דוח אמון
2019

מותגים בחדשות

סוכן חדשות
 
בודהה. אמונה היא עניין חברתי / צילום: שאטרסטוק
להאמין, להתפלל, לצרוך: דת המותגים עדיין רלוונטית מתמיד
למרות משבר האמונה בעשור האחרון, למותגים עדיין יש כוח שמשיק לסממנים דתיים, והם רלוונטיים יותר מאי־פעם
  
 
סירי. חוסר גבולות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
כפירת מלאי: איך השפע חיסל את דת המותגים סופית?
אולי קשה להאמין בכך, אבל הימים שבהם המותגים היו דת חלפו מן העולם, ולא נראה שצפוי להם קאמבק • למה? שפע! הסיפור של ההיצע האינסופי הוא הטרגדיה של המותגים
  
 
סמנכ"לי שיווק בוחרים את המותגים עם הנאמנים האדוקים ביותר / אילוסטרציה: ורד שדמי שלמה, גלובס
מהארלי דיווידסון עד האירוויזיון: מי הם המותגים עם קהל הנאמנים האדוק ביותר
מה קורה כשהערצה למותג שוברת שיאים ומוסכמות? סמנכ"לי שיווק ישראלים החברים באיגוד השיווק בחרו עבור "גלובס" את המותגים שהנאמנות אליהם הגיעה לרמה של פנאטיות דתית
  
 
מרטין לינדסטרום / צילום: יח"צ
גורו השיווק הבינלאומי מרטין לינדסטרום: "הקונספט של מותגים גלובליים מת"
מרטין לינדסטרום התחיל לייעץ לחברת לגו כבר בגיל 12, ומאז הספיק לעבוד עם וולט דיסני, אמריקן אקספרס ומיקרוסופט - ולהפוך לגורו עולמי בתחום השיווק • בראיון מיוחד הוא מציע לתאגידי הענק להתכונן למלחמה • "הישראלים יודעים יותר מכולם איך זה מרגיש לחיות בחברה שניזונה מפחד. זה המקום שהעולם הולך אליו"
  
 
קמפיין Planet or Plastic של נשיונל ג'אוגרפיק / צילום: צילום מסך
המותג מחפש משמעות: כשהצרכנים מצפים לאקטיביזם חברתי
האקטיביזם החברתי של המותגים מתחזק: ציפיות הצרכנים למעורבות חברתית של מותגים רק גדלו, ומותגים נוספים מתעוררים ומחפשים את הייעוד המיטיב שלהם • התמקדות בערכי הצרכן במקום בערכי המותג יכולה להביא ליצירתיות ולהצלחה עסקית – אבל רק אם מקפידים לשמור על אותנטיות
  
 
בנימין נתניהו / צילום: רויטרס
אחד אלוהינו: מה הופך את בנימין נתניהו למותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
יותר מבן־גוריון ויותר מקוקה־קולה - אי־אפשר להישאר אדיש למותג שנקרא בנימין נתניהו • איך מתמודדים ב"ארץ נהדרת" עם האיש שתוקף את התקשורת, מה חושבת "רונית הביביסטית", ומה הקשר בין ראש הממשלה לבין מרילין מונרו • סוד הקסם מאחורי המותג הפוליטי הכי מצליח בישראל
  
 
המנכ"לים בוחרים את מותג השנה / צילום: שאטרסטוק
מוונדר וומן עד ביונד מיט: המנכ"לים הבכירים במשק בוחרים את מותגי השנה שלהם
41 מנכ"לים ומנכ"ליות מהחברות המובילות במשק הישראלי כותבים על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים • מי בחר בנטע ברזילי, מי בליווי'ס - ומי מתרשם במיוחד מהמהלכים של וולמארט ובסט ביי
  
 
איילת שקד, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי
שבת מאוחדת: הפודקאסטים המומלצים לסוף השבוע
השבוע התבשרנו שמפלגות השמאל התאחדו לרשימה אחת, ושבימין רוצים גם לחוות את טעם האיחוד • לכבוד שבת המלכה, אנו מזמינים אתכם ובני ביתכם להתאחד סביב הסמארטפון ולהינות מפודקאסטים משובחים מבית "גלובס" • פודקאסט לשבת • האזינו
  
 
בנימין ושרה נתניהו בנאום הניצחון בבחירות / צילום: שלומי יוסף
המשנה למנכ"ל מקאן: "הליכוד הוא מותג מדהים. בשמאל עדיין ציניים למותגים"
נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD
  
 
המותג האופנה לולו למון. למלא ואקום רגשי / צילום: שאטרסטוק
חופש הפולחן: מותגי הקאלט שיוצרים חוויה דתית לצרכנים
מה משותף למותג צידניות ולמותג בגדי יוגה? שניהם מותגי קאלט שחולקים אותה מערכת הפעלה בעלת שבעה מרכיבים - מאתוס, דרך בדלנות ועד טקסים • התוצאה היא חוויה רגשית כמעט דתית • המוצרים עצמם הם לפעמים רק בונוס נחמד
  
 
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס
"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"
כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"
  
 
מרטין לינדסטרום / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס
"אתה צריך להרגיש את פעימות הלב של הצרכן. זו המשמעות של המותג"
כך אמר מרטין לינדסטרום, גורו השיווק והמיתוג הבינלאומי, שהיה הדובר המרכזי בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • "אנחנו לא מבלים מספיק זמן בשיחות עם הצרכנים שלנו" • "המותגים צריכים לשנות כיוון, ויש להם את כל הכלים לעשות את זה"
  
 
אלונה בראון / צילום: איל יצהר
אלונה בר און: "אמון ואמונה הם מושגים כלכליים, 'רציונליים'"
כך אמרה יו"רית "גלובס" בוועידת MAD 2019 • "צריך לעשות עבודה רבה, סיזיפית, לעבור על כל הממשקים של המותג ולראות שהם מתאימים למילה אמון. אנחנו עוברים את התהליך הזה ב'גלובס' כבר שנתיים ומחפשים כל הזמן שותפים לדרך"
  
 
פאנל ריטואלים בצריכת מותגים / MAD 2019 / צילום: איל יצהר, גלובס
אסף אזולאי: "היום הצרכן הוא האלוהים. הוא זה שמנהל את השיח"
תפיסות של מותגים סביב סוגיות של אמון ואמונה עלו לדיון בפאנל "הריטואלים בצריכת מותגים" בוועידת MAD 2019 של "גלובס" • אסף אזולאי, בנק הפועלים: "יש אקסיומות נטענות מראש לגבי הבנקים שמאד קשה לשנות" • מיכל רייספלד, הרשות לחדשנות: "כיום ההייטק הוא רק 8% מכוח העבודה בישראל" • גיא לרר, "הצינור": "המיתוג יידבק למוצר שקיים"
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11