לאחר הביקורת על התנהלותה בסופה הגדולה באוקטובר, החברה תתמקד יותר בשירותים חדשים, נושאים תפעוליים ונושאי בטיחות - ופחות בפרסומות לשיפור התדמית ■ השקיעה בשנה האחרונה 16 מיליון שקל על פרסום
החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"
בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD ■ היקף התקציב בשלב זה הוא 5 מיליון שקל במחירים ריאליים
בקמפיין ההשקה של מתחם הבילוי החדש בכפר-סבא יושקעו כמיליון וחצי שקל
במשרדי הפרסום הגדולים צופים השתתפות דלילה במכרז של רש"ת ומבקרים את היקף העבודה הנדרש לצורך השתתפות במה שנתפס כ"זילות הענף"
פנייה נעשתה למשרדים גליקמן, ברוקנר, אברהם, no no no yes, פובליסיס וליאו ברנט ■ מתחילת השנה פרסמה ארקיע בהיקף ריאלי של כ-15 מיליון שקל
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ■ במכרז התמודדו מספר משרדים, בהם אדלר-חומסקי ואשכנזי-זלצמן
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל ■ לאחרונה נעשו גישושים מצד משרד הפרסום אדלר-חומסקי, אך לבסוף הוחלט במשביר שלא להעביר את התקציב
המשרד החדש יטפל בהרחבת הפעילות המתוכננת של אתר משלוחי המסעדות
המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה
זאת לאחר שהסתיימה ההתקשרות של קק"ל עם מקאן ת"א ■ מתחילת השנה פרסמה קק"ל בהיקף של כ-7 מיליון שקל
לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז
פנתה בין היתר למשרד הפרסום JWT ישראל, שהיה חתום על הכניסה של פלאפון לשוק, וכן למשרד הפרסום ענבר-מרחב
החברה הממשלתית מתכננת לפרסם בהיקף של 5 מיליון שקל במחירים ריאליים
בתחילה פנו נציגי מד"א למספר משרדי פרסום, אך בהמשך פורסם מכרז רשמי
הקבוצה נכנסת לפעילות חדשה בתחום הנדל"ן המניב, בעיקר בעיר החדשה חריש ■ על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ויהושע TBWA
אדלר חומסקיגיתםגליקמן שמיר סמסונובאירועים ומינוייםישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםראובני פרידן