בעלות החזקה התנגדו למסירה בטענה כי הבנייה לא ישימה; ביהמ"ש: המשיבות פועלו ממניעים זרים
חברת הכנסת אורית נוקד (עבודה) פנתה היום (ב') לשר התחבורה, אביגדור ליברמן, בשאילתא לקבל הסברים על חריגות התשלומים הקיצוניות במכרזי מע"צ
בתחקיר מיוחד של "גלובס נדל"ן" על מע"צ, ערב הפיכתה לחברה ממשלתית, מובאים 202 המכרזים של העשור, והמסקנות מניתוח המכרזים הן קשות
לפניכם מובאים כל הנתונים, הניתוחים והטבלאות אודות פרשת מע"צ: חריגות העשור, כפי שנחשפו בתחקיר "גלובס"
בשלב ראשון תואמו החוזים ליום התשלום בפועל והם הוצמדו למדד מחירי תשומות המחירים בסלילה, ובשלב השני תואמו היקפי התשלום בפועל ל-31 לדצמבר 2002 על-ידי הצמדתם למדד המחירים לצרכן
הרצון להתפזר על עשרות פרויקטים בסלילה גורר עצימת עין באחזקת הכבישים, ואת המחדל של אחזקה לקויה מכסים באמירות מוזרות בספרי התקציב של מע"צ
בעשר השנים האחרונות לא נפקד מקומה של מע"צ מאף אחד מדו"חות מבקר המדינה, כאשר כל דו"ח חמור מקודמו וכולם מצביעים על בזבוז, קומבינות, מחדלים, העדפות של ספקים, עד כדי חשש למעשי שחיתות
יש מדינות שבהן הקבלן משלם קנס פיגורים אם סחב את העבודה, לא בישראל
לדבריו, הסתבכותו ארוכת השנים החלה בחורף 1992-1991, שעה שהחברות נטלו על עצמן פרויקטים של בנייה בהיקף גדול מאוד בפ"ת. באותם מועדים נגרמו שטפונות והצפות, שמנעו כל ביצוע של עבודה למשך שלושה חודשים רצופים בכל אחת מהשנים
"כל עיכוב בהעתקת התשתיות בת"א יגרום לאיחור במסירת התוואי לזכיין"
פועלת להכניס שותף גם ברכבת הקלה בירושלים * הסיבות: ירידה בתשואה וקושי בגיוס מימון
בתיק העיקרי מבקשת חמו אהרון מביהמ"ש להורות על ביטול זכייתה של אינג' אליהו פבר, ולהכריז על הצעתה שלה כהצעה הזוכה במכרז
40 מיליון שקל הושקעו בתשתיות * רה-ארגון התחבורה הציבורית כלל שיקום חברות האוטובוסים
המצפורים ממוקמים בעיקר ברכס הכרמל. בניית הפרויקט נמשכה שנתיים. בפרויקט הושקעו 8 מיליון שקל ע"י אנשי עסקים, שביקשו להנציח את יקיריהם באמצאות המצפורים, ואילו העירייה ומשרד התיירות השקיעו 2 מיליון שקל
לקראת פתיחתו של חוצה ישראל במלואו הודפים יוחנן אור ועופר קוטלר את כל הביקורת, ומנפנפים במבחן התוצאה: כביש איכותי תוך עמידה בלוח זמנים
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית