נציגת הרשת ללקוח: "אנו לא שולחים טכנאים מעבר לקו הירוק מבחינה מצפונית וביטחונית" ■ רק לאחר פניית "גלובס" הגיעו טכנאי החברה לבית הלקוח ותיקנו את המוצר ■ מחסני חשמל: "אנו מטפלים בתקלות בכל הארץ"
עפ"י הצעת חוק של ח"כ בועז טופורובסקי, בתי עסק יחויבו לספק לצרכן הוכחות בטרם ידרשו מהם לשלם חוב
זאת בעקבות חשיפת "גלובס" ■ איציק שמולי: "השיטה של הקטנת הכמות והעלאת המחיר היא להטוטנות שיווקית שמפילה בפח צרכנים רבים" ■ בדיקת "גלובס": יוניליוור הקטינה גם את מארזי שלגוני מגנום - והמחיר עלה ב-10%
האם החוק הטרי שבא לתת מענה למנויים הכבולים במכוני הכושר מספק פתרון הולם? לא בטוח ■ הקנסות על עזיבת המכון עדיין גבוהים, ושיטת החישוב מסורבלת ■ בצד החיובי: לקוחות קלאב הוטל יכולים להשתחרר מהחוזה בלי קנס
הצעת החוק של ח"כ חיים כץ, "זיהוי טלפוני של עוסק", מחייבת זיהוי של נציגי שירות וחיוג של חברות ממספר מזוהה
הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן תוסמך להטיל עיצומים כספיים על עסקים מפרי חוק כנגד צרכנים ■ המשמעות: אכיפה מהירה ויעילה יותר והגברת ההרתעה
החל מקורס פסיכומטרי, דרך מנוי לחדר כושר ועד חתונה - ישראלים רבים נאלצים לבטל עכשיו באופן מלא או חלקי את התוכניות שלהם ■ האם הם יראו את כספם?
הוט, שנקנסה בשבוע שעבר ב-1.3 מיליון שקל בגין המתנה ארוכה במוקד השירות, נתבעת ב-40 מיליון שקל ■ התובע: "הוט עוברת על חוק הגנת הצרכן; הגיע הזמן שנגרום להוט, שמזלזלת בצרכנים וחוסכת על חשבוננו, לשלם על התנהלותה"
המועדון מונה 170 אלף חברים ■ ההנחה בוטלה בעקבות תיקון בחוק הגנת הצרכן
הרשות להגנת הצרכן וסחר הוגן תוכל להטיל קנסות על בתי עסק שהפרו את החוק להגנת הצרכן במקרים של המתנה של יותר מ-3 דקות במוקדים הטלפונים, אי-כיבוד חוק ביטול עסקה והחזרת מוצרים ועוד ■ התיקון לחוק ייכנס בינואר 2015
לקנות מקום של כבוד כאבירי הגנת הצרכן, או מדאגה כנה לצרכנים? "גלובס" בודק מי עומד מאחורי "החוקים הצרכניים", מי מתנגד ומה נפסיד אם הן יטורפדו
ועדת הכלכלה דנה היום בתיקון לחוק הגנת הצרכן, שיסמיך את הרשות להגנת הצרכן להטיל עיצומים כספיים על הפרת סעיפי החוק ■ ואולם, הרפורמה תתעכב על רקע סכסוך עם עובדי משרד הכלכלה - שמסרבים לעבור לעבוד תחת הרשות
שתי הבשורות העיקריות שקובע התיקון לחוק, שהגיש ח"כ יוני שטבון, הן שתוקף תווי השי יהיה ל-5 שנים, ושהסכום הנקוב בתווים יהיה אחיד ויינתן למימוש מלא
נציגי קלאב הוטל מתנגדים לחקיקה של ביטול עסקה, בטענה כי היא תחסל את ענף הטיים שרינג (רכישת זכויות נופש) בארץ ■ מחר: ביהמ"ש ידון בייצוגית נגד החברה
התובעים טוענים להפרת חוק הגנת הצרכן, המחייב ציון מחיר מלא על המוצר ואוסר על הפרדת רכיב המע"מ בהצגת המחיר ■ בין הנתבעות: שיש אלוני ונגב קרמיקה
שלושה פסקי דין בשבועבית המשפט העליוןבית המשפט לענייני משפחהבתי מלוןגביית יתרהטעיית צרכניםהרשות להגנת הצרכןחברות תעופהטיסותתביעה ייצוגית