ככלל אני נמנע מלכתוב כאן על תוכני VOD. אז למה הפעם חרגתי ממנהגי?
נראה כי הוט ו-yes עושות הכול כדי לגרום ללקוחות ללכת ■ הצרכנים הישראלים משחררים קיטור, אבל רק מעטים באמת מענישים את החברות ■ בשתי החברות מדברים על סיכון מחושב, אבל מומלץ להן להתעשת - ומהר
רגע אחרי ש-yes הודיעה (שוב) על ייקור ה-VOD, הודיעה גם הוט שהיא (שוב) מעלה מחירים לחלק מהלקוחות ■ אלא שאם בוחנים את עדכוני המחירים של שתי החברות בשנים האחרונות, מגלים נקודה כואבת מאוד ■ מהן החלופות?
יו"רית מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "אם השוק היה תחרותי, yes והוט לא היו מעלות מחירים - אין קשר בין מחיר לבין הביצועים" ■ "הרווחיות של החברות גבוהה בהרבה מהמקובל בעולם"
לדברי הוט, עדכון המחירים מתבצע מעת לעת, כאשר העדכון האחרון התבצע לפני כשנה ■ העדכון ייערך בחלק מהמבצעים של הטריפל והטלוויזיה, בעוד מחירי האינטרנט והטלפון הקווי יישארו ללא שינוי
כך קבעה מועצת הכבלים והלוויין ■ שיעור ההשקעה בהפקות מקור כיום עומד על 8% מהכנסות החברות מדמי מנוי, ויעלה ל-9% ב-2017 ■ חברת yes: "החלטה תמוהה"
טוענת כי העלאת המחיר נובעת מעלייה במחירי התוכן ומהגדלת ההשקעה בתכנים חדשים בשירות ■ המחיר החדש ייכנס לתוקף ב-1 בדצמבר
הממיר החדש של הוט מגיע כמשלים לממיר הראשי ומציע שלל תכונות ■ הממיר החדש של yes מיועד לצופים אדוקים שמקליטים הרבה מאוד תוכן
הממירים החדשים של הוט ו-yes מציעים יכולות מתקדמות וממשק ידידותי, אבל כדי למנוע נטישת מנויים צריכות החברות לשפר את ה-VOD, לא לגבות מחיר מופרך על תכנים נוספים ולשפר את זמינות הצפייה במכשירים
הסדרה "שטיסל", שעולה לעונה שנייה ב-yes, הצליחה לפתוח צוהר אל העולם החרדי, ולדברי דקלה ברקאי, מפיקת הסדרה, היא שינתה את הדרך שבה היא עצמה מסתכלת על המגזר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
אלוביץ', באמצעות חברת יורוקום, הוא היבואן של ממירי ADB, והספק המרכזי של ממירים לחברת yes שבבעלותו
מדוע הסיכוי למציאת פתרון נמוך, מדוע דווקא במשרד התקשורת חוששים מהכרעה של בג"ץ בנושא הטלפוניה, האם מנכ"ל משרד התקשורת מצמץ ראשון או שישלוף קלף מנצח, ואיך גולן טלקום קשורה לכל זה
בשלב הראשון, לאחר שהמתחרות של בזק יגיעו ל-200 אלף מנויי שוק סיטונאי, תבוטל ההפרדה המבנית בין בזק לבזק בינלאומי ■ בזק תידרש להתפשר על מחירי השימוש בטלפוניה שלה ■ בשלב השני תבוטל ההפרדה מול yes
עניינה של התביעה - "החשכת" ערוץ 5 פלוס ללקוחות yes ■ היועמ"ש מתנגד לפשרה שלפיה לקוחות yes יזכו להטבות במקום פיצוי כספי, וטוען כי קיים פסול בהערכת שווי הפשרה בהתאם לעלותה ללקוח
"ג'וני ואבירי הגליל" חפה מכל ניסיון לומר לצופה משהו בעל משמעות - ובכך קסמה
בזקגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםטלוויזיהישראל במלחמהפלאפוןפרטנרפרסומות