מותגים

כתבות אחרונות

 
פרויקט הארון החברתי של קניוני עזריאלי / צילום: ערן לם

לקחי המלחמה: אפשר לבסס אמון, הערכה והעדפה למותג גם בעת משבר

תקציב הפרסום בישראל לשנת 2024 מוערך בכ-5 מיליארד שקל. אם כל מותג ישקיע עשירית מהתקציב שלו במהלך עם אימפקט חברתי, יהיה קשה להתעלם מההשפעה החיובית על ישראל - ובאותה מידה, מהתרומה לתפיסת המותג • הנה חמש דוגמאות כיצד ניתן לעשות זאת

נועה אוני 01.10.2024
הארלי מוכרת פחות ממחצית מכמות האופנועים שמכרה בשיא / צילום: Reuters, Matthias Rietschel

המותג הארלי דיווידסון ימשיך הלאה או ימות עם הרוכבים הזקנים

המותג האמריקאי האגדי מתמקד באופנועים יוקרתיים, אבל יש האומרים כי הוא אינו מטפח את הדור הבא של הקונים • 'כשאתה מתבגר, אתה מבין שזה דבר ממש מגניב'

The Wall Street Journal 09.08.2024
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
ג'ייקוב בנבונן / צילום: ג'ייק גרין

השיעור שמומחה המיתוג הבינלאומי לא ישכח מהעבודה עם יוטיוב

ג'ייקוב בנבונן אחראי לכמה ממהלכי המיתוג הבולטים בעולם, אבל כשגוגל פסלו מיתוג שהכין ליוטיוב רק בגלל שלא התייעץ עם הבכירים "הנכונים", הוא גילה שיצירתיות לא מספיקה • "זה לימד אותי שכדי להצליח אני צריך להבין בשני דברים: כוח ופוליטיקה"

גלית חתן 07.04.2024
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024
יוצר התוכן משה כורסיה. ''אותה שפה, רק במילואים'' / צילום: צילום מסך מטיקטוק

התחזית ל־2024: טיקטוק יהפוך לזירת מסחר, ומעסיקים יהפכו עובדים למשפיענים

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מתמודדים מותגים עם שאלות על התנהלות נכונה ברשתות החברתיות, עבודה עם יוצרי תוכן ובניית התקציב השיווקי • לי מלאך, בעלת סוכנות הסושיאל לימה, מציעה להם כללי עשה ואל תעשה, ומשרטטת את המגמות שיובילו בשנה הקרובה

גלית חתן 28.12.2023
הוריקן הארווי / צילום: יוטיוב

השיעור שמותגים יכולים ללמוד מאפל, גוגל ופורד על התנהלות בזמן אסון

מציאות מעורערת, הנחות יסוד מאיימות ומשאבים מידלדלים הם מנת חלקם של מותגים רבים בזמן מלחמה • הפתרון מתחיל בחיבור יצירתי בין הצעות הערך הקיימות למצב המנטלי של הצרכנים, וממשיך בתרגום מיידי לשטח

אלון ויינפרס ועטרה בילר 13.11.2023
רגע אמת שיווקי: מה לעשות ומה לא לעשות בזמן מלחמה / איור: גיל ג'יבלי

לסובב את גלגלי המשק: הפתרונות של מנהלי השיווק לפעילות בזמן מלחמה

אחרי השבועות הראשונים של ההלם והכאב בעקבות התקפת הטרור הרצחנית, הכלכלה חוזרת לעצמה לאט־לאט, אך בחברות הגדולות עדיין לא בטוחים כיצד נכון להתנהל • סמנכ"לי השיווק מדברים על תחושת התגייסות, רגע אמת וחיבור לצרכים העולים מהשטח • כתבה שנייה בסדרה

שירה ספיר 01.11.2023
הדילמה של מנהלי השיווק / איור: גיל ג'יבלי

הדילמה של מנהלי השיווק: איך נכון לקדם מותגים בזמן מלחמה

המציאות הנוכחית מייצרת סדרי עדיפויות חדשים במשק, וגם בענף השיווק נדרשים לערוך התאמות ולהציב במרכז ערכים שונים • מהם המהלכים שכדאי לקדם כעת, איך לשמור על רגישות לרצונות הצרכנים, ואיך להגדיל מכירות בלי להיתפס בציניות • כתבה ראשונה בסדרה

שירה ספיר 31.10.2023
עמדה של נסקפה טייסטרס צ'ויס לתורמי דם במד''א / צילום: נועה אוני

העוצמה של הקהילה העסקית: כך מותגים יכולים להתגייס לעשייה

המלחמה באוקראינה סיפקה שורה של דוגמאות שבהן מותגים סייעו לאספקת ציוד חיוני, לתפקוד החברה האזרחית, בניית פלטפורמות טכנולוגיות והעלאת המורל הלאומי • חלק מהמותגים הישראלים כבר פועלים בצורה דומה, אחרים מוזמנים להצטרף

נועה אוני וטל חן 24.10.2023
קייט האדסון וחנות של המותג פבלטיקס שבבעלותה / צילומים: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב, Jordan Strauss/Invision/AP

מותג משלך: כך זינק חלקם של המפורסמים בשוק המכירות הקמעונאיות

לפי מחקר של ענקית הנדל"ן הגלובלית JLL, בשנים האחרונות הוקמו בארה"ב עשרות מותגים חדשים ע"י מפורסמים, רובם שחקנים ומוזיקאים • רק מעטים מגיעים לשלב החנויות הפיזיות, בעוד רובם "נתקעים" בשלב אתר האיקומרס או שיתופי־פעולה - כפי שקורה בארץ

גלית חתן 05.09.2023
קמפיין מקדונלד'ס שבו הוצמדו מצלמות לכובעי השליחים / צילום מסך מיוטיוב

ההזדמנויות שמותגים מחמיצים: מהתור הארוך ועד הכובע של השליח

לצד ערוצי המדיה המסורתיים והדיגיטליים, יש עוד הרבה נקודות מגע שניתן למנף ולספר באמצעותן את סיפור המותג • ניצול נכון שלהן בונה את האמון עם הצרכנים, מגדיל את כוונות הקנייה ואת הנכונות לשלם יותר, ובסופו של יום - משפר את הרווחיות

אלון וינפרס 01.08.2023
מתי תדמית שחצנית לא משתלמת למותג / צילום: Shutterstock

"אתם לא שווים": האם למותגים משתלם לאמץ מסרים שחצניים?

מחקר מצא: מותגים עם מסרים שחצניים נתפסים אטרקטיביים בעיני אנשים בעלי ערך עצמי גבוה, ומוכרים פחות לבעלי ביטחון עצמי ירוד • מה יכולים לעשות אנשי השיווק כדי למשוך אותם בכל זאת? • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

ד"ר נירה מוניצ'ור ופרופ' יעל שטיינהרט 25.07.2023
יהונתן בגס, סמנכ''ל שיווק, יפעת בקרת פרסום / צילום: שלומי יוסף

יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק ביפעת: "המשפיענים הם מעצמה"

בחברת יפעת פיתחו את מדד ה-MIV למדידת האפקטיביות של משפיענים, אשר מסייע למותגים לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלהם • בכנס MAD של גלובס שיתף יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בחברת יפעת, שגם בנקים, חברות תעופה ומשרדי ממשלה כבר עמוק בזירה הזו, ולא רחוק היום שגם הפוליטיקאים יצטרפו

גלית חתן 19.07.2023
מסקנות המדד

אוהבים מותגים, ועדיף שיהיו בינלאומיים

תרגמנו את ההעדפות הצרכניות של 3,500 נשאלי הסקר שלנו ל־7 תובנות מסכמות, ובהן: הישראלים אוהבים מותגים בינלאומיים אבל לא ממהרים לאמץ מותגים חדשים. מעריכים נוסטלגיה, ביקורתיים כלפי הבנקים, וגם: מתי מותג העל מדורג נמוך ממותגי המשנה שלו?

בר לביא 19.07.2023
במבה שזורה בחיי הישראלים / צילום: Shutterstock, defotoberg

הבמבה של אסם עקפה את המותג הבינלאומי וכבשה את המקום הראשון במדד המותגים

דווקא בשנה שאופיינה בגל התייקרויות, במהלכה נכתבו מילים רבות על ירידה בנאמנות הצרכנית, במבה של אסם היא המותג הישראלי הראשון שכובש את פסגת המדד • כיצד הצליחה הבמבה לעקוף מותגי ענק כמו קוקה־קולה וגוגל, ומה הופך אותה לכה מיוחדת?

שירה ספיר 19.07.2023

   123456789101112131415   

   נמצאו 232 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15