הוזמן על-ידי הפועלים ולאומי * הזכיין: תרגיל מוכר להגדלת העמלות * חשש לגורל הפרויקט
קטע 18 מחבר בין כביש ואדי ערה לכביש ואדי מילק והוא עובר באזור רמות מנשה, בין נחל עירון ונחל יוקנעם
הבדיקה תעכב בחצי שנה לפחות את הרכש: גורמים ברכבת: זאת טעות, הזמן הוא גורם קריטי
מנכ"ל דן, יהודה בר-און, פנה לאחרונה למשרד התחבורה, ראשי הערים תל- אביב, רמת גן, בני ברק, ועוד בבקשה לשתף את החברה בניסיון למצוא פתרונות תחבורתיים לתקופת המעבר, עד להפעלת הקו הראשון ברכבת הקלה
על-פי התוכנית תשקיע מוריה 260 מיליון שקל, 49% מהתקציב, בפרויקטים בתחום התחבורה הציבורית. כך למשל, תשקיע 152 מיליון שקל עבור פיתוח מסלולי תחבורה ציבורית לקו הראשון של הרכבת הקלה
המחלף ישפר את זרימת התנועה באמצעות הפרדה מפלסית ויצירת מעבר משוקע, אשר יחבר את דרך משה סנה בצפון לדרך בני אפריים בדרום-מערב
החברות הן קבוצת אשטרום, א.ארנסון, שפיר הנדסה אזרחית וימית, דניה סיבוס, סולל בונה והחברה הדנית E.Pihl&Son . העבודות במכרז כוללות ייבוש שטחים ימיים , בניית רציפים והקמת תשתיות בהיקף הנאמד ב-500 מיליון שקל
אשטרום ודראגדוס הספרדית זכו במכרז בינלאומי להקמת השלב הראשון בפרויקט נמל היובל באשדוד
שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, מוסיה ארד, קבעה אתמול (א') באופן מפורש שמע"ץ אינה רשאית לנסח מכרזי מסגרת לפיהם היא קובעת כמות עבודה ומחיר במכרז, ואחר כך חורגת מכך בפועל פעם אחר פעם
לעומת רכבות הדיזל * תוזל עלות התחזוקה, תגבר המהירות, יקטן הרעש ותהיה שליטה על פליטת גזים רעילים
קק"ל ביצעה את עבודות פריצת השטח והכשרת הכביש לחניתה. סלילת הכביש מהווה חלק מפרויקט סלילת כבישים עוקפים ונסתרים ליישובי גבול הצפון, סלילה שמבוצעת בעלות כוללת של יותר מ-135 מיליון שקל
אחד מהפרויקטים שמתכוון בר לתקצב ב-2004 הוא נתיב שלישי באיילון צפון מכפר שמריהו ועד הרצליה, פרויקט שטרם אושר בוועדות התכנון. בר מציין, כי התוכנית מתואמת עם עיריית תל אביב, ומשרד התחבורה
בניגוד לדברים, לדעת חברי ועדת המכרזים, נציגי האוצר, התחבורה, והיועצים פרטיים מע"ץ החזיקה את הפרויקט כבן ערובה במאבקה נגד השינויים המבניים
התוכנית כוללת המשך עבודות בציר איילון-דרום ואיילון-צפון ובנוסף כוללת פרויקטים חדשים כמו מחלף גלילות בעלות של 135 מיליון שקל, הקמת גשר מבצע קדש ברמת גן בעלות של כ-100 מיליון שקל, שיקוע רחוב ולנברג-שטרית, ומחלף לגרדיה
מיקום ההפגנה, בצומת נחשונים ובסמוך ליער קולה, נבחר במטרה להוכיח את הנזקים הצפויים לקטע הצפוני
חופרי השרון ביקשה להצהיר, כי הצעתה של חברת טמג"ש, שדורגה לפניה, פסולה וכי חופרי השרון היא הזוכה במכרז. עתירה של סולל בונה בנוגע לאותו מכרז נדחתה לאחרונה, דבר שגרר את משיכת עתירתה של טמג"ש
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית