מותגים

כתבות אחרונות

 
הדרכים החדשות לגרום לצרכנים להכיר מותג / צילום: Gemini

היום שבו הצרכנים הפסיקו לחפש תשובות, והתחילו לשאול שאלות

בעידן שבו גולשים מבקשים תשובות מכלי AI יותר משהם מחפשים בגוגל, מותגים חייבים לעבור שינוי תפיסתי • במקום להתעסק בעצמם, עליהם להתמקד במה שהלקוח רוצה לשאול

מידן צויבל 09.09.2025
חגית אדלר, מנכ''לית מטרנה / צילום: שלומי יוסף

המשקה תוצרת בית מארה"ב שהפך לאקזיט של 2 מיליארד דולר

יזמית אמריקאית חיפשה פתרון לבעיית עיכול, אז היא יצרה את Poppi - סודה פרה־ביוטית שהפכה ללהיט • חגית אדלר, מנכ"לית מטרנה, על מותג הסודה שזיהה הזדמנות דווקא בצעירים • מדד המותגים 2025

חגית אדלר 01.08.2025
סת גודין / צילום: Brian Bloom

גורו השיווק מודה: "הצלחתי בלי להיות בפייסבוק, באינסטגרם או בטוויטר. אני לא מוכן לעבוד בשבילן"

אחת הטעויות של מנהלי שיווק היא שהם מנסים לרצות את הבוסים שלהם במקום את הלקוחות - כך אומר מומחה השיווק הגלובלי סת גודין, שכתב מעל 20 רבי-מכר ונכנס להיכל התהילה של ארגון השיווק האמריקאי • עם צאת ספרו "זוהי אסטרטגיה", הוא מסביר בראיון למדד המותגים של גלובס מדוע התנתק מהרשתות החברתיות, ולמה לא צריך לשלם למשפיענים

גלית חתן 29.07.2025
אבי לאופר / צילום: באדיבות פלג אלקלעי

"להיות מותג ישראלי זה להבין את האחריות ואת השותפות עם הקהילה"

אבי לאופר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בשטראוס, מתאר את סביבת העבודה בחברה בעת חירום ואומר שלהיות מותג ישראלי, בטח בשעות משבר, זה להבין את האחריות ואת השותפות עם הקהילה • עוד הוא מציין כי כמותג ישראלי, זוהי המחויבות של החברה להוביל את ההשקעות בתעשייה הישראלית, ביצירת מקומות העבודה ובעיקר בפריפריה

אבי לאופר 28.07.2025
אלונה בר און בכנס MAD / צילום: תמר מצפי

אלונה בר און: "גלובס רוצה להיות המקום שעליו אפשר לסמוך גם בזמנים קשים ומפלגים"

מו"ל גלובס אלונה בר און פתחה את כנס MAD של גלובס, במרכזו עמדה תפיסת המותג הישראלי בתוך המציאות המורכבת • "מד עוסק בקשר בין מותג וזהות, ושיווק ושייכות. מדד המותגים לא מודד רק נתונים, הוא מודד ערכים רגשיים - אמון, ביטחון, נאמנות, אהבה"

אורן דורי 27.07.2025
יהונתן בגס, מנהל המחקר בקבוצת יפעת, בכנס MAD 2025 / צילום: תמר מצפי

מנהל המחקר בקבוצת יפעת: "ערך הישראליות יגן על המותג בעת משבר"

לראשונה במדד המותגים של גלובס, נבחרו 20 המותגים שמובילים בערך הישראליות • יהונתן בגס, מנהל המחקר בקבוצת יפעת, הסביר בכנס MAD של גלובס כיצד התנהל הליך הבחירה

אסף זגריזק 27.07.2025
נדב חנין, סמנכ''ל השיווק של אל על, וכתבת גלובס אלה לוי-וינריב / צילום: תמר מצפי

"עדיף להיות מותג שמעורר רגש, לטוב ולרע, מאשר מותג שהצרכנים אדישים אליו"

נדב חנין, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על, הסביר במסגרת כנס MAD של גלובס כיצד תועדפו המחולצים שהיו תקועים בחו"ל כאשר השמיים נסגרו במלחמה עם איראן, על השינוי באסטרטגיית השיווק במציאות של מלחמה, ועל מה התלונן מנכ"ל בכיר ומוכר במשק?

גלי וינרב 27.07.2025
פאנל להיות מותג בישראל / צילום: שלומי יוסף

בין עסקת חטופים ל"הותר לפרסום": החשיבה מאחורי הקמפיינים ואלו שנגנזים

בפאנל שהתקיים בכנס MAD של גלובס בנושא "להיות מותג בישראל" השתתפו ירון טיקטין מחברת כאל, אבי לאופר משטראוס, טלי פולג מבזק ודודי בלסר ממקורות • הפאנל דן בשאלה כיצד משפיעה המלחמה על הפעילות השיווקית והפרסומית של מותגים

שירה ספיר 27.07.2025
כנס מדד המותגים 2025 / צילום: פאנל בין שייכות למיצוב

"המוניטין של החברה חשוב לא פחות מכל סוג אחר של הון שיש לה"

מיתוג מעסיק מוזיל את עלויות גיוס העובדים ומאפשר לגייס עובדים טובים יותר - כך נטען בפאנל מיוחד בכנס MAD של גלובס • אימי עירון: "כל מנהל הוא בסופו של דבר מגייס, היו אתם פרסונה מעוררת השראה שאנשים רוצים לבוא לעבוד איתה" • קנטרביץ: "בכל מהלך שעושים, השאלה היא איזה ערך אמיתי הוא מביא לעובדים"

גלי וינרב 27.07.2025
רועי כץ, מנהל מותג WIZ / צילום: שלומי יוסף

מנהל מותג Wiz: "כדי להשפיע חייבים לשבור כמה כללים בדרך"

רועי כץ, מנהל מותג Wiz, סיפר בכנס MAD של גלובס כיצד החברה ערערה על הקונספציות המקובלות בשוק אבטחת הענן • "בשוק האבטחה כולם מדברים בשפה של פחד, אבל הפחד לא תמיד יוצר את הפעולה הרצויה"

אורן דורי 27.07.2025
יגאל ברקת / צילום: שלומי יוסף

יגאל ברקת: "בנק הפועלים מגדיר מחדש מה זו בנקאות יוזמת"

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, הסביר בכנס MAD של גלובס כי המותגים כיום מבינים שעליהם להיות אקטיביים יותר במערכת היחסים עם הצרכן – לא רק להיות אחד מהמוצרים שהוא צורך, אלא להיות מוצר שהצרכן סומך עליו שיכוון אותו להתנהלות נכונה יותר

שירה ספיר 27.07.2025
טראמפ בסניף מקדונלד'ס בפנסילבניה / צילום: מסך מתוך יוטיוב

למה המותגים הגדולים חוששים לקחת צד בבחירות לנשיאות ארה"ב

בעוד אמנים ואנשי עסקים נוקטים עמדות פוליטיות, מותגים מסחריים חוששים מזיהוי שיוביל לפגיעה במכירות • זה מה שעומד מאחורי התגובה של מקדונלד'ס לביקור של טראמפ, המכירות של טסלה בעקבות האמירות של אילון מאסק והשימוש במשפיענים גם הפעם

שירה ספיר וגלית חתן 03.11.2024
פרויקט הארון החברתי של קניוני עזריאלי / צילום: ערן לם

לקחי המלחמה: אפשר לבסס אמון, הערכה והעדפה למותג גם בעת משבר

תקציב הפרסום בישראל לשנת 2024 מוערך בכ-5 מיליארד שקל. אם כל מותג ישקיע עשירית מהתקציב שלו במהלך עם אימפקט חברתי, יהיה קשה להתעלם מההשפעה החיובית על ישראל - ובאותה מידה, מהתרומה לתפיסת המותג • הנה חמש דוגמאות כיצד ניתן לעשות זאת

נועה אוני 01.10.2024
הארלי מוכרת פחות ממחצית מכמות האופנועים שמכרה בשיא / צילום: Reuters, Matthias Rietschel

המותג הארלי דיווידסון ימשיך הלאה או ימות עם הרוכבים הזקנים

המותג האמריקאי האגדי מתמקד באופנועים יוקרתיים, אבל יש האומרים כי הוא אינו מטפח את הדור הבא של הקונים • 'כשאתה מתבגר, אתה מבין שזה דבר ממש מגניב'

The Wall Street Journal 09.08.2024
סרטון מותאם אישית של חברת כלל / צילום: צילום מסך מיוטיוב

הפספוס של המותגים: הצרכנים מעוניינים בסרטוני וידאו אישיים, אך מעטים שולחים

בשוק קיימים כיום עשרות כלי בינה מלאכותית יוצרת, אבל חברות רבות עדיין לא משכילות לנצל אותם כדי להפוך את הקשר עם הצרכנים לאישי ואפקטיבי יותר • איך מתאימים את אורך הסרטון למסר הרצוי, כיצד כדאי לשגר אותו ללקוח ובאיזו תדירות

שירה ספיר 07.08.2024
ג'ייקוב בנבונן / צילום: ג'ייק גרין

השיעור שמומחה המיתוג הבינלאומי לא ישכח מהעבודה עם יוטיוב

ג'ייקוב בנבונן אחראי לכמה ממהלכי המיתוג הבולטים בעולם, אבל כשגוגל פסלו מיתוג שהכין ליוטיוב רק בגלל שלא התייעץ עם הבכירים "הנכונים", הוא גילה שיצירתיות לא מספיקה • "זה לימד אותי שכדי להצליח אני צריך להבין בשני דברים: כוח ופוליטיקה"

גלית חתן 07.04.2024

   123456789101112131415   

   נמצאו 244 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 16