הקירוי - מראשל"צ ועד הרצליה; מנכ"ל נתיבי איילון, בר: התוכנית אפשרית, מה שצריך הוא חזון
אין ספק, כי דרך ארץ מחזיקה בשטחי כביש האגרה. החברה זכתה במכרז להקמתו של כביש האגרה ולהפעלתו, היא מנהלת את פעילות הכביש, וברור כי היא מחזיקה בו
במסגרת שיתוף הפעולה בין הרשויות השכנות, ערכו נציגי עיריית אילת ומועצת אילות סיור במפעל השפכים של עיריית עקבה
משמעות ההסכם היא, כי הרכבת תקבל 20 מיליארד שקל לתקופה של 6 שנים לפיתוח תשתיות. חתימה על ההסכם תאפשר חתימה מיידית על עשרות פרויקטים, חלקם חדשים וחלקם פרויקטים בביצוע
מנכ"ל מודלים כלכליים, יעקב שיינין: "יש כאן פוטנציאל אדיר שאינו ממומש; אם היינו הולכים להשקעות, בתוך שנה היינו בעולם אחר לחלוטין"
גורמים במשרד התחבורה: עוזאני ישקול ההצעה רק אם תוצע לו רשמית ללא צורך בהתמודדות * משרד האוצר: לא היו דברים מעולם
זליכה שימש כסמנכ"ל זכיינית חוצה ישראל; עד השבוע שעבר היה מועמד לתפקיד מנכ"ל הרכבת
באירוע השנה לפתיחת הכביש דוחים הבעלים את הביקורת ומשדרים לא מעט אופטימיות
מאז תחילת גביית האגרה בינואר, נסעו בחוצה ישראל כ-500 אלף כלי רכב, ונפח התנועה היומי הממוצע גדל בהתמדה ועומד כעת על כ-35 אלף כלי רכב
סיטי פס אמורה לגייס כ-300 מיליון דולר (באירו ובשקל) במלווה לטווח קצר, והיתרה, בסך 100 מיליון דולר, בהלוואה ארוכת טווח לאורך תקופת ההפעלה - 30 שנה
המחסור בציוד יגרום להפעלת רכבות בתדירות של אחת לשעה בקווים החדשים - ת"א-בית שמש ות"א-ראשל"צ
מע"ץ סיימה את העבודות לפני שנה והייתה אמורה לפתוח אותו באוגוסט 2002. בפועל לא נחנך הכביש בשל התנגדות עיריית פתח תקווה ובשל התעכבות לא סבירה של המפקח על התעבורה שלא אישר את הפתיחה
הכביש נסלל במקביל לשדרות הגלים והוא יאפשר כניסה ויציאה מהמרינה לכביש החוף (כביש מס' 2) במסלול המוביל מצפון לדרום (מחיפה לת"א). החלטה על כך התקבלה לאחר שתושבים רבים התרעמו על עומסי התנועה הגדולים באיזור בשבתות האחרונות
עובדי מחוז הדרום של חברת החשמל ביצעו באחרונה את השלבים האחרונים בהסרתו של הקו לקראת הפעלת רשת הכבלים התת-קרקעית
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית