פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
מרגוט רובי וריאן גוסלינג בסצנה מתוך הסרט / צילום: Associated Press, Warner Bros. Pictures

אחוזה ב־Airbnb וקולקציות בגדים: מה עומד מאחורי קמפיין השיווק האגרסיבי של הסרט ברבי

יותר משנה לפני שהסרט החדש על הבובה המפורסמת יצא לאקרנים, החל אחד הקמפיינים הנוצצים שהוליווד ראתה: מעשרות שיתופי־פעולה עם מותגי אופנה וקוסמטיקה, דרך קולקציית בגדים וירטואלית ועד לאחוזה להשכרה בדמות "בית החלומות" הוורוד מהסרט • ולטירוף השיווקי הזה יש סיבה טובה, בחברה של ברבי, מטאל, מקווים שהסרט החדש יציל את המותג הדועך

עדי טננבאום 22.07.2023
אפליקציית Waze / צילום: Shutterstock
WAZE (ווייז) | בלעדי

גוגל הורידה את העסקים מהמפה של ווייז וגרמה למפרסמים הפסדי ענק

מערך המודעות באפליקציית ווייז היה מוצר פרסום אידאלי עבור עסקים "על הדרך", עד שביוני הודיעה חברת־האם גוגל על ביטולו • המהלך עורר זעם בקרב המפרסמים, שפניותיהם נענו בשתיקה

אסף גלעד 19.07.2023
גוגל / צילום: Shutterstock

דיווח: מחקר חדש מראה כי גוגל הפרה את הכללים של עצמה ורימתה מפרסמים

"וול סטריט ג'ורנל" מצטט מחקר חדש של Adalytics, שמעלה שאלות לגבי השקיפות של ענקית הטכנולוגיה גוגל בתחום עסקי הפרסום המקוונים

נבו טרבלסי 28.06.2023
דיוויד קוסטמן / צילום: נועם גלאי

אאוטבריין משיקה פלטפורמת פרסום חדשה מבוססת AI

אאוטבריין השיקה בפסטיבל הפרסום בקאן את Onyx - פלטפורמה שעושה שימוש ביכולות ה-AI של החברה כדי לפרסם מודעות מותאמות אישית • דיוויד קוסטמן, מנכ"ל משותף: "אנו עובדים על ההשקה הזו שנה וחצי, אפילו רכשנו חברה שוויצרית כחלק מהמהלך"

שירי חביב-ולדהורן 21.06.2023
דרור גנות וכפיר נח, מייסדי ADIO / צילום: נדב הולצמן

מאחורי הקלעים של הפרסומות בפודקאסטים ובספוטיפיי

כ־55% מהישראלים מאזינים לפודקאסטים, לספוטיפיי ולרדיו דיגיטלי, נתון שמוביל יותר ויותר מותגים להגדיל את ההשקעה הפרסומית בתחום • דרור גנות, מייסד משותף של חברת המדיה ADIO, מסביר איך מייצרים חבילת פרסום מותאם אישית, ומה לא כדאי לעשות בפודקאסט שיווקי

גלית חתן 23.05.2023
דשבורד המשפיענים של יומנז / צילום: יח''צ

עוברים לעולם של ביצועים מדידים: כך השתנה הפוקוס של ענף המשפיענים

שוק המשפיענים הגלובלי גדל בהתמדה ונאמד השנה ב־21 מיליארד דולר, אבל לא מעט מותגים מתלוננים על המחיר שלא מצדיק את עצמו • שתי שחקניות ישראליות שפועלות גם בעולם, לידרס ו־Humanz, משיקות כעת שני מהלכים שנועדו להגדיל את הוודאות ואת השקיפות בענף

גלית חתן 18.05.2023
מלון רפאל האוס / צילום: אורי אקרמן

בהשקעה של 20 מיליון שקל: הבית שהקים הברון רוטשילד הופך למלון

היזם יועד סרוסי השקיע 20 מיליון שקל במלון "רפאל האוס", שנפתח השבוע בראשון לציון • המלון שוכן במבנה שהקים הברון רוטשילד בסוף המאה ה־19 • אירועים ומינויים

יובל ניסני וגלית חתן 10.05.2023
ערן ניזרי ויונתן עראמי, מייסדי לידרס / צילום: באדיבות לידרס

סוכנות הדיגיטל לידרס משיקה מערכת AI לזיהוי משפיענים ברחבי העולם

מדובר במערכת המזהה משפיענים באינסטגרם, בטיקטוק, יוטיוב, טוויץ' ובטוויטר; מנתחת את קהל העוקבים שלהם, את תחומי העניין, דמוגרפיה ופסיכוגרפיה; ומדרגת את המשפיענים לפי כמות המכירות שייצרו

גלית חתן 23.04.2023
חנה רדו והיבה עסילה / צילום: באדיבות קבוצת19

סוכנות דיגיטל חדשה תוקם במזרח ירושלים

חנה רדו מקימה סוכנות שתעניק שירותי עיצוב ושיווק דיגיטלי, פיתוח אתרים, הטמעת סיילספורס והטמעת תוכנות ניהול לקוחות בערבית • לפי רדו, הסוכנות תענה על האתגר התרבותי והשפתי עמו מתמודדים עסקים שמעוניינים להתרחב ולפעול גם בחברה הערבית • אירועים ומינויים

גלית חתן 23.03.2023
עופר דרוקר, מנכ''ל טרמור / צילום: ענבל מרמרי

דיווח באתר SKY הקפיץ את מניית הפרסום הדיגיטלי טרמור מישראל

חברת האדטק שמוביל עופר דרוקר הגיבה לדיווח על פניות לרכישתה ואישרה כי היא מקיימת דיונים עם יועצה הפיננסי גולדמן זאקס, אך טענה כי לא מתקיים מהלך למכירתה

שירי חביב-ולדהורן 15.03.2023
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

המנכ"ל שהקפיץ את שווי החברה שלו פי 12 יוצא לשיט מפרשית ונפרד: "העסק היה מאתגר"

דורון גרסטל, מנכ"ל חברת הפרסום הדיגיטלי פריון, הביא אותה לשווי 1.5 מיליארד דולר - פי 12 מזה שבו נסחרה טרם מינויו ב־2017 • בקרוב הוא פורש, ורגע לפני שייצא לשיט ממושך על מפרשית, הוא מספר על הפוטנציאל בעסקיה ("אנחנו רק פרומיל משוק האדטק"), על סוף ההייפ בהייטק ("היה טרנד של 'נגדל ולא משנה כמה זה עולה לנו'"), ועל השפעות הרפורמה המשפטית ("יותר מודאג מהפילוג")

שירי חביב-ולדהורן 26.02.2023
סרטונים של יוצרי הטיקטוק charli d’amelio, קאבי ליים, mreviatar / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

גלית חתן 16.02.2023
המטה של יאהו, קליפורניה / צילום: Associated Press, Marcio Jose Sanchez

ענקית אינטרנט אמריקאית סוגרת תחום פעילות מרכזי, וגלי ההדף עשויים להגיע עד לרמת גן

עשור לאחר שמאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו לשעבר, שמה את ישראל על המפה עם מערכת הפרסום "ג'מיני", החליטה החברה להרוג את המוצר שנחשב בעבר לתרנגולת שהטילה ביצי זהב • כל המהנדסים בג'מיני יוכלו להחזיק במשרתם לטווח של 6 עד 18 חודשים - תקופת הזמן בה תיארך האינטגרציה עם טאבולה

אסף גלעד 14.02.2023
מנכ''ל גוגל, סונדר פיצ'אי / צילום: Associated Press, LM Otero
גוגל | ניתוח

ההכנסות מפרסום נחתכו והחטיבות שמפסידות: הסיבות שגוגל מצטרפת לגל פיטורי הענק

חלקן של גוגל ופייסבוק בשוק המודעות הדיגיטליות בארה"ב בשנה שעברה היה מתחת ל-50% - זו הפעם הראשונה מאז 2015 • למרות צמיחה של 6% ברבעון האחרון, גוגל החמיצה את תחזיות האנליסטים בשלושה רבעונים ברציפות • גוגל אומנם לא נמצאת במשבר, אך יש לה מגוון סיבות לצמצם את מצבת כוח-האדם שלה

נבו טרבלסי 22.01.2023
בקרוב נראה גל של משקפי AR ו־VR עם הרבה יותר תוכן / צילום: Shutterstock

המגמות החשובות שעולם השיווק והפרסום צריך להכיר ולהפנים ב-2023

חברות חדשות-ישנות ירחיבו את הנתח שלהן בשוק הפרסום, בינה מלאכותית יצרנית תתפוס תפקיד משמעותי, המטאוורס יקרום עור וגידים, המשפיענים ירחיבו את פעילותם, והטיקטוק יאבד ממעמדו • השנה הדיגיטלית הקרובה תהיה יותר סוערת ומטלטלת, ורצוי להיערך אליה נכון

משה רדמן 08.01.2023
ערן ניזרי ואורי חזיזה / צילום: פופי פרודקשן

מייסדי לידרס ו-AVIRA מקימים סוכנות דיגיטל חדשה

הסוכנות החדשה קמה בהמשך לשיתוף-פעולה מחקרי שניהלו אורי חזיזה וערן ניזרי עם מחלקת הקריאייטיב-שופ של Meta (פייסבוק), והם עומדים בראשה כמנכ"לים משותפים

גלית חתן 13.12.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 439 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 28