עמוד הבית > חברות > באומן בר ריבנאי

באומן בר ריבנאי בחדשות

סוכן חדשות
 
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
יוסי לובטון מתמנה למנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל
יורם באומן יהפוך לנשיא הקבוצה ויישאר לפחות לעוד 3 שנים ● בן מוסקל יכהן כמנכ"ל באומן-בר-ריבנאי
  
 
דורון מדלי / צילום: יוסי כהן
דורון מדלי מתגייס לטובת מאבק הקהילה הגאה
הפזמונאי הישראלי המזוהה עם להיטים ישראלים רבים, לרבות "toy" של נטע ברזילי, החליט לפעול בדרך יצירתית לטובת מאבק קהילת הלהט"ב לשוויון זכויות
  
 
מחאת הלהט"בים / עדי ניב יגודה
ככה יוצרים מחאה: מאחורי הקלעים של מחאת הלהט"בים
היסודות לשביתת הלהט"בים, שהגיעה לשיאה היום ברחבי הארץ, ניטעו לפני כמעט שנה ● משרדי פרסום הוכנסו לסוד העניין, יועצי תקשורת ועיתונאים פעלו להפעיל לחץ על חברות במשק, "לעתים גם איימו" ● בדרך עמדו בעיות פנימיות - תתי-ארגונים של הקהילה שלא מדברים בשפה אחת ומורכבים מאג'נדות שונות
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי
התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א
  
 
Yellow /  צילום: יחצ
Yellow משיקה אפליקציית ארנק דיגיטלי באמצעות חברת מינט
לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות ● את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס
  
 
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן
פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי
הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
משרד LEAD במו"מ על תקציב הפרסום של טיב טעם
היקף תקציב הפרסום של טיב טעם מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה ● בין הצדדים קיימים עדיין פערים סביב היקפי העבודה והתשלום עליהם ● נציגי טיב טעם נפגשו גם עם באומן-בר-ריבנאי, אך המגעים לא צלחו
  
 
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
פייסבוק ישראל ובאומן-בר-ריבנאי חוברים לפיילוט משותף
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי חבר לפייסבוק ישראל כחלק מפיילוט המקרב בין חברות מבוססות אי-קומרס ועולם הפרסום המסורתי
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג
  
 
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
שוויון בין אדלר-חומסקי לבאומן-בר בתחרות קקטוס הזהב 2017
לשני המשרדים אותו ניקוד (39 נקודות) אך התפלגות זכיות שונה: לאדלר יותר פרסי זהב וכסף, לבאומן יותר ארד ■ גיתם במקום השלישי ■ ליאו ברנט רשם זכיות נאות והגיע למקום הרביעי
  
 
 נוקיה - לומיה 735 / צילום: יחצ
באומן-בר-ריבנאי יטפל בהשקה המחודשת של נוקיה
יוסי לובטון: "אין ספק שהתגובות הנלהבות בהן התקבל המותג בהשקה המחודשת בכנס המובייל בברצלונה הן התחלה של חזרת המותג לקדמת הבמה בעולם ובשוק הסמארטפונים הישראלי"
  
 
יוסי לובטון / צילום: תמר מצפי
קקטוס הזהב: באומן-בר-ריבנאי מוביל במספר המועמדויות
באומן מוביל עם 34 עבודות, אחריו אדלר-חומסקי עם 28 ■ למרות שמקאן וראובני-פרידן לא הגישו עבודות, התחרות נותרה ברובה מגרש המשחקים של המשרדים הגדולים
  
 
גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר
פרטנר עוזבת את באומן ומרכזת תקציב הפרסום בגליקמן

ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה

  
 
צחי גראד בפרסומת לג'וי / צילום מסך
ספלנדיד יחליף את מעדן ג'וי של שטראוס; באומן יטפל בהשקה
הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי
  
 
קופי שוט של עלית / צילום מסך
משרד גפן טים יטפל בחלק מהפרסום והדיגיטל של שטראוס
המשרד, שמקבל לראשונה דריסת רגל בתקציב שטראוס, יעבוד לצד באומן בר ריבנאי שמטפל במותג
  
 
שוקו יטבתה / צילום: יח"צ
בעקבות משבר y&r: תקציב יטבתה עובר לבאומן-בר-ריבנאי
תקציב הפרסום של יטבתה מוערך בכ-10 מיליון שקל ■ y&r ימשיך לטפל בחטיבת המלוחים של שטראוס
  
 

   1234567891011121314    >

   נמצאו 214 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14