בימים אלו החלה המועצה לגייס סכום נוסף של 1.5 מיליון שקל בכדי להמשיך לשלב השני של השיפוץ, בו יורחבו העבודות, יוקם טרמינל נוסעים, יבוצעו עבודות גידור ועבודות נוף סביבתיות
העבודה כוללת הרחבת הכביש לדו-מסלולי, שיקום המסלול הקיים והסדרת הצמתים והצבת רמזורים. כן כוללת העבודה הצבת גדר ניו ג'רזי באי המרכזי
תחנת הרכבת במלחה היא חלק מפרויקט הרכבת המשודרגת לירושלים (חלופה S) דרך בית שמש. ההחלטה להקים תחנת רכבת במלחה ולא במתחם החאן כפי שתוכנן במקור, התקבלה כזכור בשל בקשת עיריית ירושלים
במקביל לקידום חלופת A1 * ליברמן: "אין מקום היום לבטל את הפרויקט, שהגיע לנקודת אל-חזור לאחר שהושקעו בו 60% מעלותו"
ארנסון טענה, כי זכייתה של סולל בונה היא תמוהה, וכי בדיקת הצעתה מעלה שביחס לחלק מפריטי המכרז הציעה סולל בונה מחירים בלתי סבירים בעליל
המועצה: "חוצה ישראל הוא כביש אגרה - לכן מדובר בעסק" * מנכ"ל דרך ארץ: "דרישה לא חוקית"
מדובר במכרז שמיני ואחרון שפרסמה הרכבת בעבודות להקמת קו הרכבת נתב"ג-מודיעין. עלות הקמת הקו, שאורכו 28 ק"מ, מוערכת במיליארד שקל
לא נמצא פגם בכך שהוועדה המחוזית הסתייעה ביועצים ומומחים מטעם מגישי התוכנית
קבוצת ספידן לא עברה את המיון בנימוק כי לא הוכיחה ניסיון מספק בניהולם ותחזוקתם של מכרזים בשיטת ה-BOT. הוועדה אישרה לקבוצה לשפר את הצעתה, ולאפשר לה להוכיח את ניסיונה בשבועות הקרובים. השלב השני במכרז אמור להתפרסם בסוף יוני
פרופ' פייטלסון מהאגודה הגיאוגרפית: הקו יגביר האטרקטיביות של מודיעין על חשבון ירושלים * הרכבת: האינטרסים הנדל"ניים של העירייה אינם שיקול
הרכבת צפויה לחנוך במהלך 4 2003-2005 קווים נוספים: בית שמש- תל אביב, נתב"ג- ת"א, אשקלון-ת"א ומודיעין. הרכבת מנהלת מו"מ מול יצרניות הרכבות אלסטום ובומברדיה לרכישת קרונות קטרים ב-1.4 מיליארד שקל
מדובר בערעור שהגישו 13 בעלי קרקעות, באמצעות עו"ד משה וינברג, על החלטת ביהמ"ש המחוזי שמחק את תביעתם לביטול ההפקעה על הסף
החברה להגנת הטבע ניסתה לארגן כנס תחבורה בת"א, בו התכוונה לתקוף את מדיניות חולדאי, אלא שלמרבה ההפתעה, כל המוזמנים ביטלו השתתפותם
נודע, כי נציגי משרד התחבורה ונציגי מע"ץ החרימו את השתתפותם בוועדת המכרזים, ולכן בוטלו הדיונים שתוכננו. מבחינה טכנית מסמכי המכרז מוכנים, וכיום נמצאת הוועדה לקראת סיום הכנת הסכמי הזיכיון
מקורבים להנהלת הפרויקט: "בדיעבד מתברר כי הפרויקט תוכנן למגרה, אף אחד לא התכוון לבצע אותו"
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית