מנכ"ל רכבת ישראל, יוסי שניר: "אני לא טמבל, משהו אני אצטרך לתת למינהל, אבל הנכסים צריכים להישאר ברכבת, המקסימום שאני יכול זה להתחלק איתם זה בזכויות במתחם, מעבר לזה שום דבר"
המערערים טענו, כי יש לתת פרשנות מרחיבה למונח גובל ולכן הם זכאים לפיצוי בהתאם לחוק התכנון והבנייה (סעיף 197) בגין ירידת ערך נכסיהם. מאמו דחה את טענת התובעים שביקשו להסיט את הקו הכחול ממיקומו בתוכנית המאושרת לצורך תביעת פיצויים
האם כדי לחבר כמה עשרות משפחות המתגוררות בשקף למשפחות הבודדות המתגוררות בשומריה יש לסלול כביש שישאיר חותם אכזרי בנוף?
הוויכוח המתמשך בין עיריית תל-אביב-יפו למשרד התחבורה בדרישה להקים את הרכבת כתחתית, בניגוד למגמה הקיימת בעולם של רכבות עיליות, עיכב לשנה וחצי את ההתקדמות בקו האדום, וכעת, למעשה, עצר את הקו הירוק
צודק דניאל מורגנשטרן בכתבתו ההיתולית משהו, העוסקת ב"נפלאות דרכי מע"ץ (27.4.03). זה נכון בכותרת ובמהות, אך כש"מביא" הכותב דוגמאות, כל אחת מהן (כמעט) שגויה והניתוח, עקב כך, אינו נכון, בדרך כלל
המדינה לחוצה לממש את הפרויקט, היא משתתפת בשיחות עם בנקים אחרים להסכם מימון חדש בתנאים זהים, בינתיים ללא תוצאות
בשבוע הבא אמורה ועדת האיוש לראיין את המועמדים, לאחר שיימצאו מתאימים לתפקיד בעקבות מבחנים שיעברו במכון פילת
לטענת הארגונים, הוזלת הדלקים תעודד ביתר שאת את הנסיעה בכלי רכב פרטיים, ותמנע את הרחבת השימוש בתחבורה ציבורית בשל צמצום הפער בעלויות הנסיעה. לדבריהם, בכך ייגרמו עוד זיהום אוויר, עוד תאונות דרכים ויאבדו עוד שעות עבודה בפקקי התנועה
החלטה זו ניתנה בתביעה של 5 בעלי קרקעות הנמצאים בתוך תחום התוכנית ובשוליה. מדובר בתוכנית שמקדמת מע"ץ - כביש עוקף עפולה - ממערב ומצפון. בעלי הקרקע העמידו את תביעתם על 7.2 מיליון דולר
גורמי תחבורה מעריכים, כי עשרות פרויקטים לא יושלמו, ולא יפורסמו מכרזים לפרויקטים חדשים. בישיבה פנימית דחופה שהתקיימה השבוע אמר דורסט, כי עד ספטמבר ייגמר תקציב מע"ץ
עלות ההשקעה: 70 מיליון שקל * העבודות צפויות להימשך שנתיים, והרכבת תנוע ב-2010
החולף בכביש החוף תמה: מה רע עשו שיחי השיטה הצהובה הפורחים במלוא הדרם תוך הגנה אקוסטית לדיירי שכונת רמת פולג בדרום נתניה - כי הוחלט להסתירם ע"י חומת בטון ענקית?
מצומת וולקן שבמפרץ עד לגשר חירם
שניר: "פלשו לשטח הרכבת בחוצפה, שמו שם חביות ושתילים בלי אישור, ועכשיו הם רוצים כסף"
בכיר במשרד התחבורה אמר ל"גלובס": "חשבונות ינואר לא שולמו, כיוון שהחשב הכללי באוצר לא העביר כספים בסוף 2002 במטרה לעמוד ביעד הגירעון. המימון שהועבר בתחילת 2003 לא הספיק לתשלום עבור העבודות של 2002 וגם של ינואר 2003. במשרד התחבורה אין פשוט כסף להעביר לקבלנים"
פרויקט המטרו של גוש דןהמומלצותהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עתחבורה ציבורית