שירות לקוחות בחדשות - עמוד 11

סוכן חדשות
 
yes לא אספה ממירים - והלקוח שהתנתק נדרש לשלם 4,000 שקל
לטענת הלקוח, נציגי yes לא הגיעו לאסוף את שני הממירים שברשותו ■ בהמשך דרשה ממנו yes כ-4,000 שקל באמצעות עו"ד ■ עקב פניית "גלובס" החיוב בוטל
  
 
פנייה לביה"ד: הוט כופה על עובדים לעבור לחברות קבלניות
בארגון כוח לעובדים טוענים כי המהלך הואץ במקביל להתאגדות העובדים בחברה ■ הנהלת הוט בתגובה: "כל עובד רשאי לבחור אם לעבור או להישאר"
  
 
ההיי-טקיסט שלא מוצא עבודה - גם לא בשירות לקוחות
פוסט בפייסבוק של ירון בר לב, שנפלט מהחברה בה עבד 5 שנים לפני שנתיים וחצי, הפך ל"באזז" ברשת
  
 
איך מונעים מנציג שירות לקוחות לחולל את המשבר הבא?
בעולם של רשתות חברתיות, שירות הלקוחות של החברה הוא המפתח שלה לשביעות-רצון הצרכנים ■ 6 טיפים לניהול משבר מול לקוח
  
 
סקר מיוחד: כמה טורחים להתלונן על שירות לקוחות לקוי?
שירות לקוחות לא מקצועי אינו נדיר, אך רק רבע מהציבור יתלוננו על כך להנהלת החברה, 12% ישחררו קיטור בפייסבוק, ופחות מ-10% יתלוננו בגופים צרכניים ■ הסקר נערך ע"י מכון המחקר מידע שיווקי סי.איי עבור "גלובס"
  
 
הוט סיפקה ללקוח עיוור ממיר ושלט מת"ב ישנים ומלוכלכים
בתו של הלקוח פרסמה את המקרה בפייסבוק וזכתה לתגובות רבות ■ הלקוח, עיוור כמעט לחלוטין, התנתק מ-yes והתחבר להוט ב-240 שקל בחודש ■ הוט: "נספק לו ציוד עדכני" ■ היכנסו וצפו בציוד המשומש
  
 
טיול בניו-זילנד, תאונה קטלנית - ו-11,000 שקל חשבון מאורנג'
הזוג הצטייד בחבילות חו"ל, אך הכול התהפך בתאונת דרכים ששלחה את האישה לטיפול נמרץ ■ מי צודק? שאלה טובה ■ איפה היה שיקול-הדעת? שאלה מצוינת
  
 
לקוחת איקאה: "קניתי שולחן - אך הרגליים מתקלפות"
נציגת השירות: "הסיבה היא שטיפת הרצפה. קני רגליים חדשות ב-400 שקל" ■ איקאה: "נעשה שימוש חריג במוצר. לפנים משורת הדין נחליף את כל השולחן"
  
 
נציג שירות בבזק: "יש לך 15 מגה? לא יודע כמה תשלם"
בשעה שבזק הכריזה על שדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה ל-15 מגה, נציגי שירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך
  
 
כמה לקוחות "תמי 4" מתמודדים עם ג'וקים במכשיר?
במוקד השירות ובפייסבוק ממשיכים לקוחות לתאר מצבים דומים, אך מנכ"ל שטראוס מים דבק בעמדתו: "האירוע לא קשור אלינו אלא לסביבת המטבח"
  
 
אתם מתייבשים על הקו במוקדי השירות? גם התקנות נתקעו
חלק מהחברות הפנימו את תקנות הגנת הצרכן שנכנסו לתוקפן בדצמבר האחרון, וחלק ממש לא ■ ומהן הסנקציות למי ששם פס על הרגולטור? אין כאלה
  
 
פרופ' גד אלון מציג: עצות למנהלי מוקדי שירות לקוחות
אלון, המתמחה במערכי שירות של חברות גדולות, סבור כי מנהלי מוקדי שירות לא צריכים להתרגש מכל לקוח שעוזב, וכי שירות טוב אינו שווה בהכרח למענה מהיר
  
 
רוצים להצטרף למבצע החדש של הוט? חכו 20 דקות על הקו
כ-20 דקות המתנה, לעתים ללא מענה בסופן, צפויות למטלפנים להוט כדי להצטרף למבצע החדש ■ אז מה אם החוק מחייב מענה תוך 3 דקות?
  
 
כמה זמן ממתינים על הקו במוקדי השירות של חברות התקשורת?
אחרי שנים של המתנה מורטת עצבים במוקדים של חברות התקשורת, נכנסו לתוקף תקנות שמגבילות את ההמתנה ל-3 דקות ■ בדיקת "גלובס" מגלה כי זמני ההמתנה התקצרו משמעותית - למעט שיחה אחת לפלאפון שבה המתנו 8:30 דקות
  
 
חברת הכבלים הוט משיקה ערוץ לשירות עצמי - my HOT
הערוץ מאפשר ללקוחות הוט לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי המסך
  
 
טעון שיפור: מדוע אין מספיק שילוט לפני הכניסה לנתיב המהיר?
כדי לברר בזמן אמת את תעריף הנסיעה בנתיב המהיר בכביש 1, במוקד השירות ממליצים לנהגים לגלוש לאתר החברה ■ הבעיה: הם לא יכולים לגלוש בזמן נהיגה
  
 

<    456789101112131415161718    >

   נמצאו 320 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 20

צרו איתנו קשר *5988