פרסום דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
ברק רגב, אבי ניר, עדי סופר תאני / צילום: באדיבות Google, רונן אקרמן, יונתן בלום

קשת ורשת מעלות את מחירי הפרסום שוב. והן לא לבד

בפעם השלישית בשלוש שנים, זכייניות הטלוויזיה מודיעות על התייקרות • לגלובס נודע כי קשת הודיעה כי תייקר את הפרסום בכ-3%-4% ביחס למחירי 2021; לרשת יש כוונה יומרנית אף יותר: עלייה של כ-7% • כל זאת, במקביל לזינוק של 30% במחירי הפרסום בגוגל ובפייסבוק • מה מאפשר את קפיצת המחירים, והאם זה צפוי להימשך גם בשנים הבאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2022
אוסף צילומי מסך של אתרי דירוג המלצות ממומנות
נטורל אינטליג'נס | בדיקת גלובס

תעשיית אתרי ההשוואות הסודית שמגלגלת מיליארד דולר בשנה

מאחורי האתרים המדרגים את "10 המסעדות הטובות ביותר" או "5 הטיולים המומלצים ביותר" מסתעפת תעשיית פרסום של אתרי הימורים והלוואות שצומחת במהירות לממדי ענק • מי השחקניות הכי גדולות בתחום ואיך הן הפכו ללקוחות הכי חשובים של גוגל ישראל? גלובס מסיר את המסך מאחורי מכונת הכסף המשומנת של אתרי ההשוואות

אסף גלעד 30.12.2021

סקר "מנהלי שיווק מצייצים": גלובס הוא האתר הכלכלי המועדף לפרסום

סקר של קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" שנערך זו השנה הרביעית ברציפות חושף כי הדיגיטל שומר על מקומו כמוביל בתקציבי הפרסום, אם כי גם הפרסום בטלוויזיה חיזק את מעמדו מנתוני השנה שעברה • נתח הפרסום הגדול בדיגיטל הופנה ב-2021 לפלטפורמות הבינלאומיות, בראשן פייסבוק • גלובס ממשיך להוביל בזירה הכלכלית. מאקו ו-ynet מובילים בגזרת האתרים הכלליים

שירות גלובס 23.12.2021
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
ארטימדיה | בלעדי

גל תורג'מן, ממקימי ארטימדיה בישראל, פורש מהחברה

תור'ג'מן, שכיהן כמנכ"ל ארטימדיה במשך חמש שנים, עבר באמצע 2020 לתפקיד מנהל הפיתוח בעסקי של החברה-האם ארטיויז'ן •  בחודשים האחרונים שקד תורג'מן על פיתוח רשת פרסום פרוגרמטית לטלוויזיה, וכעת לא ברור האם וכיצד תמשיך ארטימדיה במיזם זה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2021
מייסד ומנכ''ל פייסבוק מארק צוקרברג / צילום: Reuters, Latin America News Agency

דיווח: פייסבוק כבר מקיימת פגישות חשובות עם מפרסמים על פרסום במטא-וורס

לפי הדיווח באתר The Information, בחלק מהפגישות לקח וייקח חלק המנכ"ל מארק צוקרברג, כדי ללמד את המפרסמים על התוכניות למטא-וורס וכיצד הם יוכלו להשתלב בעולם הווירטואלי

נבו טרבלסי 01.11.2021
דורון גרסטל, מנכ״ל פריון / צילום: פריון

"אנחנו לא סנאפ, השינוי של אפל לא יפגע בנו": חברת הפרסום הדיגיטלי פריון מזנקת, והמנכ"ל בטוח שזו רק ההתחלה

בסוף השבוע הביאה סנאפ לירידות במניות הקשורות לפרסום דיגיטלי, לאחר שתלתה את חולשת תוצאותיה בשינויי הגדרות הפרטיות אצל אפל • פריון הישראלית, לעומתה, מעלה שוב תחזיות, והמניה משלימה זינוק של 200% בשנה האחרונה • המנכ"ל: רק 1% מפעילותנו קשורה לאפל"

שירי חביב-ולדהורן 26.10.2021
תומר בר זאב, מנכ''ל איירון סורס / צילום: יונתן בלום

עסקת ענק של איירון סורס: רוכשת חברת פרסום דיגיטלי ב-400 מיליון דולר

איירון סורס הישראלית, שהונפקה בבורסת ניו יורק לפני כארבעה חודשים, דיווחה על רכישת חברת הפרסום והמדיה הדיגיטלית Tapjoy האמריקאית, הרכישה הגדולה ביותר שעושה החברה עד כה • טאפג'וי צפויה לייצר הכנסות נטו של כ-81 מיליון דולר ב-2021 • מניית איירון סורס קופצת בוול סטריט

שירות גלובס 14.10.2021
סופרקמרט פרש אמזון. הפרסום יתרחב גם לעגלות החכמות / צילום: Reuters, Victoria Jones

שבע סיבות לכך שהצמיחה של אמזון מפרסום לא צפויה להיעצר בקרוב

ענקית האיקומרס העולמית היא גם פלטפורמת הפרסום השלישית בגודלה בארה"ב, והיא דוהרת לעבר קצב הכנסות של 30 מיליארד דולר ב-2021 • שורת מהלכים מעניינים מסמנת שלאימפריה של ג'ף בזוס יש עוד כמה שנים לסחוט את הלימון של האתר והמעטפת שלו

משה רדמן 03.10.2021
יונתן איבגי / צילום: פבל טולצ'ינסקי

רוצים אתכם בדיגיטל: 123 מיליון שקל בשנה מושקעים בפרסום לקניות אונליין

מנתוני קבוצת יפעת עולה כי הגופים שהובילו את ההוצאה על פרסום בשנה האחרונה הם ביט של בנק הפועלים עם 6.82 מיליון שקל ואתר יד2 עם 6.8 מיליון שקל

אתי אפללו 01.09.2021
נעמי וולפנר / צילום: נטלי שור

נעמי וולפנר תמונה למנכ"לית חברת הדיגיטל WEB3

החברה, במתמחה בתחום הפרסום מבוסס תוצאות והשיווק הדיגיטלי, נרכשה לפני מספר שבועות ע"י ברוקנר-יער-לוי

ענת ביין-לובוביץ' 09.08.2021
לנגן על כל הכלים / איור: גיל ג'יבלי
ענף הפרסום | ניתוח

לנגן על כל הכלים: כך מתחברים הפרסום, הייעוץ והדיגיטל ליחידה אחת

בשנים האחרונות משתרשת מגמה של טשטוש גבולות בין הגורמים המקצועיים המלווים ארגונים גדולים - פירמות ייעוץ רוכשות משרדי פרסום, שבתורם רוכשים חברות טכנולוגיה • המטרה: להפוך למרכז אחד שמספק את כל שרשרת הערך ללקוח • מיהם המרוויחים הגדולים מכך, ומה יקרה למשרדים הקטנים

ענת ביין-לובוביץ' 06.08.2021
ויולה מפרגנת לאיירון סורס בשלט על האיילון / צילום: יח"צ - סיטי מדיה
אפל | ניתוח

הגבלות הפרטיות החדשות של אפל מכניסות ענף שלם בישראל למתח

ההגבלות החדשות של אפל על פרסום באינטרנט - בהן חסימת היכולת להתאמה אישית של פרסומות וניטור התנהגות משתמשים - נכנסו רק לאחרונה לתוקף • בתעשיית הפרסום הדיגיטלי כבר מדווחים על ירידה של עשרות אחוזים בחשיפה של לקוחות אפל לקמפיינים ועל קושי בהגעה ללקוחות פוטנציאליים • איך זה קשור למלחמה בין אפל לפייסבוק ולגוגל, ומה יעשו חברות כמו פלאריום, איירון סורס ומאנדיי

אסף גלעד ונבו טרבלסי 25.07.2021
לנטר בזמן אמת קמפיינים פרסומיים באמצעות בינה מלאכותית / צילום: Shutterstock, GO Digital Marketing

גם המספרות והמעדניות יכולות: איך מסייעת בינה מלאכותית בניהול תקציבי פרסום לעסקים קטנים?

את העבודה של מנהלי הקמפיינים הדיגיטליים מחליפה כיום הטכנולוגיה • אם בעבר נדרש תקציב גבוה עבור הפעילות, כיום גם בעלי עסקים קטנים יכולים להגיע לקהל היעד המבוקש באמצעות פילוח מדוייק, מבוסס למידת מכונה

נתן סטולרו 01.07.2021
יזהר שי / צילום: אלעד מלכה

יזהר שי מונה ליו"ר חברת הפרסום הדיגיטלי Kendago

שי, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר ויזם הייטק, יוביל שיתופי-פעולה עם ענקיות טכנולוגיה ויסייע ל-Kendago לאתר הזדמנויות אסטרטגיות ורכישות מקומיות וגלובליות

שירות גלובס 28.06.2021
טל ברוקנר, עופר יער ויורם לוי / צילום: איל יצהר

מעמיקים אחיזה בעולם הדיגיטלי: ברוקנר-יער-לוי רוכש את WEB3

WEB3 מתמחה בעיקר בתחומי הפרפורמנס והשיווק הדיגיטלי • בעסקה נרכשו למעשה הלקוחות של החברה, לרבות הסכמים להמשך פעילותם למשך זמן מסוים, וכן דרג הביניים של ההנהלה

ענת ביין-לובוביץ' 09.06.2021
בורסת נאסד"ק , ניו יורק / צילום: יח"צ

חברת הפרסום הדיגיטלי מישראל שכבר שווה 1.5 מיליארד דולר בדרך לנאסד"ק

מניית טרמור, המנוהלת בידי עופר דרוקר, זינקה בכמעט 500% בבורסת לונדון בשנה האחרונה בעקבות רכישות שביצעה, בין היתר מידי ניוז קורפ של רופרט מרדוק • גם הישראלית Eco Wave Power בדרך לנאסד"ק

שירי חביב-ולדהורן 30.05.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 439 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 28