פנייה נעשתה למשרדים גליקמן, ברוקנר, אברהם, no no no yes, פובליסיס וליאו ברנט ■ מתחילת השנה פרסמה ארקיע בהיקף ריאלי של כ-15 מיליון שקל
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה ■ במכרז התמודדו מספר משרדים, בהם אדלר-חומסקי ואשכנזי-זלצמן
מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל ■ לאחרונה נעשו גישושים מצד משרד הפרסום אדלר-חומסקי, אך לבסוף הוחלט במשביר שלא להעביר את התקציב
המשרד החדש יטפל בהרחבת הפעילות המתוכננת של אתר משלוחי המסעדות
המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה
זאת לאחר שהסתיימה ההתקשרות של קק"ל עם מקאן ת"א ■ מתחילת השנה פרסמה קק"ל בהיקף של כ-7 מיליון שקל
לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז
פנתה בין היתר למשרד הפרסום JWT ישראל, שהיה חתום על הכניסה של פלאפון לשוק, וכן למשרד הפרסום ענבר-מרחב
החברה הממשלתית מתכננת לפרסם בהיקף של 5 מיליון שקל במחירים ריאליים
בתחילה פנו נציגי מד"א למספר משרדי פרסום, אך בהמשך פורסם מכרז רשמי
הקבוצה נכנסת לפעילות חדשה בתחום הנדל"ן המניב, בעיקר בעיר החדשה חריש ■ על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ויהושע TBWA
למרות שמדובר בתקציב דיגיטל משמעותי יחסית, רוב הגופים המשמעותיים בשוק הפרסום בחרו לא לקחת בו חלק, בין היתר על רקע הערכות כי בכללית מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם טוויסטד
החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה
רשימת המשתתפים הסופית במכרז טרם גובשה סופית
"תן ביס", שפעלה עד עתה במגזר העסקי בלבד, מתעתדת להרחיב את פעילותה גם למגזר הפרטי ותגבה את המהלך בצעדים פרסומיים
חברת הביטוח, שלא פרסמה כמעט בכלל ב-4 השנים האחרונות, מתעתדת ליישר קו עם השוק ולהתחיל להשקיע בפרסום
אדלר חומסקיגיתםאירועים ומינוייםיהושע TBWAישראל מתגייסתמינוי בכיריםמקאן תל אביבמשרדי פרסוםפרסוםראובני פרידן