סיקור תקשורתי

כתבות אחרונות

 

שבוע לפני הבחירות: אהוד ברק מוביל בחשיפה התקשורתית

יפעת מחקרי מדיה: ברק מוביל בסיקור בהקשר לתחום הביטחון, נתניהו מתבסס בתחום הכלכלי, ולבני היא הבולטת ביותר בהתבטאויות בתחום תהליך השלום

יעל גאוני 04.02.2009

סיקור המשבר: 57% מהכותרות בעיתונות על ערוץ 10 היו שליליות

המשבר סביב ערוץ 10 זכה בשבועיים האחרונים ל-56 כותרות וכותרות משנה, מתוכן כ-57% כותרות שליליות מובהקות בשווי כספי מצטבר של כ-863 אלף שקל - כך עולה מניתוח של חברת יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס"

יעל גאוני 02.02.2009

   2345678910111213141516   

   נמצאו 242 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 16

צרו איתנו קשר *5988