פרסום דיגיטלי בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
יהלי סהר / צילום: אמיר מאירי
החברה שרוצה לעשות לפרסום מה ש-WIX עשתה לבניית אתרים
טיילור ברנדס עשויה להפוך לסיוט של ענף הפרסום המסורתי: האלגוריתמים שפיתחו המייסדים - יהלי סער, תום להט ונדב שץ - יודעים לייצר קריאטיביות שמחקה את היצירתיות האנושית ■ בראיון ל"גלובס" מספר סער למה החברה שלו יכולה להפוך למעצמת הפרסום החמישית בעולם
  
 
צביקה נטר וטל חלוזין / צילום: ג'ף פולבר
מנכ"ל אינובייד צביקה נטר מסביר מדוע רכש את טייקי
אתמול דווח כי אינובייד, פלטפורמה טכנולוגית העוסקת בהפצת קריאייטיב וידאו חכם מבוסס דאטה, רוכשת את טייקי, שהיכולת העיקרית שלה היא טכנולוגיה המנתחת את סביבת התוכן של הפלטפורמות הדיגיטליות והרשתות החברתיות
  
 
נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר  / צילום: דני בראדוןאבישי עובדיה,  רו
אבישי עובדיה
הולכת בקיוון הנכון?
מה האפשרויות שעומדות כיום בפני אלגומייזר?
אלגומייזר  המפתחת תוכנה לתחום הפרסום באינטרנט נכשלה. מה שהתחיל בקול תרועה רמה וברעש תקשורתי, לא התרומם בשטח לעסק אמיתי. ...המשך
  
 
אלכס צ'אנג, מנכ"ל גיפי / צילום: David Paul Morris, Bloomberg
החברה שצריכה רק 6 שניות כדי להרוויח מיליארדים
עם 300 מיליון משתמשים, הערכת שווי של 600 מיליון דולר ושותפויות עם כל חברות המדיה הגדולות, Giphy של המייסד אלכס צ'אנג רוצה לנער מן היסוד את תעשיית הפרסום האינטרנטית
  
 
לוגו לשכת הפרסום הממשלתית
5 משרדים במכרז הדיגיטל של לפמ בהיקף 70 מיליון שקל
התקציב של לשכת הפרסום הממשלתית לפעילות בחו"ל בגוגל ובפייסבוק זכה לביקורות קשות בענף בגלל העמלה הנמוכה הדורשת השקעה גבוהה ■ בין המתמודדות: TMF ו-GO אינטראקטיב, שעובדת עם לפמ כיום ונחשבת למועדפת
  
 
עדי סופר–תאני / צילום: רוני שיצר
מפרסמים טוענים לתקלות עקב איחוד מערכות פרסום בפייסבוק
בכיר בענף הפרסום: "פייסבוק מוציאים מוצר חצי אפוי ומשפרים תוך תנועה" ■ בכיר אחר: "לנציגים בארץ יש הרבה רצון טוב, אבל הם לא מקבלים מענה מהיר" ■ פייסבוק ישראל: "אנחנו משקיעים מאמץ רב כדי לתמוך בשותפים שלנו בצורה הטובה ביותר"
  
 
שגיא חמץ / צילום: איל יצהר
"אין דבר כזה תוכן למובייל, הכול מובייל; הדסקטופ הוא משני"
שגיא חמץ, מייסד סוכנות המדיה החברתית בלינק, מסביר למה עדיף להשקיע יותר בתוכן ופחות בהפצה, למה הוא לא מתרגש מהדיבורים על ביג דאטה וחושב שהתשובות נמצאות בפייסבוק - ומי עומד להיות משרד הפרסום הגדול בעולם
  
 
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי
אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית
המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם
  
 
פייסבוק / צילום: רויטרס
מפרסמים: פייסבוק לא מתריעה על הפרות לפני השבתת חשבון
גופים עסקיים בדרך-כלל אינם מתעמתים עם מפעילת הרשת החברתית, אך שני מפרסמים תובעים אותה כעת בטענה כי היא אינה בודקת מראש את הפרסומים ומתריעה על הפרות
  
 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה
רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות
  
 
גוגל לוגו
בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף
היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים
  
 
קריירה לבוגרים אקדמאיים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סקר: פערי השכר בדיגיטל מתרחבים; השכר הממוצע בענף עלה
סקר שערכה סוכנות פיאלקוב מדיה בקרב מאות עובדים בתעשיית הדיגיטל מגלה: השכר הממוצע בענף עלה ב-7% בשנה ■ ביקוש גבוה במיוחד למנהלים צעירים בדרגי הביניים ■ רק 7% מהנשים מרוויחות מעל 20 אלף שקל, לעומת 23% מהגברים
  
 
שגיא חמץ, מנכ"ל בלינק מדיה/ צילום: עידו איז'ק
בלינק שבבעלות שגיא חמץ מוכרת את השליטה לקבוצת Havas
בלינק היא סוכנות המדיה החברתית הוותיקה בישראל, ו-Havas היא סוכנות פרסום בינלאומית ■ עיקר העסקה הוא רכישת ידע הדדית ■ מייסד בלינק, שגיא חמץ, יישאר המנכ"ל
  
 
פרסום ברשת
פייסבוק תמכור לכם תרופות? "מתמקדים במוצרים מכווני צרכן"
חברות סטארט-אפ ישראליות בתחום הרפואה יוכלו להגיע במדויק לצרכן דרך פרסום בפייסבוק ■ איפה האחריות של הרשת החברתית בפרסום מידע מוטעה?
  
 
בדרך לאקזיט, וויני / צילום: יחצ
שונאים לצפות בפרסומות? הכירו פיתוח ישראלי חדשני
יותר מפרסמים מחפשים דרכים יצירתיות להגיע לקהל בצורה אפקטיבית ולספק לו ערך לצד המסר הפרסומי ■ מנקודת המוצא הזו נולד הסטארט-אפ "וויני", שפיתח פלטפורמה חכמה לפרסום במובייל באמצעות משחקי תוכן הכוללים זכייה בפרסים
  
 
אילן סיגל / /צילום: תמר מצפי
"הדיגיטל הוא לא רק פרסום, הוא דרך חיים"
כך אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון, בוועידת MAD ■  אמיר גיא, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום: "עברנו טרנספורמציה" ■ שחר מרקוביץ', מנהל הדיגיטל של בנק הפועלים: "דיגיטל זה לא העתיד של עולם הבנקאות, זה ההווה"
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 325 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988