שימועים מורכבים במשרד התקשורת עשויים להימשך חודשים ארוכים במיוחד ■ ההתנגדות לביטול ההפרדה הולכת ומתעצמת הן מצד האוצר והן מצד המתחרות
זאת תמורת התחייבות לשמר את מחיר הערוצים הקיימים - כך אישרה מועצת הכבלים והלוויין ■ צ'רלטון תוכל לשבץ בערוצים אלה רק תכנים שלא שודרו עד כה ב"ספורט 1" וב"ספורט 2"
משרד האוצר מתכוון להכניס לחוק ההסדרים סעיפים שימנעו את ביטול ההפרדה המבנית עד להתבססותה של תחרות בתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית
"פאודה" זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, "להרוג את הסבתא" זכתה בפרס הקומדיה ■ "המקור" של ערוץ 10 - תוכנית התחקירים הטובה ביותר ■ "מאסטר שף" של קשת - הריאליטי המצטיין
(עדכון) - תקלה כלל-ארצית מנעה שידורי טלוויזיה למנויי חברת הלוויין yes ברחבי הארץ ■ השידורים בערוצי הטלוויזיה חזרו, והתקלה כעת היא בערוצי הרדיו בלבד
הרווח הנקי הסתכם בכ-288 מיליון שקל ■ ההכנסות טיפסו בכ-18% ל-2.56 מיליארד שקל ■ ההכנסות מפלאפון ירדו ב-9%, בעוד ההכנסות במגזר הקווי נותרו יציבות ■ ירידה של 6,000 מנויים ב-yes
על רקע ריבוי חריגות מכללי שידור החסויות, ראש המועצה שלחה מכתב אזהרה להוט ול-yes והנחתה את אגף הפיקוח לאכוף בקפדנות את הכללים
העלאת המחיר הייתה צפויה, והיא באה לאחר שמועצת הכבלים והלוויין הגדירה את הכללים לגבי האופן שבו החברות נדרשות ליידע את הציבור לפני העלאות מחיר
טוענת כי היא נאלצת לשלם יותר על שימוש ברשת עבור לקוחות טלוויזיה כאשר הם חלק מרפורמת השוק הסיטונאי
המטרה היא לנצל את הטכנאים של yes, כך שכאשר הם מגיעים לפתור תקלות או במסגרת של מעבר דירות, הם יוכלו לטפל בו-זמנית בלקוחות בזק במקרה שיצטרכו
עפ"י הדוח, מתוך 2,921 תלונות שהוגשו בשנה החולפת, כ-1,616 תלונות נגעו לחברת הוט (55%), ורק 492 תלונות נגעו לחברת yes (כ-17%) ■ יו"רית המועצה, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "ירידה דרמטית בהשוואה ל-2014"
עם סדרות כמו "פאודה" ו"שטיסל", מנהלת הפקות המקור של yes, דגנית אטיאס-גיגי, הצליחה לשבור את התדמית של חברת הלוויין ■ כמי שמשדרת בעיקר סדרות רכש "צמצמנו את הפער מול הוט", היא אומרת בראיון ל"גלובס"
בינואר 2016 האחרון פתחה נטפליקס את השירות דובר האנגלית שלה גם לישראל ■ הכנסת תוכן בעברית עשויה להגדיל את חדירת השירות לארץ ולהוות איום על הוט ו-yes
ללא ביטול ההפרדה המבנית, בזק לא תוכל לחתום על הסכם לניצול ההפסדים הצבורים ביס שכן היא לא תרצה להימצא במצב בו שילמה 460 מיליון שקל לרשויות המס ועוד 200 מיליון שקל לבעל השליטה, מבלי שיש לה וודאות מלאה שתוכל בכלל לנצל את ההפסדים שבגינם היא משלמת סכומי עתק אלה
פנו לרשות ההגבלים העסקיים, וזאת בשל כוונות הערוצים המסחריים לשנות את החוק כך שיתיר להם לגבות תשלום על שידוריהם ובקשתם לנהל את מערך עידן פלוס
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר
בזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטלוויזיהישראל במלחמהפלאפוןפרטנרפרסומות