כבישי האגרה יאפשרו ליותר מכוניות להיכנס לתחומי הערים, מכיוון שיוכלו כעת לנסוע גם בנתיב התחבורה הציבורית. השניים כותבים, כי כתוצאה מנסיעת כלי הרכב הפרטיים בנתיבי התחבורה הציבורית, תעוכב גם זו
לדברי המשנה לנשיא האוניברסיטה, ד"ר ישראל גרמן הפרויקט הוא הגשמת חלום ישן של נשיא האוניברסיטה פרופ' אבישי ברוורמן, להפוך את הקמפוס הבאר-שבעי לנגיש יותר לתחבורה מהמרכז. כיום לומדים באוניברסיטה 17 אלף סטודנטים
כך אמר בשבוע שעבר יו"ר הקרן, שמואל סלבין, ביום עיון בנושא תשתיות לאומיות
מע"ץ מבצעת השנה רק פרויקטים המשכיים * ליברמן: הכבישים מוקמים כדי לתת ביטחון, לא משיקולי תחבורה
המתמודדים בפרויקט חוששים כי לדרך ארץ, מפעילת כביש 6, יש יתרון במכרז לאור ניסיונה בהקמת מערכת האגרה בכביש חוצה ישראל
תוכנית הרכבת הקלה בירושלים תקועה עוד לפני תחנת היציאה, וטוב שכך. בכספי הכנת התוואי לרכבת הקלה אפשר לשדרג את כל הכבישים לתחבורה הציבורית ולבנות חניונים כדי למנוע כניסת רכב פרטי למרכז העיר
יאפשר גם להשאיר את הרכב במחלף נתב"ג, וליסוע חינם באוטובוס לת"א
המסוף ומגרש החנייה יועתקו לרחוב פרופס; על השטח שיתפנה ייבנו 400-300 יח"ד ושטחי מסחר
מומחי תחבורה מותחים ביקורת חריפה על התוכנית; לטענתם, קיבלו אותה כדי ליצור עבודה לנתיבי איילון
מנכ"ל מע"ץ, אלכס ויז'ניצר, חדור רוח קרב: תוך הפיכת מע"ץ לחברה ממשלתית, הוא הכריז על שנת התארגנות, במהלכה לא יפורסמו מכרזים לכבישים חדשים, ושאותה יקדיש ל'עשיית סדר בברדק'
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית