על פי הדו"ח, מאז הוקמה הוועדה, בראשות המשנה למנכ"ל משרד ראש הממשלה אלכס גולדנגורן, הובאו לפניה כ-100 פרויקטים תשתיתיים מתחומי הבנייה והשיכון, התחבורה, כבישים ורכבות, תשתיות ואנרגיה
במקום למתן תנועה נכנסת למטרופולין, ובעיקר תנועה חוצה, מרחיבים עורק תנועה ראשי, דבר שיביא לסתימה או להתפוצצות של העורקים האחרים
עלות ההכנה למכרז 10 מיליון דולר וסיכויי הזכייה - 25% * המתמודדות: אם המדינה לא תמצא דרך לעודד, לא נישאר בתמונה
על-פי התכנון, יסעו 4 רכבות לשעה בכל כיוון. עלות הפרויקט כ-3 מיליארד שקל. ליברמן הורה לרכבת ישראל לקצר את לוחות הזמנים להקמת הקו לירושלים, וזאת בשל החשיבות האסטרטגית בחיבור בין הבירה למרכז הארץ
אך בראש הטענות עומדת טענה אחת עיקרית. הטענה היא שהצעת החוק, המבהירה באופן הכי מפורש שאפשר כי היא באה להגביל רק פיתוחן בעתיד של קרקעות סמוכות לים שלא היו בהן מעולם זכויות בנייה, פוגעת - אכן כך - בזכות הקניין
לדברי מועצת גן יבנה, עיקרי החלופה המוצעת לא תואמו עימה, והם מהווים הפרה בוטה וברורה של הבנות והסכמות שהושגו בעבר בין המועצה לבין מע"ץ
הליך הבידוק לנוסעים היוצאים יבוצע בטרמינל בשדה התעופה באילת. אחרי הבידוק יועברו הנוסעים בהסעה מרוכזת לנמל התעופה בעובדה או אל מנחת יוטבתה, ישירות אל המטוס.
לדעתו, יש לחזור למינימום של 20 דירות בפינוי-בינוי, כפי שהמליצה ועדת רבינוביץ', ולא 50 דירות
עיריית פתח תקוה טוענת, כי קבלת הבקשה לצו מניעה של שירותי בריאות כללית תמנע באופן מוחלט את הרחבת ציר ז'בוטינסקי ואת השלמת עבודות פרויקט הרכבת הקלה באזור גוש דן
כל 47 הפרויקטים שבתקציב הם פרויקטים המשכיים; נזק רב לקבלנים
דירקטוריון הרכבת בחר כצפוי ביעקב רז למנכ"ל הרכבת, וביוסי מור למשנה למנכ"ל ולממלא מקומו
ראש עיריית חיפה, יונה יהב, החליט באחרונה לתמוך בהקמת שדה תעופה בינלאומי על שטח השדה הקיים במפרץ חיפה. לדבריו, ההחלטה מתואמת עם תנועת הירוקים, שהתנגדה עד עתה להרחבת שדה התעופה בחיפה והפיכתו לבינלאומי
היועץ המשפטי לממשלה, אליקים רובינשטיין, יתבקש להכריע בשאלה, האם להיענות לדרישת מספר תושבים במבשרת ציון, להסיט את תוואי הרכבת המתוכננת בין תל-אביב לירושלים אל מעבר לקו הירוק וליצור בכך תסבוכת תכנונית לא פשוטה
משרד התחבורה: במסגרת תנאי המכרז יופחתו תעריפי הנסיעה בכל הקווים שייצאו לתחרות ב-25%, ויבוצעו שיפורים משמעותיים במערך התחבורה
בן-הרוש גם מתריע על כך שמאות משאיות חונות מדי יום במקומות אסורים, למרות שהן מובילות חומרים מסוכנים. זאת, לדבריו, משום שהמדינה לא מקצה להם מקומות חנייה
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית