תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"נהיה ה-booking.com של עולם הנדל"ן": מנכ"ל פלטפורמת ההשקעות שמכוון גבוה ויוצא לגיוס במימון המונים

חברת REALTY BUNDLES פיתחה פלטפורמת מרקטפלייס (חיבור בין שירותים למוצרים) לקרנות נדל"ן ומציעה לרכוש מניות בסטארט אפ עצמו במסגרת גיוס במימון המונים שהיא עורכת • "זה התחום הכי צומח בתעשיית ה-RealEstate Fintech", אומר מנכ"ל החברה נועם עמרם

נדל''ן בחו''ל. כניסה לעולם המרקטפלייס תעלה את  הפוטנציאל הטמון בו / צילום: Shutterstock
נדל''ן בחו''ל. כניסה לעולם המרקטפלייס תעלה את הפוטנציאל הטמון בו / צילום: Shutterstock

הכתבה בשיתוף  REALTY BUNDLES 

לא רבות ההזדמנויות שיש למשקיעים קטנים לקחת חלק בחברת סטארט-אפ שנמצאת בהליך גיוס. פרוצדורה ששמורה בדרך כלל לקרנות הון סיכון. עם זאת, בענפים מסוימים, טכנולוגיית מימון ההמונים פתחו גם לציבור את האפשרות להשקיע בחברות, החל מסכומים קטנים, ותמורת חבילת מניות. במקרים אלו, אם וכאשר החברה מונפקת בבורסה, הם מתחילים להרוויח מהאחזקות שלהם. תופעה זו מעודדת רבים מבין המשקיעים הקטנים לחפש את החברות, הטכנולוגיות והרעיונות שפתוחים לציבור במסגרת של מימון המונים.

כך למשל, הסטארט אפ REALTY BUNDLES, שנמצא כיום בעיצומו של גיוס מימון המונים ומאפשר לציבור הרחב לרכוש מניות בסטארט אפ, באמצעות Fundit המשמשת כרכז הצעה. הרעיון של REALTY BUNDLES, שאותו היא מבקשת להציג בפני משקיעים פוטנציאלים במימון ההמונים, משלב בין עולם המרקטפלייס לתחום הנדל"ן. עולם המרקטפלייס מבוסס על חיבור בין מוכרי שירותים ומוצרים ללקוחות פוטנציאלים (Booking.com למשל). במקרה של REALTY BUNDLES מדובר על פלטפורמה דיגיטלית למשקיעים קטנים המעוניינים להשקיע במקבצי נדל"ן בחו"ל, בסכומים קטנים ובפיזור רחב ע"פ עשרות ובעתיד מאות נכסים - או בשפת החברה "באנדלים".

שוויין של חברות פינטק מימון המונים בנדל"ן במגמת עלייה

כדי להבין את הפוטנציאל של עולמות המרקטפלייס בהשקעות הנדל"ן ואת הרווח הפוטנציאלי שעשוי להיות למשקיעים במניות של חברות בתחום, מפנה מנכ"ל REALTY BUNDLES, נועם עמרם, זרקור לתעשיית ה-"Real Estate Fintech". מדובר בחברות נדל"ן, דוגמת REALTY BUNDLES, שלא עוסקות בשוק הזה רק בזווית המסורתית, אלא משלבות טכנולוגיות חדשניות מעולמות הפינטק כדי לקדם את פעילותן. למשל, באמצעות אימוץ של טכנולוגיות שמשלבות מימון המונים או הטמעה של עולמות המרקטפלייס בפלטפורמות שונות.

מדובר בתעשייה שגודל השוק שלה מתאפיין בצמיחה משמעותית. לפי ניתוח שמבוסס על נתוני הוועדה לניירות ערך ולבורסות בארה"ב שערכה חברת GowerCrowd, המתמחה במימון המונים בהשקעות נדל"ן. בנוסף, לפי תחזית של מכון המחקר Facts & Factors, עד 2027 יגיע שוק מימון ההמונים בנדל"ן קרוב ל-900 מיליארד דולר.

נועם עמרם, מנכ''ל REALTY BUNDLES / צילום: יח''צ
 נועם עמרם, מנכ''ל REALTY BUNDLES / צילום: יח''צ

"מתכננים להיכנס לשוק האירופי"

REALTY BUNDLES מעסיקה כיום צוות של 25 אנשים. היא פועלת מישראל, אך יש לה גם צוות גלובלי שמכסה ומקיף את כל התחומים הרלוונטיים למסחר בנדל"ן ברחבי העולם. אם זה רגולציה וכספים או טכנולוגיה ושיווק.

"בסבב הגיוס הקודם הצטרפו אלינו המוני בעלי מניות וכעת אנחנו פועלים לגיוס משקיעים נוספים שיצטרפו לקהילה שלנו", אומר עמרם. "בחרנו בערוץ של מימון המונים כי כפי שמראים הנתונים, זה התחום הכי צומח בתעשיית ה-Real Estate Fintech ורבים מבעלי המניות הפכו להיות משקיעים בבאנדלים שלנו. בחברה מתכננים לצאת להנפקה ציבורית ב-3-5 השנים הקרובות, ומצפים לשווי גבוה יותר פי כמה וכמה מזה של היום.

"אנחנו מאמינים שנצליח ברעיון שלנו לעשות לשוק הנדל"ן את מה שפלטפורמות ההלוואות החברתיות עשו בפיננסים", הוא אומר. "רק בשנים האחרונות גייסו הפלטפורמות המובילות בתחום בארץ סכומי עתק. למה הן הצליחו לגייס כל כך הרבה? כי הציבור מחפש בין השאר השקעה ללא קורלציה לשוק ההון וגם עם אפשרות לפיזור רחב. זה בדיוק מה שאנחנו רוצים לעשות בחברה, רק בנדל"ן, ועם בטחונות חזקים כמו ערבויות בנקאיות", הוא מחדד.

"החזון שלנו הוא להפוך השקעות בנדל"ן בינלאומי לפשוט, והחל מסכומים קטנים. אומר עמרם. "אנחנו נמצאים כיום בהליך רגולציה באירופה, שם יש תקינה מתקדמת יותר בתחום של ניהול קרנות נדל"ן. בחודש הקרוב אנחנו מקווים שנסיים אותו ואז הכוונה שלנו הוא להיפתח לעוד שווקים של משקיעים ואנחנו מקווים שההצלחה שלנו תהיה גם זו של אלו שבוחרים להשקיע בחברה בגיוס ההמונים".

"לפזר השקעה בסכומים נמוכים"

כאמור, בשלב זה REALTY BUNDLES מבקשת לגייס בעלי מניות לחברה עצמה. אך עמרם מבקש להרחיב גם על הרעיון שמאחורי אופן פעילות החברה. "אנחנו רוצים ליצור עבור אינדיווידואליים את האפשרות לפזר השקעות בנדל"ן בחו"ל גם בסכומים נמוכים על עשרות ואפילו מאות ואלפי נכסים", אומר עמרם. "פיתחנו מוצר חדש שנקרא 'בנדל' (bundle - חבילה מאוגדת), מדובר למעשה במקבץ של נכסים דומים במדינות השונות. בשלב זה באירופה ובהמשך גם בארה"ב. למשל, בנדל של דירות או של קרקעות או פרויקטים אחרים של בנייה. הערך של הבנדל לא נקבע על ידי שוק ההון - אין קשר בין היצע וביקוש לערך של המניה. אין כאן קורלציה לשוק ההון ומדובר באפיק השקעה אלטרנטיבי, שתורם לפיזור תיק ההשקעות. עד כה האפשרות להשקיע בחו"ל בצורה כזאת, ובאמצעות קרנות מתמחות, הייתה שמורה למשקיעים מוסדיים או משקיעים כשירים. אנחנו מאפשרים זאת לכל אחד".

"בשנות ה-90", מסכם עמרם, "הייתה זאת Booking.com (אז, Booking.nl) שבאה עם רעיון פשוט: לקחת כמות אדירה של מלונות מרחבי העולם ולהנגיש אותם לתיירים פוטנציאלים שאחרת לא היו יכולים להגיע לחלק גדול מהם. מאז, השאר היסטוריה. את מה ש-Booking.com עשו לתעשיית התיירות, אנחנו נעשה להשקעות בנדל"ן".

לפרטים על גיוס ההמונים הקליקו כאן>>

לפרטים על פלטפורמת REALTY BUNDLES הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

צרו איתנו קשר *5988