באומן בר ריבנאי

משרד פרסום ישראלי בבעלות יורם באומן

כתבות אחרונות

 
שלי שמיר קינן / צילום: עידו איז'ק

שלי שמיר-קינן תמונה למנכ"לית משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

שמיר-קינן, מנשות השיווק המוערכות בישראל, מכהנת כיום כמנהלת חטיבת המשקאות בחברה המרכזית • תחליף בתפקיד את בן מוסקל, שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו

ענת ביין-לובוביץ' 15.06.2021
מאוחדת / צילום: תמר מצפי

תקציב קופת-חולים מאוחדת יוצא למכרז; משרדי הפרסום הגדולים צפויים להתמודד

תקציב הפרסום של קופת-חולים מאוחדת מטופל מאז 2016 במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • היקף התקציב: כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.06.2021
רכבת ישראל תחנה חדשה ליד הבורסה ת"א / צילום: שלומי יוסף

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של הרכבת

על התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, התמודדו גם אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גיתם BBDO, גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשכנזי ודי-סיי

ענת ביין-לובוביץ' 19.04.2021
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר

מנכ"ל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בן מוסקל פורש מתפקידו

מוסקל כיהן בתפקיד שלוש שנים ובשלב זה טרם מונה לו מחליף • עד לבחירתו של מנכ"ל חדש ינהל את המשרד יוסי לובטון לשעבר מנכ"ל המשרד ובשלוש השנים האחרונות יו"ר הקבוצה

ענת ביין-לובוביץ' 05.04.2021
מתוך הקמפיין של טיב טעם / צילום: באומן בר ריבנאי

קמפיין עם אמירה פוליטית? טיב טעם: "את השחיתות תשאירו לנו"

הרשת העלתה קמפיין המציג שורת מוצרי פרימיום שנתפסים כמושחתים מבחינה קולינארית, כשהסרטון נסגר באמירה: "שחיתות אחרת זה כבר סיפור אחר" • בן מוסקל, מנכ"ל משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי שיצר את הקמפיין: "אנחנו יודעים שיאשימו אותנו בתמיכה במפלגה כזו או אחרת, אבל אנחנו יודעים לנהל את זה"

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2021
יוסי לובטון מנכל  משרד פרסום באומן בר ריבנאי  / צילום: איל יצהר

חדשות טובות לעובדי פובליסיס: מחזירה רטרואקטיבית את קיצוצי השכר

ארתור סעדון, יו"ר הקבוצה, הודיע כי פובילסיס תחזיר רטרואקטיבית את קיצוצי השכר שספגו העובדים מחודש אפריל השנה בשל משבר הקורונה • בישראל מחזיקה פובליסיס בבעלות על משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-שמיר-סמסונוב וליאו ברנט

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2021
תמיר כהן, יו"ר שיכון ובינוי / צילום: אלון רון

אחרי 20 שנה: תקציב שיכון ובינוי עוזב את באומן בר ריבנאי

התקציב עובר למשרד פליקס ארג'נטרו, שטיפל במערכות הבחירות האחרונות בתקציב הדיגיטל של הליכוד • התקציב של שיכון ובינוי מוערך בכ-3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.08.2020
בן מוסקל, יגאל ברקת / צילומים: איל יצהר, שלומי יוסף

יהושע ובאומן זכו במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ירושלים

למרות הביקורת הנוקבת על תנאי המכרז, לפחות חמישה משרדי פרסום התמודדו על התקציב שעומד על 8-12 מיליון שקל

18.02.2020
קק"ל / צילום: יחצ

בדרך לבית משפט? באומן דורשים לבטל זכיית אדלר חומסקי במכרז קק"ל

באומן-בר-ריבנאי התמודד מול אדלר-חומסקי בשלב הגמר של מכרז הפרסום של קרן קיימת לישראל, ונפסל בשל מה שהגדירו בקק"ל כ"טעות חריגה מהוראות המכרז" • כעת בבאומן מבקשים שימוע בעל-פה לפני הכרזה על הזוכה

ענת ביין-לובוביץ' 29.12.2019
רועי כפרי / צילום: יח"צ
אדלר חומסקי | לפני כולם

שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו

שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית

ענת ביין-לובוביץ' 08.07.2019
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ

אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?

סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.04.2019
ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, צילום: שלומי יוסף

אחרי 25 שנה: יוניליוור מתייעלת ונפרדת מבאומן בר ריבנאי

כחלק ממדיניות התייעלות בינלאומית תקציב הפרסום ירוכז במקאן ת"א ובגרייט דיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
אדלר חומסקי | פרשנות

הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך

אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי

אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי

שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2019
עידן רגב / צילום: יחצ

עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD

הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'

דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל

שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018

   123456789101112131415   

   נמצאו 232 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15

צרו איתנו קשר *5988